Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi Meiden,

Nou hier gaat het dus helemaal niet goed! maar dat vertel ik een andere x anders moet ik weer huilen en daar heb ik echt geen zin in!
Wou wel even iets anders vertellen en laten zien en dat is het volgende:
Mitsj vertelde dat ze naar een festival ging met haar lief en dat ze ook een vriendinnetje en haar lief mee zou nemen... dat vriendinnetje was/ben ik!!
En het was echt onwijs gezellig :D Lief en ik konden wel wat afleiding gebruiken dus
dat we daar heen gingen was erg prettig.
Maar we moesten natuurlijk wel voor bewijs zorgen dus komt ie

Sorry meiden maar ik heb verder even geen zin om hier te kletsen... maar wou jullie dit niet onthouden...
Dus kom maar met data's voor een meeting... ik ben voor :D

Liefs!!!

Frieda en Mitsj..Leuk dat jullie met zn4n op pad zijn geweest !
Leuke foto ook !!

Frieda.. Ik hoop echt dat het goed met jou en je familie gaat !
Ik snap dat je hier niet alles wilt en kunt vertellen, maar weet dat we aan je denken !!

Jazzie.. Je nod komt steeds dichterbij !! Ik duim me kapot, maar denk niet dat t nodig is.. Meis.. Je bent gewoon Zwanger !!
Hoop zo dat mn gevoel gelijk heeft !!!

Nathalie..   Lekker om weer thuis te zijn zeker?? Hoe gaat ie nu??

Bloemetje.. Hoe gaat het?? Moest telkens aan je denken !!
Heb je het familie nu ook verteld??   Geen bloedverlies meer gehad??

Hier idd mn ei gehad, Bloem !
Afgelopen woensdag al hihi     Ik zou heel gemeen zijn en het niet zeggen..om een teleurstelling te voorkomen.. maar besefte me dat de teleurstelling toch wel komt...
dus kan net zo goed mn nod aangeven ihih..
Dus bij deze ! Zal me zo weer in t lijstje zetten.. anders staan er niet zo veel meer in he !!
Vind t trouwens wel weer spannend hoor !!!   Lees en hoor dat ik extra vructbaar kan zijn nu na de mk...   en wat ik wel toevallig vind (zal wel nergens op slaan hoor)
maar toen ik zwanger was kreeg ik weer eczeem in gezicht.. en nu dag na mn ei weer !! Zal het dan toch??
Nee.. vast niet !!     Had trouwens gister in bad wel apart gevoel in mn buik.. Kan t niet goed beschrijven, maar was geen buikpijn of kramp oid..
Ach moet mezelf niet te gek maken !!!   We wachten het af tot 24 sept...

NOu dames weer heel verhaal ! Gezellige zondag !!!
DIkke kus

ps; k zet Jazzie ook vast op t wachtbankje.. Spannend meis !!!

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:        
Maike Sanne, 24 jaar              1e ronde na mk- 1e kindje         24-09-08
Frieda,  25 jaar                                  3e ronde - 2e kindje                              07-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Jazzie, 25 jaar                                1e ronde voor  2e kindje                 17-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Nathalie
* 1e echo        08-10-2008 om 8.40 uur

Hi Meiden, ik ben er weer. Ik ga zo ff bijlezen. De verjaardag van mijn vriend was erg gezellig de afgelopen twee dagen. Gisteren zijn mijn ouders, broertje, broertje van mijn vriend en vrienden van hem geweest. Was niet mega druk omdat aantal afzeggingen hadden, maar des te gezelliger met elkaar kunnen kletsen. Vanmiddag waren de opa's & oma's er die nu ook weten dat ik zwanger ben. Echt leuk. Reactie was beetje anders dan verwacht. Mijn oma & vriend van mijn moederskant reageerde beetje koeltjes, wel dat ze het heel leuk vonden hoor, maar had wel wat meer emotie van oma verwacht. Misschien komt dat omdat ze nu met zijn allen waren. Mijn oma van mijn vaderskant was wel in tranen en opa zag ik flink slikken.

Wat blijkt nu. Mijn mams was vorige week vrijdag bij opa & oma en had het moeilijk om niet te vertellen. Toen ze weg ging was ze in tranen. En tja dan raken opa & oma bezorgd. Maar mama zei dat ze het niet mocht vertellen enzo. Ja duh huilen en dan niks zeggen werkt niet hè. Mijn mams heeft paar beroertes gehad en soms best emotineel en zeker nu. Maar niet alles kun je daar achter verschuilen natuurlijk. Ik neem het haar dan ook best wel kwalijk. Maar goed heb op opgegeven moment gezegd, we kunnen er niks meer aan doen, tis goed zo. Maar de eerste reactie van mijn opa (met wie ik goede band heb) heb ik dus nu gemist, en dat vind ik niet leuk!

Nu lig ik lekker op de bank. Heb het steeds heel koud, herkennen jullie dit? Lig met dekentje op de bank en ga nu ff lezen hoe het met jullie gaat.

Liefs Nathalie

Hee Nathalie..

Dacht al waar is iedereen??
Was jouw vriend ook jarig???     Gefeli !
OOk wij hadden dit weekend visite, manlief is as woensdag jarig :D

Heb jij het ook al zo koud??? Mn hoofd gloeid van t eczeem, maar de rest van mn lichaam is zo koud !!!   Heb shirt met lange mouwen aan, en een leuke,warme sjaal, maar zo koud !!
Denk er over om zo mn bedje in te gaan, ben bekaf :(
Morgen eerst vergadering en dan smiddags naar de schoonheidssp.. Maybe knapt mn huid er wel van op.. I hope so !
en dan dinsdag weer behandeling... bah.. maar ja....

Liefs Maik

Ohh nathalie.. Jammer dat je moeder het niet voor zich heeft kunnen houden !!
Balen dat je nu hun echte reactie hebt moeten missen !!!!

Ga je het verder ook al aan vrienden etc vertellen?Of wacht je tot de echo??

Zo ik ben weer bijgelezen, maar ook best wel moe.
Maike Sanne fijn dat je je ei hebt gehad. Voor Jazzie is het idd spannend zeg, wie weet. Ik denk aan jullie en duim echt heel erg voor jullie. Frieda meis dikke knufff. Gezellig dat je met Mitsj mee bent gegaan naar festival, gezellig met zijn vieren. Wanneer waren jullie geweest. Leuke foto hoor!

Bloemetje hoe was jullie etentje het weekend meis? Hebben jullie tegen de jou hele familie verteld dat je zwanger bent? Wij gaan 27 sept met familie van mijn vaderskant uit eten. Nou ja niet helemaal compleet, maar wel mijn oom & tante met 3 kids. Dus misschien dat we het dan wel vertellen. We zien het wel ffies. Als de echo 8 okto goed is durf ik denk ik meer hardop te zeggen. Al merk ik wel dat mijn buikje groeid hoor. Ben benieuwd hoever ik nu eigenlijk precies ben. Volgens bannertjes vandaag 7 weken, wel fijn. Ben benieuwd of je eerder echo kan maken meis. Hoop het zo voor je.

Ik ga nu lekker ff tv kijken. Kom later nog wel ff kijken of jullie er zijn.

Liefs Nathalie

Hi Maike Sanne, wat naar dat je weer zo onder exceem zit. Word het in je gezicht al wat beter? Las dat je dat ook had toen je zwanger was? Wie weet dan meis. Ik duim voor je. Het schijnt dat je na mk idd best vruchtbaar bent. Je hoord het meer dat het meteen weer raak is. Je hebt wel lang moetn wachten op je ei of nie? Ik heb de kachel net aangezet en deuren dicht, deken erbij gepakt, brrr. Dus ben gelukkig niet de enige die het zo koud heeft.

Ik denk idd dat we na echo meer durven zeggen. Gisteravond was een kameraad van mijn vriend er, die ongeveer 30 min bij ons vandaan woont, maar hebben het niet gezegd. Misschien heeft ie het boekje zien liggen van Kluun. Maar hebben het er verder niet over gehad. We hebben 8 okt echo en 's middags komt een vriend van vroeger van school, met haar zoontje van 1,5 en ze is nu zwanger van 2e. Denk dat ik dan wel met echo foto ga pronken en vertellen. Ik wist van haar ongeveer met 8 weken, maar volgens mij had ze toen ook echo gehad ofzo. Maar weet het dus al tijdje. Verder houden we ook tegen mijn ooms  en tantes denk ik nog ff onze mond.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan