Hoi,
Frieda en mitsj,
heel leuke foto, erg mooi.
En frieda, wat fijn dat je even alles van je af hebt kunnen zetten.
En als je nu je verhaal niet vertellen wil, dan moet je dat ook zeker niet doen.
Alles op zn tijd meis.
We denken aan je.
Jazzie,
nog steeds zo moe? Ik denk ook dat je zwanger bent, ik duim ook voor jou.
Maaike sanne,
Het bloeden is gestopt. En heb het me familie ook verteld. Zo hoe hun reactie was.
En je ei geweest, oooh spannend nu hoor, ik heb het ook wel gehoord dat je extra vruchtbaar kunt zijn, dit omdat er dan nog wat hormonen in je lichaam kunnen zitten?
Ik duim voor jou, ik hoop zo dat het lukt.
Ook ik heb het ook vaak koud nu hoor. Niet normaal, haha, gister in auto toen we van belgie kwamen had vriend het warm, en ik zat gewoon te rillen, ook op feestje van me broertje, zat ik te rillen terwijl de rest het warm had.
Nathalie,
Balen dat je de eerste reactie hebt moeten missen, en kan ook begrijpen dat je het je moeder beetje kwalijk neemt. dat is niet leuk.
Wij hebben het hele familie verteld.
Echo niet kunnen vervroegen, maar ik denk dat ik het zo ga laten, als het mis is kan ik daar toch niets meer aan doen. Dus wachten maar verder af. Al is de misselijkheid weer terug. en vermoeidheid ook.
Spannend, om het ook tegen je schoolvriend te vertellen na de echo. Erg leuk.
Mitsj,
Ooh, shoppen, erg leuk he, leuke shirtjes kopen, ik heb eentje met voetjes erop, echt leuk is die.
Ook ik heb normaal geen zin in de winter, maar het idee om nu lekker op de bank te zitten, met lekker warm drankje, dekentje en mn dikke buik, word dan helemaal warm vanbinnen hihi.
Echt raar, maar wel erg fijn.
Zo dames, even over mezelf nu.
Allereerst, bloeden is gestopt, is maar weinig geweest over algemeen. Sinds gistermiddag niets meer gehad. Ben gisteren ook zo ongelofelijk misselijk geweest. Echt niet leuk. Ben vaak wakker geweest omdat Buddy weer veel last heeft van zn buikje, dus rond uur of zeven bij me moeder even yochurtje gegeten. Toen begon het. Weer ff op bed gelegen, daarna er weer uit. Maar ze had bijna niets in huis om te eten, en hadden het druk want hadden feestje van me broertje gisteren. rond tien uur werd stiefvader wakker en ging naar de bakker. nou meiden, nog nooit zo moeten slikken om alles binnen te houden, het lukte nog net, mn brood heb ik ook half uur over gedaan voor ik het binnen had, haha, maar daarna ging het wel weer.
We hebben het ook tegen familie verteld, dat t shirt waar ik het over had tegen mitsj, met de voetjes erop. Ik naar boven om het aan te trekken, en me moeder zo fier als iets tegen dr zussen, kijk eens, heb nieuw shirt voor dr gekocht. Ze moesten allemaal even kijken, maar toen kwam het, na paar minuten,nadat me oma zei, kijk nu toch eens goed, riep dr eentje, je bent toch niet zwanger, jawel, ben ik wel. haha, toen was iedereen zo blij, sprong recht, feliciteerden ons. hihi.
Me oma was ook erg ongeduldig, we hadden het haar zaterdag verteld, en gezegd dat ze nog moest zwijgen(wat voor haar erg moeilijk is, want dat kan ze zeer slecht) Maar deze keer dus toch gelukt, ze zat met een smile achter dr oren toen het even duurde voor ze doorhadden wat we wilden vertellen, haha, zo leuk. Ze waren ook erg blij, me neven en nichten waren op vakantie, maar hun heb ik smsje gestuurd, zodat ze het van ons lazen en niet van hun ouders hoorden. Kreeg ik ook erg leuke reacties op.
Haha, een tante zei zelfs, ja, nu ben toch wel beetje jaloers op je moeder hoor. Vroeg waarom, zegt ze, ja, je moeder is de jongste van ons vier, en word het eerste oma. haha. het is haar wel gegunt hoor, haha, maar had het ook wel leuk gevonden. Hihi, nu hoort me moeder overal, hee oma, of als ze iets niet hoort, hoi grootmoeder. hahaha.
Ook me broertje hebben we het verteld, maar hij reageerde ietswat jaloers, of misschien begrijpt hij het nog niet helemaal.
Hij zei, ja zus, nu mogen jullie hier niet meer slapen, ik zeg waarom dan niet, ja, een baby weent heel veel, en dan krijg ik hoofdpijn zei hij, kan ik niet slapen. Baalde wel beetje van die reactie, maar ja, ik weet echt niet of hij het wel begrijpt of niet. ik denk het niet.
En neefje van mn vriend, zag ik net ff, hij is bijna 7, hij legde zn handen op mn buik, ja, jullie krijgen binnenkort een babytje. hihi, erg lief was dat.
Zo, is nog een heel verhaal geworden.
Liefs