Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi Frieda,

Nogmaals, van harte gefeliciteerd.
Het klinkt als een geweldige dag waar jullie volledig van hebben kunnen genieten.
Super meid.
Was jullie kleine meid er ook bij? Hoe vond zij dit allemaal?
Geniet hier lekker van.

En de rest. Vind het hier inderdaad nu ook weer gezelliger.
Ik hoop dat we het zo kunnen houden. En dat we jou hier snel weer mogen ontvangen. Want ik mis je hier toch wel erg hoor.
Maar ik begrijp jou redenen en heb daar ook alle respect voor.

Veel succes Frieda, ik duim voor jou en je man :), dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!!

Liefs Bloem.

Hi Meiden, hier ben ik ook weer eens ff. Ik moest ons van pagina 2 af vissen. Eerst maar ff lezen hoe het met iedereen gaat. Tot strakkies!

Liefs Nathalie

Frieda wat fijn om weer wat van je te horen meis
Van harte gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap
Zo te lezen hebben jullie er een hele bijzondere onvergetelijke dag van gemaakt
Hopelijk mag en kan je hier idd snel mee kletsen over kwaaltjes en zwanger mutsen gedoe. Maar ook al is dat nog ffies niet zo, ben en  blijf je hier welkom hoor!

Heelll veelll geluk voor de toekomst met je gezinnetje!

Dikke knuff Nathalie

Wat zijn jullie stil geweest het weekend? Allemaal gezellig gehad? Valt op deze manier weinig te reageren, dus vertel vertel wat hebben jullie uitgespookt. Sneeuwballen gevecht gehouden? Sneeuwpop gemaakt? Lekker warm op de bank tv gekeken? Groot feest gehouden omdat ............. vul zelf maar in, hihih. Moet ik nog meer bedenken? Ohhh ja uitrusten en moe zijn dat kan ook nog, hihih.

Hier is niet zoveel sneeuw gevallen eigenlijk. Heb mijn mannetje niet eens ff kunnen inpeperen. Maar brrr vind het ook zo koud. Hier wat meer tijd nu ik minder revalidatie therapie heb. Maar das heel verhaal en niet zo interessant. Komt er op neer dat het best wel averechts werkt allemaal. Dus tja dan heb je ineens meer vrije tijd. En wat ga je met dat ''nieuwe'' leventje en indeling doen? Ten eerste genieten van mijn zwangerschap natuurlijk. Maar om nou elke dag om 8.30 uur op de bank te zitten tegen een plant te praten is dag in dag uit ook niks, hihih. Dus ik wil graag op zoek wat ik kan doen gezien mijn beperkingen e.d.

Dit weekend ben ik wezen neuzen op markplaats en heb hele mooie stevige box gezien & bebe jou badset compleet. Er staat heel wat op markplaats, soms ook echt troep hoor, maar dat is kwestie van goed zoeken. Ben er echt helemaal blij mee. Scheeld echt zoveel. Beetje bij beetje krijgen we steeds meer spulletjes voor onze kleine Uk.

En hoe gaat het bij jullie? Babykamers & uitzet al klaar? Mitsj welke site had je ook alweer voor geboorte kaartjes? Vanmiddag moet ik om 15.50 uur naar vk. Ik kom later vandaag of anders morgen ofzo wel weer ff bij kletsen. Kunnen jullie in tussentijd vertellen hoe het met jullie gaat, hihih

Liefs Nathalie

Jaaa daar is Nathalie weer! We zijn allemaal heel stil geweest om jou te lokken haha :p
Wel lekker dat je revalidatietherapie op een laag pitje staat nu! Kun je goed uitrusten meid!
En leuk dat je box en badset gekocht hebt! Wij hebben van het weekend ook badje gekocht met standaard hihi :)

De site waar ik het geboortekaartje vandaan heb is www.geboortepost.nl
Je kunt echt uit heel veel dingen kiezen, en dat vind ik leuk! En proefdruk was ook op toegezegde datum in huis, wel fijn als je weet dat dat allemaal goed geregeld is vind ik!
kBen op het werk nu, maar echt niet meer gemotiveerd pff... kHoef hierna nog maar 10 dagen en dat vind ik echt genoeg ook!
Verder ben ik aan het uitzoeken of ik in aanmerking kom om gastouder te worden..
Lijkt me een heel leuk combinatie met ons eigen kindje, en dan kan ik lekker thuis blijven en toch geld verdienen! Dus daar ben ik wel vrij druk mee hihi :D

Groetjes!

Ohhh dat was het, hahah. Nou dat is dan gelukt. Heb eindelijk weer ff meer tijd om hier te reageren, dus dacht eerst ff bij de meiden kijken, maar jullie waren ook rustig.
Welk badje hebt je gekocht? Welke kleur? Kan me voorstellen dat je niet echt meer gemotiveerd bent als je toch al weet dat je contract afloopt. Heb je geen vrije dagen meer? Ja dat zou idd wel leuk idee zijn, misschien kun je daar alvast wat info over opzoeken.

Bloemetje hoe is jou weekje licht werken eigenlijk bevallen meis?
Jazzie nog aan het klussen in huis? Maike Sanne hoe gaat ie met jou meis?
Hoe is het met je exceem? Hier lijken de plekjes een beetje weg te trekken, maar ik juich niet te hard, hihih.

Ik zit lekker bij de grote tafel een beetje te rommelen. Vanmorgen al druk met de kledingkast bezig geweest. Kleding netjes opvouwen en uitzoeken. Want zomerkleding hoef je nu niet voor hand te hebben hè brrr. Kom tot de conclusie dat ik weinig warms heb. Dus of het moet wat warmer worden of ik moet de loterij winnen, zodat ik wat kleding voor mezelf kan kopen, hihih. 150,- is eerst wel genoeg hoor, mag meer natuurlijk, hihih. Weet nu al niet waar ik het geld vandaan moet halen. Kerstinkopen komen er ook weer aan. Doen jullie aan sinterklaas en/of kerst?

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Inderdaad stil geweest hier, hihi, valt er weinig te reageren idd.
Maar zo te lezen gaat het goed bij jullie, meer en meer spulletjes komen er.
Wat is dat fijn he? Heerlijk is dat.
Ja, marktplaats, daar kan je goede dingen vinden, vaak voor weinig geld.
Zo een complete badset. inderdaad ook wel erg leuk. Ga ik ook eens naar op zoek denk ik.

Wat we het weekend hebben gedaan?
Hier is het weekend babykamer behangen, ik ff geholpen met mn moeder, daarna me vriend rest van de middag mee geholpen met behangen, hihi.
Het is echt erg leuk geworden. Volgende zondag worden de meubeltjes in elkaar gezet.
Verder gaat het hier goed, vandaag weer 2uurtjes gewerkt, wel licht werk.
Ging wel goed, alleen voel ik het nu wel hoor. Maar ja, is ook weer kwestie van wennen volgens mij.

En morgen weer echo. Erg spannend. Hoop dat het deze keer wel lukt.

Verder eigenlijk geen nieuws hier.

Hoe gaat het met iedereen?

Liefs

Ohh super bloemetje jullie zijn ook al echt druk bezig. Ja er zijn leuke dingen te vinden op markplaats hoor. Volgens mij had ik ook wel iets van winnie the pooh gezien, daar heb jij toch een beetje op kamertje? Welke kleur zijn jullie meubeltjes. Bijzonder hè dat het steeds meer een plekje gecreerd word voor de kleine. Helaas is het nu nog mijn vriends werkkamer hier. Zijn bureau is namelijk nog niet klaar. Maar de kledingkast is er al wel uit. Dus beetje bij beetje komt het wel. Zat me net te bedenken dat hier de echo alweer 3 weken geleden is, wat gaat de tijd echt snel zeg.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan