Zwanger worden of niet? Deel 3.

Mitsj,
Heel begrijpelijk dat je er nu helemaal geen zin meer in hebt, als je weet dat je weg moet. Heel niet leuk.
En gastouder, inderdaad leuk he.
Volgens mij doet Maaike Sanne dat ook twee dagen in de week?
En ook bad met standaard gekocht, welke kleur?hihi, niet nieuwsgierig hoor, haha weet alleen graag alles.

Nathalie,
Al druk bezig meid, ook op tijd rustig aan doen he?
Maar wel leuk al die dingetjes doen, haha, volgens mij gaan jullie vroeg klaar zijn met alles, hihi, maar alleen des te leuker en beter toch?
Gaan jullie nog schilderen of behangen aan kamertje?

Zo, hier zijn we de hond aan het leren dat hij niet meer in de tuin mag poepen, en liefst ook niet plassen, al plast onze hond nog erg vaak. En ja, je bent niet altijd snel genoeg, en hebt ook niet altijd de tijd om met hem te gaan lopen.
Vanmiddag toen ik thuis kwam met hem gaan lopen, eerste keer, deed ie niets, ja,dan weer terug naar huis he. Haha, liep ie meteen naar de deur dat ie buiten wou. Ja,daag, hehe, dus weer aangelijnd, weer gaan lopen. En ja hoor, na een uur te lopen, alles bij elkaar dan, heeft ie gedaan wat ie moest doen, haha ik was zo blij, dat iedereen me stond aan te kijken, zo ey, wat is daar aan de hand hahahaha. Maar ja, belangrijkste is dat hij het snapt. Vanmorgen deed ie dat ook goed, :) maakt je wel trots dan hoor, dat ie het doorheeft. Nu zit ie lekker buiten te spelen.

Mitsj,
Wil je het gastouder ook al doen voordat je moet bevallen? Of laatste maanden alleen genieten van je zwangerschap?

Liefs

Hoi,

Nathalie,
bij ons is slaapkamertje uiteindelijk met beertjes geworden.

x

We lullen lekker langs elkaar heen, ineens is het weer druk nu ik ben geweest :p hahah
Ohhh beertjes, nou die staan er ook wel op geloof ik, hihih. Moet je maar ff neuzen en moet natuurlijk wel redelijk in de buurt zijn ivm ophalen.

Oh gut ik weet al niet meer wat ik wou zeggen, hahah. Ben lekker verstrooid vandaag. Hier is nog lang niet alles klaar hoor meis. Moet idd nog geschilderd en behangen worden, word een combi waarschijnlijk. En mijn schoonmams & ik willen een muurschildering maken, dus voorlopig is het kamertje echt nog niet af. Mijn schoonmams woont niet dichtbij dus moet echt dan vrij zijn van het werk. Werkt in de zorg, week op week af. Maar mijn vriend's oma gaat ook verhuizen. Krijgt geloof ik morgen de sleutel dus daar hebben ze het voorlopig ook nog wel druk. En eerst moet bureau in de kleine kamer gemaakt worden voor mijn vriend, want die werkt nu nog in de toekomstige babykamer. Dus al met al nog genoeg te doen, hihih.   Maar wel heel leuk allemaal. Ik ben er volgens mij al over uit dat ik maar gewoon boeken moet kijken van geboorte kaartjes, want dan krijg ik volgens mij duidelijker idee. Staat wel heel veel op idd.   Maar heb daar vandaag geloof ik het geduld ff niet voor, hihih

Liefs Nathalie

Hoi,

Ja, dan is er idd nog hoop te doen.Maar wel leuk om het allemaal te doen, en muurschilderij, ook erg leuk denk ik.
Dus je moet nog gaan ontwerpen. Spannend hoor, weet je al wat je wil?

Liefs

Zooo lekker druk aan het keuvelen hier!
Gezellig..
Bloem schiet al op met de kamer! allemaal al wilde plannen..
PFFFFFF hier zijn nog zoveel dingen te doen eerst.. ik zie er nu al tegen op.
Nu moet ik ook zeggen dat ik vandaag een dip dag heb en niet lekker in mijn vel zit.
Dus alles is even een berg!
Knulletje ligt in ieder geval even lekker te slapen.. nu kan ik dat ook doen.. maar wil eigenlijk even tijd voor mezelf.. anders is het ook zo om.
Het is een rommel in huis en baal er even giga van.

Sorry voor mijn niet zo vrolijke bericht!
trouwens wel leuk wat jullie allemaal aan het doen en bedenken zijn.
Ik kom wel weer terug als ik me weer wat lekkerder voel.

liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Een baaldag. Meid, af en toe zitten die er tussen, en daar doe je helemaal niets aan meid. Hoop dat je je morgen weer beter voelt.
En geniet ff lekker dat jullie knulletje nu ligt te slapen. En maak ff tijd voor jezelf.
Je kan het goed gebruiken zo te lezen.

Idd, kamertje krijgt vorm hier. Wel erg leuk.

Dikke knuffel voor jou!

Jazzie dikke knuff meis. Hopelijk voel je je snel beetje beter. Als je ff van je af wil kletsen mag dat ook hoor. Weltrusten samen met je knulletje.

Bloemetje we weten idd inmiddels welke muurschildering het word, maar wanneer dat gaat gebeuren? Eerst moet er nog behangen en geschilderd worden denk ik. En weten ook nog niet precies hoe en waar het komt. Maar beetje bij beetje doen we steeds meer ideeën op. Misschien veranderd het uiteindelijk nog wel weer, hihih

Liefs Nathalie

Ohhh ja Bloemetje, ik vergeet je helemaal te feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk meis. Wanneer was het ook alweer? Ik ben zo'n druif qua geheugen op het moment.

Hebben jullie trouwens met deze kou ook last van jullie tepels? Ik was net ff in de schuur met de was bezig en daar is het kei koud. En heb al eens vaker dat ik dan heel erg steken heb en heel erg prikt. En net dus weer, grr!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan