Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hi,

Nathalie,
Dank je wel. :) Het gaat gebeuren op 2 februari. Hihi. Heb er nu al zin in.

Hoe was het bij vk?

Ik heb trouwens laatste week ook weer meer last van zere borsten. Misschien ook wel van de kou.

Liefs

Hi Meiden, hier was ik ff weer om te vertellen hoe het bij de vk was gisteren. Ben er maar ff kort, want moet zo mijn broertje helpen met de vouwgordijnen in zijn nieuwe huisje. Even instructies geven en dan kan ik weer lekker naar huis, want volgens mij ben ik vandaag niet heel fit.

Bij de vk ging alles goed. Ik ben 0 kg aangekomen, dus helemaal trots. Na 17 weekjes zwanger maar 1 kg gegroeid dus dat gaat de goede kant op. Mijn bloeddruk was ook goed met 137 over 80 en heb het hartje weer mogen horen, wat toch wel het mooiste moment blijft!! Dus ging weer met een voldaan en tevreden gevoel naar huis.

Vanavond krijg ik bezoek van een vriendin, maar ik kom snel weer ff bij lezen en reageren. Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs Nathalie

Hoi hoii

SOrry dat ik hier niet zo vaak meer reageer, maar heb eigenlijk niet zo veel boeiends te vertellen...
Het gaat hier eigenlijk wel goed.   K ben bijna iedere dag bij mn zus te vinden (op haar verzoek hihi) eventjes een kopje thee drinken en boodschapjes voor dr doen etc..
Ze hebben zo'n lieve kleine meid ! Echt inimini zo klein ! maar 46 cm en 5 pond !
Maar zoooo lief !
Het besef dat we nu zelf zwanger zijn komt ook steeds meer. Iedereen weet nu dat we in verwachting zijn en hebben tot nu toe alleen maar super leuke en lieve reacties gehad.. en hebben al lekker veel kaartjes gekregen (ben gek op post haha)
Zaterdag zijn we ff bij BabyDump wezen snuffelen en bij BabyParadijs.. Bij beide zaken leuke dingen gezien, ,alleen k heb geen 900 euro over voor een complete kinderkamer...en we hoeven geen complete want we hebben al een ledikantje !
Dus nog maar even goed rondkijken overal:)

Dus jullie zijn allemaal al druk bezig met de kamertjes !

Verdorie had nog een giga stukgetypt en weg !
Dus k ga nu eerst ff huishouden doen en dan kom ik strax terug met mn vervolg haha

xx

Hoi,

Maaike Sanne,
Wat fijn dat je zo geniet met je zus en hun kleintje. Leuk is dat. En het is ook een schatje op de foto te zien, hihi.
Snap best dat je daar van geniet.
En met jou ook goed. Gelukkig.
Fijn die reacties. Doet je altijd wel goed he?

Nathalie,
Wat goed, 0kg aangekomen en in 17weken 1kg, doe je goed hoor. Haha.
Ik nu in bijna 20 weken tijd 3kg. Ook nog best netjes.

Vandaag weer echo gehad. Deze keer was wel alles goed te zien, en alles zag er prima uit, goede lengte voor duur zwangerschap, mooi kloppend hartje. Enkel, het is een eigenwijsje, want wilde niet laten zien of het een jongentje of meisje is.
Dus dat word wachten tot de bevalling hihi.
Ben nu eigenlijk al lang blij dat alles goed gaat. En dat alles er goed uitziet.

Liefs

Zo ben ik weer.... tweede poging hihi ;)

Dus jullie zijn allemaal al druk met de kamertjes !!
K heb nog geen flauw idee hoe wij t willen doen, wil in ieder geval iets anders dan anders.. geen behangetje met motiefjes maar gewoon iets anders. Kan niet uitleggen wat, want dat weet ik ng niet.. Stom he ?
Wij gaan er waarsch tussen kerst & oud en nieuw mee bezig. Hubby heeft dan twee weken vrij en ik hoef in die twee weken maar 4 dagen te werken.. dus kan dan mooi !
Nu nog maar goed bedenken hoe we het willen hebben !!

Bloemetje.. Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !! Super !
En nu de echo goed.. Alleen jammer dat je niet kon zien of het een jongetje of meisje is... Ach... blijft t spannend ;)
Ging het wat vandaag op je werk??

Jazzie.. Is je baaldag voorbij?   K had vandaag zo'n dag,.. vet irri !!
Hoe gaat het nu met de woonkamer? Is alles klaar?
En wanneer beginnen jullie met de babykamer??

Nathalie...Is het gelukt met de instructies voor de vouwgordijnen ??
En hoe word julie babykamertje??

Mitsj..Hoe gaat ie ?? Ist gezellig bij de kb ??hahaha

Frieda.. Heb je fotos van DE dag ???

Wanneer hadden jullie na de intake 1e controle bij de vk?? Ik pas over 2,5 week!
Dan dus ook pas t hartje horen terwijl anderen hier int dorp even ver zijn en zij die deze week al hebbe ! Raar he ?

Nou dit was het geloof ik wel... K beloof er vaker te zijn hoor !! xx

Hoi,

Maaike Sanne,

Leuk dat jullie wat anders dan anders willen, is ook wel leuk, hihi.
Succes met het bedenken.
Werken ging wel goed, alleen wel pijn vanmiddag, dus toch teveel?

En eerste bezoek na intake, ik had na een week of zes a zeven weer een afspraak bij de gyn.

Liefs

Goedemorgen allemaal!

Hier gaat het weer wat beter! moet gewoon opletten ben erg veel moe.
Jammer dat je niet kon zien of het een jongen of meisje was Bloem! maar wel super dat het allemaal goed was! En gefeliciteerd met jullie verloving! dat zijn de berichten!

Nathalie.. het is natuurlijk wel fijn dat je wat meer tijd over heb zo!
En alles gaat goed! dat is natuurlijk het belanrijkste!  
Was het nog gezellig met je vriendin?

Maike Sanne.. Hier alles goed hoor! Baal dag is weer over. kan er gewoon zo ineens last van hebben.
Hoe is het met jou..? baaldag weg?
De babykamer duurt nog wel even hier. we willen nog eerst wat andere dingen opknappen en mijn zoontje zijn andere kamer op orde maken.
Dan gaan we nog aan de babykamer . dan weten we hopelijk ook wat het is.. scheelt weer met spullen uitzoeken.

NOD- en Zwangerlijstje!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 11-11-2008 om 19.00 uur bij nieuwe vk geweest
* 09-12-2008 om 18.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.
* 24-12-2008 om 13.40 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje is? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Weet of het een jochie of een meisje is!!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Willen weten wat het wordt
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      03-11-2008 om 11.30 uur - 2e termijn echo
* 3e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houdt het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho
* 3e echo      05-01-2009 om 11.00 uur- 20 weken echo!

Maike Sanne wil graag weten wat het wordt, manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Terug
Bovenaan