Zwanger worden of niet? Deel 3.

Jazzie,

Wat fijn dat de baaldag weer weg is.
Af en toe is hij daar opeens,en ja, dan moet je eraan toegeven meestal

Dank je, ja, hehe erg fijn de verloving. Vind het wel erg spannend allemaal ook hoor. hihi.
En of het jongen of meisje is, had heel leuk geweest, maar ja, als droppie dr geen zin in heeft, dan houdt het op he, hehe, het schatje mag het hoor. :)

Nathalie,
Gezellige avond gehad?

Hoe gaat het met de rest?

x

NOD- en Zwangerlijstje!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 11-11-2008 om 19.00 uur bij nieuwe vk geweest
* 09-12-2008 om 18.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.
* 24-12-2008 om 13.40 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje is? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Weet of het een jochie of een meisje is!!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Willen weten wat het wordt
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken
* 4e echo     25-11-2008 om 11.15 uur - 20 weken echo bij 19 weken en 4 dagen, extra echo.

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      03-11-2008 om 11.30 uur - 2e termijn echo
* 3e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houdt het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho
* 3e echo      05-01-2009 om 11.00 uur- 20 weken echo!

Maike Sanne wil graag weten wat het wordt, manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Hoi hoiii

Nou mn zwangerschap lijkt nu al stuk echter.... Net namelijk mn eerste echte positiekleding gekocht !!
Mooie spijkerbroek, hemdje, shirtje en een leuk tuniekje !   Echt super leuk !
Kunnen met de kerstdagen mooi aan hihi..
Denk dat de broek nog even beetje kortgemaakt moet worden.. pijpen zijn wel lang.. nog maar ff kieken hihi

Vandaag weer ff paar uurtjes gewerkt, lekker rustig aan gedaan heerlijk !
Maar nu komt de drukte weer.. oppassen, weekend werken en ga zo maar door..
bah ! Maar ja we moeten er maar t beste van maken :)

K zal nu ff poging doen om te eten.. warm eten lukt me nog niet altijd even best maar k doe een pogign :)

Liefs Maikie

Hi Meiden, ben ik ook weer ff. De laatste twee middagen ben ik ff naar bed geweest, zo kom ik beter de eind van de middag en de avond beter door. Gelukkig ben ik nog niet meer zo extreem misselijk enzo.

Maike Sanne wat super dat je leuke positie kleding hebt gekocht. Word het een beetje echt hè, hihih. En leuk dat je zoveel bij je zus bent om te helpen en weg te zwijmelen. Hoe gaat het op je werk?

Jazzie, fijn dat je baaldag weer beetje weggeebt is. Oh oh en verder weet ik niet meer wat je gezegd, hihih.

Ben je trouwens al eens op markplaats wezen kijken voor bijpassende commode enzo Maike Sanne? En dat kost ook geen 900,- Misschien vind je iets leuks, tis wel goed zoeken hoor.

Bloemetje fijn dat je echo goed ging meis. Bijzonder dat de kleine zich niet wou laten zien of het een jongetje of meisje word, hihih. Misschien met de 30 weken echo nog een kansje!

Hier zijn we nog niet echt met de babykamer bezig hoor Maike Sanne. Ik wil ook heel graag iets bijzonders. Waarschijnlijk gaan we muurschilder maken. We denken nog ff verder.

Ik ga nu ff met mijn oma de stad in.

Tot snel maar weer! Liefs Nathalie

Hi Meiden, ben ik ook weer ff. De laatste twee middagen ben ik ff naar bed geweest, zo kom ik beter de eind van de middag en de avond beter door. Gelukkig ben ik nog niet meer zo extreem misselijk enzo.

Maike Sanne wat super dat je leuke positie kleding hebt gekocht. Word het een beetje echt hè, hihih. En leuk dat je zoveel bij je zus bent om te helpen en weg te zwijmelen. Hoe gaat het op je werk?

Jazzie, fijn dat je baaldag weer beetje weggeebt is. Oh oh en verder weet ik niet meer wat je gezegd, hihih.

Ben je trouwens al eens op markplaats wezen kijken voor bijpassende commode enzo Maike Sanne? En dat kost ook geen 900,- Misschien vind je iets leuks, tis wel goed zoeken hoor.

Bloemetje fijn dat je echo goed ging meis. Bijzonder dat de kleine zich niet wou laten zien of het een jongetje of meisje word, hihih. Misschien met de 30 weken echo nog een kansje!

Hier zijn we nog niet echt met de babykamer bezig hoor Maike Sanne. Ik wil ook heel graag iets bijzonders. Waarschijnlijk gaan we muurschilder maken. We denken nog ff verder.

Ik ga nu ff met mijn oma de stad in.

Tot snel maar weer! Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Fijn dat het slapen s middags goed doet. En dat je avond beter doorkomt. En de misselijkheid minder is. Erg prettig.
Fijn dat dat allemaal wat beter gaat.
En muurschildering, erg leuk hoor. Word ook erg mooi denk ik.

Denk trouwens dat ik met de 30 weken echo niet meer wil weten wat het word. Dan wil ik het graag tot bevalling spannend houden.

Meiden, alles goed met iedereen?

Hier gaat het weer minder, werken is best zwaar en de pijn word weer veel heftiger. Besloten om morgen ook minder lang te werken. Maar wel ff te gaan, zodat ik ff weg ben.
Vanavond ga ik zwemmen, zwangerschaps zwemmen. Ben benieuwd wat we allemaal gaan doen hoor.
En zondag naar een groot zwembad met warm water baden, daar heb ik erg veel zin in, samen met paar vriendinnen. Vriend gaat in tussentijd de babykamer in elkaar zetten.
Verder weinig te melden hier.

Liefs

Het is weer weekend, dus we dutten weer een beetje in hiero geloof ik, hihi
Bloemetje hoe was zwangerschapszwemmen meis?

Hier vanaf vanmorgen al steken in mijn buik, soms hele harde buik en trekt naar mijn rug. Maar zal er allemaal wel bij horen, dus we doen vandaag maar ff rustig aan.

En hoe is het met de rest van ons gezellige gezelschap? Allemaal leuke plannen voor het weekend?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Hier gaat het redelijk, pijn word weer wat heftiger, vandaag gaat het redelijk, maar ook nog helemaal niets gedaan, en ga ik dit weekend ook niet meer doen.

En harde buik en steken, wel rustig dan hoor, en even in de gaten houden, weet niet of dat al vroeg is?
Vraag me ook af vanaf wanneer dat normaal is, dat je hardere buiken krijgt.
Ik gisteren ook hele dag gehad, maar wel stressy dag gehad, ook met steken.
Vandaag wel weer beter. Nu ik rustig doe, dus hopelijk gaat het bij jou ook snel over.

En nog leuk nieuwtje, gisteren schopte ons droppie weer. Zat op de bank een gedicht te maken, hahaha, ja, papa zat er naast, maar die kon het niet voelen, en daarna heeft het ook niet meer geschopt, hihi.
Meestal gebeurd dat tegen de avond aan, ben dus benieuwd of er vanavond ook geklopt word vanaf de binnenkant

Voelen jullie al veel beweging meiden?

Liefs

Terug
Bovenaan