Zwanger worden of niet? Deel 3.

Ik voel helaas nog niks. Veel vrouwen omschrijven het eerst als gekriebel binnenin je buik. Nou dan weet onze uk misschien niet wat kriebelen is, want ik voel vandaag steken, hahha. Ik heb me niet zo druk gemaakt hoor, dus geen idee waar het vandaag komt. We zien het wel.

Ik ging me net ff aankleden, wou een hemdje onder mijn trui aan doen. Nou dat is nu een navel hemdje geworden, hihih. Dus maar ff andere gepakt.

Hoe was zwangerschapszwemmen Bloemetje?

Ik ga ff wat brood & kattenvoer voor het weekend halen. Ff frisse neus halen, misschien doet dat me beetje goed.

Liefs nathalie

Hoi,

Het zwemmen was erg fijn, oefeningen gedaan, en merkte dat dat eigenlijk wel goed was. ja sommige deden pijn in bekken, dus ben daar dan ook meteen met gestopt, en dan gewoon verder gezwommen.
Ook ff in het kinderbadje liggen ontspannen, met van die dingen tja, die rollen, onder je knie en nek, en dan drijven, maar ik kan me niet echt ontspannen, geen idee hoe dat komt, maar lukt laatste tijd erg moeilijk.
Was na het zwemmen helemaal kapot en heb dus als een roosje geslapen.

Morgen weer ff lekker in het zwembad hangen, verwarmde baden, en heb er al helemaal zin in.
Enkel vandaag best misselijk, geen idee hoe het komt, te weinig eten misschien? Maar krijg ff niets door mn keel heen, gister ook al niet. Wat doen jullie dan?

Haha, net hier op de pc begon baby te huilen, als je per ongeluk met je muis erover heen ging. haha, Buddy kwam kijken wat er was, en kwam bij mij snuffelen, eey vrouwtje, wat was dat nu, hij was erg aandachtig, en werd er ook niet zenuwachtig van. hihi. lief vond ik het. hij kwam meteen zoeken.

x

Hoi hoiiii

Hier gaat t zn gangetje.   Gister overdag een *** dag gehad.. erg misselijk, snachts veel overgeven en overdag zo lamlendig als wat..
Maar ja dat hoort er bij, denk ik dan maar hihi
Gelukkig ging t gisteravond beter, nog even op visite geweest en vandaag lekker uitgeslapen.   Vandaag verder lekker niks doen, ff rustig aan

Gisteravond voor t eerst mn mooie positiekleding aan gehad.. hihi.. K voelde me meteen heel anders !   Kreeg allemaal complimentjes hihi.. Doet je dan goed hihi ;)

Verder eigenlijk weinig nieuws.. Ja er is hier een babyboom ! Vanaf nu tot juni zijn er 10 die een baby krijgen !     Dus speelvriendjes zijn er voor onze Bink strax genoeg ;)
En ook allemaal moeders rond onze leeftijd dus leuk !

Dus nu al harde buiken Nathalie?? Jeetje..   Hoe voel je je verder??

Jazzie.. Hoe gaat ie met jou meid???

Mitsj...Normaal tref ik je donderdags op msn maar je was er niet haha
Hoe gaat ie ??

Bloemetje.. Dus zwemmen was leuk ??
Ik ga denk ik me opgeven voor Zwanger & Fit.. Lijkt me erg leuk !

Oo ons eten is klaar.. komstrax wel weer ff :)   xx

Goedemiddag meiden, ik voel me gelukkig wel iets beter dan gisteren. Maar als ik ff met iets bezig ben heb ik meteen steken in mijn buik. Maar ff in de gaten houden en anders ff de vk mailen ofzo.

Dus jij ook niet lekker geweest Maike Sanne, wat naar zeg. Ik heb gelukkig nog niet hoeven spugen, lijkt me erg naar. Leuk die reacties van je nieuwe kleding hè, en dat ze kunnen zien dat je beetje buikje krijgt. Weet je wanneer dat zwanger & fitt begint? Ben erg benieuwd wat dat is, dus als je meer weet, horen we het graag.

Bloemetje wat fijn dat je genoten hebt van zwangerschapszwemmen, en vandaag ook lekker gaat zwemmen. Vandaag gaat je mannetje jullie baby meubeltjes in elkaar zetten of niet. Ben erg benieuwd naar foto's zal jullie site in de gaten houden.

Jazzie gaat het allemaal goed met je gezinnetje? Of lekker aan het snotteren & proetsen, het is daar echt weer voor hè.

Mitsj blij dat de werkweek weer voorbij is?

Frieda hoe bevalt het ''getrouwde'' leventje, hihih. Eens ff kijken wanneer je nieuwe nod is. Hoe gaat ie met je gezinnetje. Gaat alles goed met de kleine meid?

Liefs Nathalie

Ohhh ja was ik ff vergeten, je staat niet meer op het lijstje. Was het niet iets van 7 dec ofzo? Ik duim in elk geval gewoon door!

Liefs Nathalie

Ik zal het lijstje ook even aanpassen... mn 20 weken echo staat er nog niet in..
We gaan m laten opnemen op dvd en krijgen er leuke foto's bij :)
T duurt nog even, maar heb er erg veel zin in !!

Manlief is al druk bezig op de babykamer haha !
We zouden er pas in de kerstvakantie mee bezig, maar hij werd gister wakker en had een idee over zelf een kast maken.   We hebben namelijk een grote inham waar de kast mooi past.   Alleen onze muur zit structuursaus op (verdorie) en bureau zat aan de muur vast dus je krijgt gaten en als je die opvult, dat blijf je altijd zien..
Dus nu is ie gistr gelijk naar de bouwmarkt gegaan en maakt van de hele wand een kast !
Ideaal ! K roep altijd al dat we te weinig kast ruimte hebben, dus dit is super !
En zoveel babykleding ed heb je niet nodig, dus kunnen er mooi ander spul bij in doen.. echt super idee van m ! En hij is zo dat ie dan meteen moet beginnen, dus hij is al druk bezig geweest.       Ook wil ie er een nieuwe radiator plaatsen want de oude is echt goor...ja.. je merkt dan wel dat ie elektricien is he ;) Alles moet goed hihi
Tis een echte klusser !;)
Dus dan met de kerstdagen/vakantie dan maar sauzen.. T probleem is alleen dat op alle muren structuursaus   zit.. dus er over heen behangen ka niet.. en om alles te schuren.. dat is giga veel werk en kost giga veel schuurpapier !!   En ja.. dan dus een kleur bedenken.. moeilijk hoor !!!  
Jullie nog ideeen ???     K zal zo internet maar s afsneupen ;) hihi
Ach je moet toch wat op zondag he..K vind t buiten te koud.. dus ja ...

Nou k heb weer genoeg geluld geloof ik...
Trouwens ik weet niet of jullie lezers zijn... en eventueel lid zijn van een bieb.. maar k heb t boek " Zwanger, met ouders van nu "     geschreven door Femmie Goudswaard
Word iedere week beschreven hoe het met mama gaat en met beeb ! Echt leuk !

Liefsss xxx

NOD- en Zwangerlijstje!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 11-11-2008 om 19.00 uur bij nieuwe vk geweest
* 09-12-2008 om 18.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.
* 24-12-2008 om 13.40 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur
*12-12-2008   om   08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje is? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Weet of het een jochie of een meisje is!!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Willen weten wat het wordt
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken
* 4e echo     25-11-2008 om 11.15 uur - 20 weken echo bij 19 weken en 4 dagen, extra echo.

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      03-11-2008 om 11.30 uur - 2e termijn echo
* 3e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houdt het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho
* 3e echo      05-01-2009 om 11.00 uur- 20 weken echo!

Maike Sanne
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)
*3e echo        15-01-2009 om 19.30 uur    - 20 weken echo !

Wat super zo'n handig mannetje Maike Sanne! Kan ik hem ook ff lenen, hihih
Kleuren is idd lastig, ik ben ook veel wezen neuzen op internet en gewoon eens bij schilderwinkels gaan kijken in behangboeken. Maar hier zit op twee wanden ook gewoon verf. Hier 15 december 20 weken echo en dat weekend komt mijn schoonmams hier. Ze is onze behangster, hihih.Maar kweet niet of we het voor die tijd redden om het zover in orde te maken en behang uit te zoeken hoor. Wel leuk idd dat rond neuzen. En brrr wat is het buiten koud. Ik moet de frituurpan nog schoon maken. Wij frituren niet veel, maar het vet moet nodig vervangen worden. Het is er nu uit, maar nu dat vieze ding nog schoon maken. Bah niet het meest leuke klusje. Ik heb trouwens de vk ff gemaild over die steken in mijn buik enzo. Want mijn mams vertelde dat ze met 4,5 maand al weeën had van mijn broertje en van mij al met 7 maanden. Ik weet natuurlijk niet hoe weeën voelen, denk niet dat het dat is hoor, maar toch ff vk op de hoogte gesteld.

Fijne dag! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan