Ik zal het lijstje ook even aanpassen... mn 20 weken echo staat er nog niet in..
We gaan m laten opnemen op dvd en krijgen er leuke foto's bij

T duurt nog even, maar heb er erg veel zin in !!
Manlief is al druk bezig op de babykamer haha !
We zouden er pas in de kerstvakantie mee bezig, maar hij werd gister wakker en had een idee over zelf een kast maken. We hebben namelijk een grote inham waar de kast mooi past. Alleen onze muur zit structuursaus op (verdorie) en bureau zat aan de muur vast dus je krijgt gaten en als je die opvult, dat blijf je altijd zien..
Dus nu is ie gistr gelijk naar de bouwmarkt gegaan en maakt van de hele wand een kast !
Ideaal ! K roep altijd al dat we te weinig kast ruimte hebben, dus dit is super !
En zoveel babykleding ed heb je niet nodig, dus kunnen er mooi ander spul bij in doen.. echt super idee van m ! En hij is zo dat ie dan meteen moet beginnen, dus hij is al druk bezig geweest. Ook wil ie er een nieuwe radiator plaatsen want de oude is echt goor...ja.. je merkt dan wel dat ie elektricien is he

Alles moet goed hihi
Tis een echte klusser !

Dus dan met de kerstdagen/vakantie dan maar sauzen.. T probleem is alleen dat op alle muren structuursaus zit.. dus er over heen behangen ka niet.. en om alles te schuren.. dat is giga veel werk en kost giga veel schuurpapier !! En ja.. dan dus een kleur bedenken.. moeilijk hoor !!!
Jullie nog ideeen ??? K zal zo internet maar s afsneupen

hihi
Ach je moet toch wat op zondag he..K vind t buiten te koud.. dus ja ...
Nou k heb weer genoeg geluld geloof ik...
Trouwens ik weet niet of jullie lezers zijn... en eventueel lid zijn van een bieb.. maar k heb t boek " Zwanger, met ouders van nu " geschreven door Femmie Goudswaard
Word iedere week beschreven hoe het met mama gaat en met beeb ! Echt leuk !
Liefsss xxx