Zwanger worden of niet?

Hoi dames,
ik geloof echt niet dat dit al begin van mensturatie is, is nu bijna 2 uur geleden en sindsdien niets meer, kan ook steeds moeilijker naar toilet gaan, heb gevoel dat ik meer rondingen heb en niet de ongi pijn, en die heb ik eerste dag altijd heel erg. Dus ik geloof er niet zo in.
we zien het wel.

groetjes

Ik hoop voor je dat de rd-tjes niet doorzetten en je binnenkort positief kan testen. Ik duim voor je meis. En Maike Sanne voor jou ook met je sollicitatie gesprekken. ToiToiToi!

Hier gaat het qua toekomstige zwangerschap allemaal zijn gangetje, vanavond denk ik klussen. Want vandaag wel veel afscheiding enzo, dus denk dat de vruchtbare dagen in aantocht zijn, en klopt volgens de berekeningen ook wel. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik mijn ei al heb gehad. Het enige wat ik vreemd vind is dat onze kat steeds op mijn buik gaat liggen, net of iets aanvoel word gezegd, dus wie weet, hihhi. En de laatste dagen heb ik moeite met het doorslikken van foliumzuurtabletje, terwijl ik normaal nooit moeite heb met medicijnen in nemen. Maar dat zal wel onzin zijn, maar dat is gewoon wat me opvalt.

Verder kan het op dit moment wat beter, veel aan mijn koppie en dat is natuurlijk niet goed als je zwanger wilt worden. Gisteren hele drukke emotionel dag omdat ze mijn aangepaste auto willen afnemen. Maar dat is echt heel verhaal.

Ik ga denk ik zo met mijn mannetje na bed. Liefs Nathalie

En trouwens Bloemetje, moeilijk naar de wc kunnen is ook kwaaltje meis

Hoi Dames..

Grr dacht ik dat hij gister zijn mail nog wel zou lezen heeft hij gewoon gelijk de pc uit gezet. Ik heb niet gevraagd of hij het gezien had... Heb vanmorgen gewoon even gekeken bij zijn mail want ik heb liever dat hij de mail als "verassing" ziet.
Nu moet ik dus nog een paar uur wachten voor hij thuis komt en hoop ik wel ff zijn mail leest. Maar goed... Moet sowieso nog lang geduld hebben dus dit kan er ook wel bij

Zo mijn kleine draak maar eens uit bed halen want die slaapt ondertussen ook al weer een tijd (heeft vanmorgen weer prikjes gehad op het cb) En het is etenstijd.....

Liefs,

Frieda

Hoi,

Van deze kant krijg ik nu steeds meer het gevoel dat het niet gelukt is deze maand,
krijg toch meer buikpijn, en ben bang dat dat van menstruatie komt. ik zal er wel erg van balen als ze er morgen aankomen. toch moeilijk allemaal dit.
wanneer je besluit ervoor te willen gaan dan wil je toch graag dat het snel lukt, maar ja, daar doe je ook maar weinig aan,
ik denk dat ik het allemaal wat rustiger moet doen, want ik wil het allemaal te snel.
ik word echt gek van mezelf.
als het nu niet raak is dan ga ik denk ik maar ovulatietesten doen, dan hoop ik goed te kunnen zien wanneer eisprong is.

xxx

groetjes.

Frieda,
Jammer dat hij zijn mail niet meer heeft gelezen.
hopelijk doet hij het vanavond wel en krijg je er een reactie op.
gaat het weer goed met de kleine meid?

groetjes

En Frieda heeft je mannetje de mail gelezen?

Bloemetje, ik hoop echt dat de rd-tjes weg blijven meis. Probeer gewoon rustig af te wachten, want meer kun je niet doen meis. Ovulatietesten zorgen er denk ik persoonlijk wel voor dat je er meer mee bezig bent. Ik heb ze paar dagen geleden ook net met de post gekregen en zit nog te twijfelen. Hopelijk heb ik ze niet nodig natuurlijk.

Vanmiddag had ik ineens buikkrampen. Morgen volgens de berekeningen mijn eisprong, vandaag mijn meest vruchtbare dag. Maar ik weet dus niet of ik misschien mijn eisprong al heb gehad. Ik heb sinds vanavond een heel apar gevoel in mijn maag. Herkent iemand dit?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,
Dat apart gevoel in maag ken ik niet.
Mja, met ovulatietesten ben je er misschien veel mee bezig, maar dat ben ik nu ook al.
Vandaag mijn nod, als ik kijk naar cyclus van vorige maand, maar maand daarvoor had ik eentje van 29 dagen, dus ik weet het niet, moet ik vandaag rekenen, of morgen of zondag?
Het word wel erg spannend, heb nog niet echt het gevoel dat ik ongi moet worden, maar ja dat komt vaak opeens zonder dat je het weet, hihi, maar bij mij meestal eerste half uur wel gepaard met ongelofelijke buikpijn, en die dag ongelofelijk moe en verrot.
Nou, hopen jullie mee dat ze weg blijven?
heb nog wel steeds die buikpijn die ik al hele week heb.

groetjes bloemetje.

Hoi Meiden !!

Jeetje mina wat ben ik hevig ongesteld zeg! Merk nu ik ben gestopt met de pil, dat ik korter maar veel heviger ongi ben !
Buikpijn valt erg mee, maar wel veeel meer bloedverlies dan toen ik aan de pil was.
Maar ja.. ik moet het er maar mee doen, helaas..

En hoe gaat het bij jullie???
Hopelijk nog geen rd;tjes??

En Nathalie.. ookk jij gaat de ovulatietesten gebruiken???

Terug
Bovenaan