Zwanger worden of niet?

Hoi,
ja, de pil, een hoop hormonen die toch vanalles met je lichaam doen, hopelijk is ongi snel voorbij en heb je er verder niet te veel   last van,
hier nog geen ongi, ik ga maar ff op veilig denken en denken dat hij morgen of zondag kan komen,
heb nu wel pijn in lies, en weer raar gevoel in maag. heb nog geen test gedaan nu, doe ik zondag.

liefs

Nod lijsje!!!!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Maike Sanne,

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bloemetje, 22jaar         1e ronde - 1e kindje         16-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Bloemetje, nod 16 mei 2008

De zwangere onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Vullen jullie ff in? Ik zal heel hard voor jullie duimen!

Liefs Nathalie

Hoi,

Gisteravond heb ik weer eens met mannetje zitten praten (ja echt praten ;-) ) over het wel of niet krijgen van een tweede.... Ik had natuurlijk voorgesteld om in februari mijn spiraaltje te verwijderen maar hij wil het dan echt "nog" niet. Hij vind dat te vroeg na Kyra. Dus vroeg ik hem natuurlijk wat hij de ideale leeftijd tussen twee kinderen vond.
Dat is 3 jaar. Toen heb ik hem maar even voorgerekend dat als dan wel mijn spiraal weg gaat en ik gelijk zwanger raak (waar ik niet vanuit ga) dat Kyra dan 2,5 is.
Toch blijft hij nee zeggen... Hij wil echt nog een paar jaar wachten.
Ik ben heel stom geweest door erg boos te worden en te zeggen dat het dan eigenlijk niet hoeft. Dan leg ik me er liever bij neer dat er geen kindje meer komt. Ik wil niet nog een paar jaar wachten. Om een heleboel redenen. En nu denk ik ook... Ben nog jong en fit genoeg voor nog een zwangerschap.
Weet het allemaal niet meer zo goed nu... Ben verdrietig om dat ik met een gevoel blijf zitten wat onbeantwoordt blijft... Moet het eerst maar weer een tijdje laten rusten....Al weet ik hoe ik ben en laten rusten staat niet in mijn woordenboek!

Hoe gaat het nou bij jullie?? @ Bloemetje heb je al getest?
Ben erg benieuwd!!

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,
Wat jammer dat het zo loopt, heb je hem ook jou redenen om nu wel spiraaltje weg te laten halen gegeven? heb echt duidelijk gemaakt waarom jij het graag wil en dat het niet enkel om zijn reden gaat, hij hoort niet alleen gelukkig te zijn met die situatie. maar je moet beiden erachter staan, en zoals ik lees is dit niet het geval.

Raar dat je man echt niet wil, ook niet als je het uitrekend dat ze dan ongeveer 3 is wanneer je meteen zwanger raakt, wat vaak niet eens het geval is.

En dat je boos word dat kan ik best begrijpen, het is inderdaad een gevoel dat onbeantwoord blijft en waar jij je heel verdrietig door voelt. Ik zou het ook worden.

Ik heb nog niet getest, dat doe ik morgen als ik dan nog niet ongi ben. heb nu wel een ongigevoel in mijn buik maar niet zoals anders. en heb deze pijn al hele week,(wat ik nooit een week ervoor heb maar pas half uur voor ik ongi word, alleen nu iets duidelijker aanwezig.

Dus als er morgenochtend geen ongi is dan ga ik testen. de eerste keer dat ik naar toilet moet, al is dat erg vroeg, haha.

groetjes.

http://

Hoi Bloemetje,

Ik heb hem zeker mijn redenen gegeven!! Maar die vind hij niet goed genoeg en ik vind zijn redenen om langer te wachten niet goed genoeg. Ik dacht door voor te stellen om in februari mijn spiraaltje te laten verwijderen wel een aardig voorstel te hebben gedaan waar we allebei mee kunnen leven.   Maar zo is het nu dus niet. De tranen stromen ook steeds over mijn wangen, Ik wil gewoon te graag en nu heb ik ook geen geduld meer. Ik wil wat weten. Moeilijk allemaal hoor.

Spannende dag morgen dus!! Hoop voor je dat je vroeg naar het toilet moet ;-)

Ik ga nog ff een uurtje op de bank hangen, Kyra slaapt nu ook en ik heb vanacht zo slecht geslapen dat ik wel wat rust kan gebruiken!

Liefs,

Frieda

Hoi Fritz.

Ik vind het zo erg voor je, is erg moeilijk, heb het half jaar geleden met mijn vriend ook gehad, hij wilde het ook nog niet toen en zij ook nog paar jaar te willen wachten, maar tot hij vorige maand opeens zei dat hij het wel wil.
ik heb het toen ook vaak erg moeilijk gehad.
Doe rustig aan meid, hopelijk kom je eruit, want dit lijkt me erg moeilijk?
misschien eventjes laten rusten?
ziet hij dat je ongelukkig bent? dat je je nu helemaal niet lekker voelt?
heeft hij het er verder nog over? je hoeft dit allemaal niet te vertellen hor als je het liever voor jezelf wil houden, dat snap ik heel goed.

sterkte meid, en je kan altijd je verhaal hier kwijt!!

groetjes

Hoi dames,

ik hoef morgen niet te testen, ben net ongi geworden, had het gevoel
wel want had laatste uur erg veel buikpijn, maar baal wel als een
stekker kan ik zeggen.

nouja, op naar de volgende ronde dus. Weer hard aan de klus.

Vind het echt erg jammer. maar heb nu een cyclus van 28 dagen, vorige
keer 27 daarvoor 29. Dus heb best wel strakke cyclus van 28 dagen dan.
Dat is ook weer mooi meegenomen, ben ook begonnen met temperaturen
vanmorgen.

Nou dames. tot snel weer.

xxx

Nod lijsje!!!!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Bloemetje, 22jaar           2e ronde - 1e kindje          
Maike Sanne,

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Er zijn geen meiden overtijd

De zwangere onder ons  

*

*

*

**

*

Glittersss * * * **

*

Vullen jullie ff in? Ik zal heel hard voor jullie duimen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan