Tuurlijk mag je je mening geven maar eigenlijk is het niet meer nodig!!
We hebben vanavond weer gepraat.... Ook omdat ik vandaag best verdrietig ben... Niet alleen om dit maar ook omdat het vandaag de sterfdag van mijn lieve vriendinnetje is.
Dat is allemaal een beetje te veel van het goede. Lief weet ook dat als ik iets in me kop heb dat het er niet meer uit gaat tot ik er wat aan heb gedaan. Vandaar het praten....
We hebben nu een gouden middenweg gevonden... Iets waar ik nu al naar uitkijk en natuurlijk niet kan wachten tot het zo ver is maar volgend jaar maart dan ga ik mijn spiraal laten verwijderen.... en dan zien we wel wat er van komt. We gaan nu dus ook langzaamaan de zolder verbouwen... We hebben geen haast....
Ben erg blij...Ook omdat we kunnen praten maar ook vanwege het besluit natuurlijk!
Misschien had ik het wel verder moeten laten rusten een tijdje maar ik weet hoe ik ben.
Lief zei ook dat ik anders met iemand anders moest gaan praten... Mijn zus ofzo maar ik zei dat dat geen zin had want ik blijf dan met een gevoel zitten die hun niet weg kunnen nemen. Dat snapte hij dan ook nog wel.....
Nu kan ik in ieder geval hier met een doel rondhangen en lekker kletsen tot het zo ver is!
Jullie blijven toch ook wel hier kletsen mochten jullie zwanger raken???
En wil jullie alvast heeel erg bedanken.... voor het zogenaamde luisteren....
@ Bloemetje... Jammer dat de rd'tjes toch gekomen zijn...
Nu weet je wel hoe je cyclus ongeveer is toch? Komende weken dus weer lekker klussen ;-)
Liefs,
Frieda