Zwanger worden of niet?

Jammer Bloemetje dat de rd-tjes zijn gekomen meis. Erg balen, weet je al wanneer je nieuwe nod is? Hoeveel dagen was je cyclus?

Maike Sanne, wil jij het nod lijstje ook nog ff invullen? Dan kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden.

Mag ik mijn mening geven over je situatie Frieda?

Tuurlijk mag je je mening geven maar eigenlijk is het niet meer nodig!! :D :D :D

We hebben vanavond weer gepraat.... Ook omdat ik vandaag best verdrietig ben... Niet alleen om dit maar ook omdat het vandaag de sterfdag van mijn lieve vriendinnetje is.
Dat is allemaal een beetje te veel van het goede. Lief weet ook dat als ik iets in me kop heb dat het er niet meer uit gaat tot ik er wat aan heb gedaan. Vandaar het praten....
We hebben nu een gouden middenweg gevonden... Iets waar ik nu al naar uitkijk en natuurlijk niet kan wachten tot het zo ver is maar volgend jaar maart dan ga ik mijn spiraal laten verwijderen.... en dan zien we wel wat er van komt. We gaan nu dus ook langzaamaan de zolder verbouwen... We hebben geen haast....
Ben erg blij...Ook omdat we kunnen praten maar ook vanwege het besluit natuurlijk!
Misschien had ik het wel verder moeten laten rusten een tijdje maar ik weet hoe ik ben.
Lief zei ook dat ik anders met iemand anders moest gaan praten... Mijn zus ofzo maar ik zei dat dat geen zin had want ik blijf dan met een gevoel zitten die hun niet weg kunnen nemen. Dat snapte hij dan ook nog wel.....
Nu kan ik in ieder geval hier met een doel rondhangen en lekker kletsen tot het zo ver is!
Jullie blijven toch ook wel hier kletsen mochten jullie zwanger raken???
En wil jullie alvast heeel erg bedanken.... voor het zogenaamde luisteren.... :)

@ Bloemetje... Jammer dat de rd'tjes toch gekomen zijn...  
Nu weet je wel hoe je cyclus ongeveer is toch? Komende weken dus weer lekker klussen ;-)

Liefs,

Frieda

@ Bloemetje.. Balen zeg dat de rd'tjes zijn gekomen !
Hier het zelfde verhaal.. als t goed is vandaag laatste dag van mijn menstru..
Ga vanaf nu ovulatietesten gebruiken..Dit omdat ik dus nog een erge onregelmatige cyclus heb...

@ Frieda.. Super zeg !! Mooi dat jullie samen gepraat hebben en dat jullie er samen uit zijn gekomen !! Voor je het weet is het maart hoor !! Tijd vliegt voorbij !

@ Nathalie..Ik weet niet wanneer mijn NOD is.. Dit omdat mijn cyclus nog onregelmatig is.. Eerste keer na het stoppen met de pil was dit 42 dagen.. afgelopen maand was het 38 dagen...     Dus heb geen idee wanneer het deze maand word... Hoop echt dat mijn cyclus regelmatiger word !!!
Maar vul mij maar in voor ronde 2, 1e kindje en doe dan maar NOD rond 18juni.. dat zou dan 37 dagen zijn...
Heb trouwens vorige maand precies 15 dagen nadat ik ongi wa geworden hevige buikpijn gehad.. waarsch eisprong. maar ga toch maar ovulatietesten gebruiken...

Hey Meiden ik heb ff het nod lijstje aangepast. Heb je in de bijsluiter gelezen wanneer je precies met ovulatietesten moet beginnen Maike Sanne, wel spannend hoor. Ik heb ze al wel in huis, maar denk dat ik er nog maar ff mee wacht. Hoop deze periode natuurlijk niet ongi te worden, maar das nog ff wachten.

Ik heb het gemiddelde van jde cyclus genomen meis. Beide opgeteld komt op 80 uit en dan gedeeld door 4 is 40 dagen. Maar dat is natuurlijk niet te hopen, maar dan heb je een beetje een richtlijn. Als ik jou was zou ik ook ff de nod uitrekenen voor als je rond de 28/30 dagen zit, dan kun je dan ook een beetje rekening houden met je nod. En zowiezo je afscheiding in de gaten houden, daar kan je misschien ook iets aan ontdekken. Ik zeg ook maar wat hoor, ik weet het ook allemaal nog niet goed. Ik zeg alleen wat ik gelezen heb e.d. ToiToiToi, veel klusplezier dalijk weer.

Nod lijsje!!!!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Bloemetje, 22jaar           2e ronde - 1e kindje          
Maike Sanne, ???         2e ronde - 1e kindje          21-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zitten ff geen meiden op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Er zijn geen meiden overtijd

De zwangere onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Vullen jullie ff in? Ik zal heel hard voor jullie duimen!

Liefs Nathalie

Frieda, fijn om te horen dat je mannetje met je gepraat heeft. En samen hebt besloten om maart volgend jaar je spiraaltje te laten verwijderen.

Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat jij tot maart volgend jaar kan wachten. Je bent er zo gefocust mee bezig. Dan is het dalijk maart en dan kan het misschien een tijd duren omdat jij ondertussen deprie bent geworden van het lange wachten. Of je man staat zo onder druk, dat hij het allemaal niet meer trekt.

Wens je alle geluk en hoop dat je je weg vind om tot maart te wachten.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ja waar begin ik..... Wil namelijk toch nog even reageren op je stukje..
Als ik zou zeggen dat ik niet heel graag een tweede kindje zou willen dan lieg ik... Dat weet jij ook. En ik weet dat maart nog erg ver weg is..... Maar ben wel bereid om te wachten.. Om verschillende redenen eigenlijk... In september gaan lief en ik voor geregistreerd partnerschap... iets om naar uit te kijken! En ik vind kleine smurf nu nog iets te klein... plus dat ik nu op dit moment een zwangerschap lichamelijk nog te zwaar vind. Van Kyra had ik namelijk een erg zware zwangerschap en het is inmiddels dan al wel bijna een jaar geleden.. toch heb ik nog klachten. Met name last van mijn bekken.
Denk dat ik volgend jaar voldoende hersteld ben om nog een zwangerschap aan te kunnen. En het enige wat ik dan hoop... is ... en ja het klinkt heel stom... dat ik in ieder geval een wee mag voelen..... Hoe gek het ook klinkt. Ik heb namelijk van Kyra een geplande keizersnede gehad en daarna had ik het best moeilijk met de feit dat ik geestelijk de zwangerschap nog niet af had gesloten en volgens mij kwam dat door de keizersnede.... Maar goed je hebt het niet altijd voor het kiezen.
Heel verhaal dus waarom ik wel degelijk tot dan kan wachten... Tuurlijk als je eenmaal iets in je hoofd hebt gaat het er moeilijk uit maar vanaf het moment dat ik graag een tweede wou is het nooit mijn intentie geweest om er ook nu aan te beginnen... ik wou sowieso dat Kyra wat ouder is... Het enige wat ik wou was duidelijkheid van lief... En dat heb ik nu dus ook meer rust...

Heel verhaal maar ik hoop wel dat het zo duidelijk is!!

Hoe was je weekend??? Ik heb totaal niets uitgevoerd. en vanmiddag was ik zo moe dat ik lekker een paar uurtjes geslapen heb.... heerlijk.. :)

Liefs,

Frieda

Lieve Frieda!

Ik heb een btje je verhaal gevolgd.. En ik vind het zo fijn voor je dat jullie zo goed gepraat hebben en toch een beslissing hebben genomen.
Ik heb zelf een zoontje van 14 maanden. En we wisten altijd al dat we een tweede willen. Mijn man is wel makkelijk hierin. Maar ook ik wilde niet gelijk al een tweede.. Wel hebben we al vrij vroeg besloten wanneer we weer als doel hadden om voor een tweede te gaan..
Dat wordt nu dus dit najaar. Dit gaf mij zoveel rust en iets om naar uit te kijken. En we hadden zoiets van als we daar zijn en ik heb dan nog zoiets van.. laten we nog een paar maandjes wachten ook goed..
Niet dat dat er in zit.. want het begint al behoorlijk te kriebelen.. Eerder hoeft het voor mij nog echt niet! maar ik kijk er wel al naar uit.. en ik geniet nu nog van mijn kleine man die ons nu nog heerlijk voor zich zelf heeft.

Ik wilde eigenlijk gewoon even zeggen dat ik zo blij voor je bent!
Ik hoop dat je nu gewoon heerlijk kan genieten van je kleine meid en alle mooie vooruitzichten in de toekomst net als ik!

Liefs Jazzie

Hi,

Frieda, eerlijk dacht ik ook beetje zelfde als nathalie, maar als je je verhaal weer verder vertelt begrijp ik heel goed dat je toch nog zolang kan wachten.
ik ben erg blij voor je dat je er samen met je man uitgekomen bent. Super, iets moois om naar toe te leven.
Ik blijf hier lekker schrijven hoor, of ik nu over paar maanden zwanger ben of niet, haha jullie komen niet makkelijk van me af :)

Gr Bloemetje

Terug
Bovenaan