Zwanger worden of niet?

Jeetje wat dom dat je diploma's hier niet geldig zijn dan meis!
Heb er vanavond eens over met je mannetje, misschien lucht dat op

Liefs Nathalie

Hoi,

Ik heb net het er even met mijn mannetje over gehad.
Hij was heel positief en heeft mijn twijfels beetje weggekregen.
Wat ik niet verwacht had dat het hem zou lukken.
Haha, hij was degene die eerst niet wou. Over financiën inzat, en al die bijkomende dingen.
Ik heb net allemaal beetje zitten uitrekenen. Beetje globaal. En dan moeten we het met 1 loon net redden, maar waarschijnlijk heb ik wel recht op een uitkering, dacht dat je daar half jaar voor moet werken. En dat heb ik inmiddels.
Ook kan ik weer voor andere banen solliciteren maar dat hoop ik dat dat niet moet.
Ze zijn tevreden op mijn werk en zijn blij met me, me vriend denkt dan ook dat ze me niet zomaar op straat zetten, trouwens als reden zwangerschap mag het niet, en zou niet weten wat voor reden ze anders moeten geven als ze tevreden zijn?
hij zei dus, we gaan er gewoon voor, we redden het wel, en anders zien we het dan wel.
Ben ik erg blij mee, aangezien ik verwacht had dat hij dan zou zeggen we wachten dan nog wel even.
Dus, twijfel weer beetje weg, nog niet helemaal, maar ik denk dat je altijd wel beetje 'bang' blijft.

Nathalie,wat voor werk doe jij?

xxx

Fijn dat jullie zo goed gepraat hebben.

Ohh aan mij kan je geen voorbeeld nemen. Ik ben allang blij dat ik vorige week een 0 uren contractje heb gekregen. Ik heb beperkingen waardoor ik gedeeltelijk in rolstoel zit (met name buitenshuis) en vorig jaar ook nog eens auto ongeluk gehad. Hierdoor raakte ik in ziektewet uiteindelijk omdat ik whiplash eraan over heb gehouden. Ik raakte mijn baan kwijt e.d. En kan nu hoe graag ik ook wil niet veel uren achter elkaar werken. Ook niet alle dagen. Eigenlijk maar heel weinig, maar alle beetjes dat ik nu werk vind ik voor mij positief. Ik ben heel blij met mijn 0 uren contract. Dat heb ik allemaal zelf geregeld, het uwv heeft hierin niks voor me betekend, alleen maar ellende en adviesen waar ik niks mee kan. Hopelijk gaat het nu allemaal wat beter. Woensdag start ik met fysiotherapie binnen revalidatietraject. Hopelijk weten ze nu wat ze met me aan moetn, want heb hier erg lang op gewacht. Dit is onderdeel van heel revalidatieplan. Dus de komende tijd waarschijnlijk heel veel therapie enzo. Tuurlijk denk ik dan ook wel eens van pff kunnen we niet beter wachten tot al die ellende beetje over is. Maar ik heb al zoveel meegemaakt in het leventje, zal waarschijnlijk nooit ophouden. Mijn vriend en ik willen gewoon heel graag saampjes een kleine. Dus ik heb nu gewoon de instelling we zien het allemaal wel. Eerst maar eens zwanger mogen worden en zwanger mogen blijven. We hebben de toekomstige kleine zoveel liefde, warmte en geborgenheid te bieden, wat wil je dan nog meer? Omdat ik een arbeidshandicap heb ontvang ik dus gedeeltelijk uitkering en de rest probeer ik te werken. Mijn vriend werkt 40 uur per week. Alles is duur tegenwoordig. Maar gelukkig duurt zwangerschap 9 maanden. In tussentijd kunnen we sparen en gedeetelijk wat aanschaffen.

Voor nu weltrusten, we kletsen morgen nog wel ff verder.

Liefs Nathalie

Zo, Hier ben ik dan ook weer even!! Moet zo wel weer weg dus ff snel nog wat tikken!!
Heb de afgelopen dagen zo moeten rennen en vliegen.. bah zeg   maar wel voor leuke dingen... Namelijk: gister ben ik weer tante geworden van een mooie kleine man :D
Dus gister ren en vlieg werk om nog een kado te halen en op tijd te eten en dan ook nog op kraambezoek!! Vanmorgen moest ik weer met Kyra naar de kno arts en daar hoeven we voorlopig niet meer terug te komen... alleen als ze weer oorproblemen krijgt maar voor nu is dat even klaar!! ben echt blij maar ook erg moe nu...
Zo moet ik nog ff naar de buuf en dan nog ff een paar uurtjes werken... Ben blij als ik vanavond weer in mijn mandje lig want ben moe....Heb ook erg hoofdpijn vandaag dus dat werkt ook niet mee!
Maar goed... Ik zal vanavond de stukjes nog even lezen die jullie hebben geschreven want daar had ik nu even geen tijd voor... sorry...
Tot vanavond!!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, wat fijn dat je hier weer eventjes wat komt schrijven, en wat fijn dat je voorlopig niet meer bij kno moet komen.
Gefeliciteerd, met je tanteschap ik noem het maar eventjes zo.
Super hoor.

Nathalie, jammer dat je bijna niet kan werken, maar wel erg fijn dat je helemaal zelf een 0-uren contract hebt geregeld, gefeliciteerd.
Ja, als je al zoveel hebt meegemaakt en nu zeker weet dat je ervoor wil gaan, dat jullie ervoor willen gaan en jullie kind alle liefde van de wereld kunnen geven. waarom niet dan. Alleen maar mooi toch?

Hier nog steeds beetje twijfel. Begin toch meer te twijfelen aan mn tijdelijk contract. loopt laatste dagen allemaal niet zo lekker. maar langs andere kant, ik vind vast wel weer werk. dat komt vast wel weer goed. En anders gaan we maar wat zuiniger leven toch? We leven nu niet dat we elke cent omdraaien. Dus ja, dat moet dan wel kunnen.

Het leven is duur, maar je maakt het soms ook zo duur dan dat je zelf wil.
We komen er wel uit.

Liefs.

Hi Frieda, jeetje drukdrukdruk dus. Wel fijn dat jullie voorlopig niet meer bij de kno arts hoeven komen, dat geeft misschien een beetje rust. Hopelijk blijft alles goed gaan! Gun het jullie! Werkse vanmiddag en misschien tot vanavond nog ffies!

Liefs Nathalie

Hier gaat het ook ff niet zo lekker. Meer pijn, last van mijn gewrichten en spieren. Hydro therapie ging vanmorgen dan ook niet zo super! Maar goed nu maar ff rustig aan. Morgen laat ik er ff door fysio naar kijken. Begin morgen ook met fysio binnen revalidatieteam, kijken of dat nog wat opleverd. Ik ga nu ff broodje eten en de was ophangen. Zal toch wel iets moeten doen vandaag hè.

Ohhh ja Frieda nog gefeliciteerd dat je tante bent geworden, leukleuk!

Bloemetje, je kunt altijd besluiten het wat rustiger aan te gaan doen om zwanger te worden, maar tis niet zeker dat het meteen patsboem raak is hè. Je kunt nu nog wat dingetjes sparen. En ik denk maar zo als ik luiers, voeding en eten voor de kleine kan kopen, dan is voor mezelf een nieuw shirtje kopen ff niet zo belangrijk. En denk dat dat uiteindelijk wel allemaal op zijn pootjes terecht komt hoor. Ik heb ook hele lieve ouders en schoonouders. Mijn mams zit nu al te zwijmelen bij babykleertjes en dan weet ze nog niet eens dat wij bezig zijn om ervoor te zorgen dat ze oma word. En mijn schoonmoeder ziet het ook al helemaal zitten. Met kerst vorig jaar had ik van mijn zwagertje het boek ouderschap voor dummies gehad. Met de boodschap erbij dat ie graag een neefje wou, hihih. Toen waren we helemaal nog niet zo met onze kinderwens bezig. Wel grappig als je dan nu zo terug denkt. Wie weet met kerst dit jaar wel een hele dikke buik, leukleuk!

Ik ga nu ff broodje eten, net lekker kop thee op!

Liefs Nathalie

Nathalie, wat leuk dat je zwager vorig jaar dat boek gaf met de mededeling dat hij jullie graag zwanger zou zien worden. Echt leuk.
En ook fijn dat je ouders/schoonouders er ook zeker weten achter staan.
Ik weet niet hoe ze bij ons zouden reageren, soms zou ik het wel gewoon willen vertellen, dat we ermee bezig zijn, dan weten we ook gelijk wat voor reactie we kunnen verwachten. Hihi, heb besloten om het niet door mijn werk tegen te laten houden. Als het anders afloopt dan dat ik hoop, dan ook niet meer naar kapperszaak maar door kennis laten doen, ook geen shirtjes meer maar voor me baby. ik heb het er echt voor over om alles voor mn kleine wondertje te doen. echt alles, en dan heb ik dat nu nog niet eens. ik zwijmel al bij de gedachte dat ik eraan denk dat ik misschien over een jaar een onze baby in de armen heb.

Jaaa, we gaan ervoor :D

liefs.

Terug
Bovenaan