Zwanger worden of niet?

Gefeliciteerd met je beslissing meis, hihih

En ach je hoeft nu ook geen lekkere dinge meer in huis te halen voor jezelf, want die wil je toch niet eten. Dan stop je dat geld in een spaarpot, kun je vast sparen, hihih *knipoog*

Liefs Nathalie

Haha, ja inderdaad.
En vriendlief is ook gestopt met roken sinds vorige week donderdag. hij zei dat hij elke week het geld opzij gaat zetten of in spaarpot stopt wat hij normaal oprookt.
Ik zei dan kunnen we dat voor ons kindje gaan sparen. Hihi, elke week wat erbij. en dat vond hij een prima idee. dus hij mag dat een van de dagen wel eens gaan doen.
het is toch snel een 15 euro per week :)

x

Ohhh das idd een goed idee zeg. Als je het in een spaarpot stopt waar het niet weer uit kan, dan spaar je teministe ook echt, anders gaat het geld er gewoon weer bij door hoor. Goed van hem dat hij gestopt is met roken. Ik wou dat ik mijn vriend zover kreeg, hih

Liefs Nathalie

Haha,
het komt niet eens door mij of onze wens dat hij wil stoppen. Een maand geleden kwam hij thuis van zijn werk en zei hij opeens. Ik heb met een collega afgesproken dat we in mei gaan stoppen met roken. ja, het word allemaal duurder en vanaf juli is er een rookverbod in de horeca (toch?) volg dat niet zo.
In Be is dat al zo.
Hij zei dan kan ik beter stoppen. En hij houdt het ook echt goed vol hoor :)
Heb nog maar 1 keer het idee gehad, en nu ga ik je achter behangpapier kleven :p
Ook vorige week op een verjaardag heeft hij vaak buiten gestaan bij rokers en niet 1 sigaretje aangeraakt. Goed he.
Ik ben apetrots op hem.

Ja, ik ga hem zeggen dat we er niet aan mogen komen. Hihi, als we dit nu gewoon altijd vol blijven houden, dan kan dat mooi een spaarrekening worden voor toekomstige kindjes.

Liefs

Super zeg! Nou ik wou  net mijn vriend wel achter het behang plakken, grrr.
Mannen die thuis werken, pff! Ik moest ff wat kopieren voor mijn paps, maar onze printer staat op de kamer waar mijn vriend dus werkt. Dus ik dat snel ff doen, zodat ik weg kan. Vind ie dat dat rot geluid maakt of ik dat vanavond niet kan doen. Ik zei dit moet eigenlijk vandaag weg, dus doe het ff snel en dan ben ik zo weer weg. Trekt ie gewoon de stekker uit de printer grrr! Nou lekker 3 jaar samen zijn op deze manier. Weet precies hoe dat gaat als hij vanavond vrij is, dan kan ik het nog eens aan horen, lekker nukkig kan ie af en toe zijn.

Maar verder is het een schatje hoor, hihih

Liefs Nathalie

Dus je hebt het nog niet kunnen kopieren. Haha, zo is mijn vriend af en toe ook hoor. en als hij dan zelf zoiets zou doen en ik dan irritant word dan overdrijf je opeens he. ken je dat?
Ach, soms kunnen mannen lastig zijn, maar ja dat zijn wij ook af en toe.
Meestal zijn ze wel schatjes

het is wel grappig in verschillende topics met dezelfde mensen te praten. hihi, is af en toe verwarrend.

x

Hahha je moet af en toe ff denken waar dit topic over gaat hè, heb ik ook hoor, hihih

Toen mijn vriend vanavond beneden kwam zei hij wel sorry dat ie zo gereageerd had. Tja mannen, hihih. Maar ach hun krijgen dalijk met ons nog heel wat te voorduren, hihih.

Liefs Nathalie

Ja, haha, ze mogen hun hartje nog vast houden, wij 9 lange maanden voor hun hihihi.
Ach, het is voor een mooi doel,
wel lief dat hij zich excuseerde.  

liefs. xx

Terug
Bovenaan