Zwanger worden of niet?

Hij was alleen wel vergeten dat het 20 mei is en dat we dus 3 jaar samen zijn
Toen ik zei: ben je niet iets vergeten, wist ie het meteen, hihih.
Met de moes: je moet niet van ons mannen verwachten dat we dat onthouden
Nou eerder onthield ie het percies, dus slap excuus, hihih

Wens jullie fijne avond! Liefs Nathalie

hahaha, leuke smoes.
je bent er weer lekker snel bij met reageren, haha, ik ben bijna uitgepraat voor vandaag denk ik, haha. heb al zoveel geschreven vandaag :p

liefs, tot vanavond misschien nog.

xxx

Hahha ja ik was er toevallig ook weer ff. Mijn paps was hier net ff met de schoonvader van mijn broertje. Die gaat namelijk morgen hier voor ons de straat voor het huis leggen. Dus ik ben helemaal blij. Gaat eindelijke en beetje mooi worden hier in onze tuin.

Ik ga vanvavond denk ik lekker tv kijken met mijn mannetje.
Wens je fijne avond meis! En de rest natuurlijk ook!

Liefs Nathalie

nathalie,
geniet lekker vanavond, nog wat leuks samen met vriend van plan?
liefs

Ik heb avond lekker gekookt (zoals elke dag, hihih) en heb hem een kaart geschreven
Verder eigenlijk niks, omdat het door de weekse dag is en we beide moeten werken morgen. Ikke morgenvroeg eerst naar revalidatietherapie en morgen middag wat proberen te werken. Denk vanavond gewoon lekker tegen elkaar aan liggen. Het gaat erom dat we van elkaar houden hè.

Liefs Nathalie

Hoi Hoi,

Nou ben ik weer hoor.... ff rust.. zo weer de keuken in om brood enzovoort te smeren, Wou net toch nog ff snel mijn haar kleuren... weer gelukt dus ik ben blij :D
@Nathalie gefeliciteerd met je jubileum :) 3 jaar toch? Leuk hoor...
    En ook gefeliciteerd met je 0 uren contract!! Dat had ik nog niet gezegd! goed van je dat je zo door hebt gezet!! En aan het uwv heb je uberhaubt niets.... stelletje &(#@$&092*$ daar!!! haha

@Bloemetje... Ik zou me als ik jou was niet te druk maken over je contract!
Als je uiteindelijk wel ontslagen wordt als je zwanger bent (ze zullen overigens nooit die reden geven) dan is het die baan ook niet waard!! Je vind dan echt wel wat anders!
Ik maakte me daar ook druk over maar uiteindelijk heb ik via het uitzendburo mijn verlof enzovoort geregeld en daarna kreeg ik gelijk een vast contract toen ik terug kwam! Heel goed geregeld dus! Heb ook een erg fijne werkgever die veel begrip heeft heb ik gemerkt.... Mede doordat Kyra zo vaak ziek was. Als er maar iets was dan kon ik gewoon gaan en daar werd nooit een probleem van gemaakt. Het enige wat ze zeiden: denk jij eerst maar om je dochter dan komt dit wel weer. Heb ook niet zo veel vrije dagen meer dit jaar maar zelfs dat is allemaal geregeld.....
Met andere woorden.... maak je niet te druk!!!

Morgen nog een dagje werken en dan lekker een dagje vrij... dan weer ff lekker mijn neefje knuffelen :) heb er al weer zin in!! Dan gaat Kyra ook mee, ben benieuwd hoe ze reageerd!

Ik werk trouwens 28 uur in de week... best veel maar doordat mijn vervanger (tijdens verlof enzo) ontslagen werd ben ik weer meer gaan werken omdat ze er echt niets van bakte.... Als we zo gelukkig mogen zijn nog een kleintje te krijgen ga ik toch weer minder werken... maar dat is voor dan... nu vind ik het zo wel prima...
Zo heel verhaal.... tijd om brood te smeren......

Liefs,

Frieda

Hi Frieda, welk kleurtje heb je nu in je haren?
Fijn ff die peptalk over werk. Natuurlijk vinden we het soms allemaal moeilijk.
Dan ben je onzeker, redden we het allemaal wel, gaat alles wel goed.
Bedankt voor je felicitaties. 3 jaar idd

Ik hou het ff kort, voel me niet zo toppie. Ga denk ik lekker mijn bedje in.

Weltrusten meiden en fijne dag allemaal morgen!

Liefs Nathalie

Hoi,

Frieda, dank je wel voor je verhaaltje over werken. Het helpt wel die positieve verhalen, om minder te gaan twijfelen, afgelopen dagen liep het ook heel niet lekker op het werk, en dan word ik weer snel onzeker. Maar het komt vast allemaal wel goed.
Dat kleine wondertje, dat is het belangrijkste voor me, de rest is bijzaak, wel een handige bijzaak, maar het is een bijzaak :D en als ze me om die reden ontslaan, dan zijn ze me inderdaad niet waard.

Nathalie, lekker kunnen genieten gister? Jammer dat je je niet zo goed voelde.
Hopelijk vandaag weer wat beter.

Zo, ik ben nu nog steeds ongi, niet erg meer, maar grrr, waarom stopt het niet, wil veel liever klussen dan dit. hahaha. en vriendlief ook volgens mij, hihi.

nou dames. tot straks weer.

Terug
Bovenaan