Hoi Hoi,
Nou ben ik weer hoor.... ff rust.. zo weer de keuken in om brood enzovoort te smeren, Wou net toch nog ff snel mijn haar kleuren... weer gelukt dus ik ben blij

@Nathalie gefeliciteerd met je jubileum

3 jaar toch? Leuk hoor...
En ook gefeliciteerd met je 0 uren contract!! Dat had ik nog niet gezegd! goed van je dat je zo door hebt gezet!! En aan het uwv heb je uberhaubt niets.... stelletje &(#@$&092*$ daar!!! haha
@Bloemetje... Ik zou me als ik jou was niet te druk maken over je contract!
Als je uiteindelijk wel ontslagen wordt als je zwanger bent (ze zullen overigens nooit die reden geven) dan is het die baan ook niet waard!! Je vind dan echt wel wat anders!
Ik maakte me daar ook druk over maar uiteindelijk heb ik via het uitzendburo mijn verlof enzovoort geregeld en daarna kreeg ik gelijk een vast contract toen ik terug kwam! Heel goed geregeld dus! Heb ook een erg fijne werkgever die veel begrip heeft heb ik gemerkt.... Mede doordat Kyra zo vaak ziek was. Als er maar iets was dan kon ik gewoon gaan en daar werd nooit een probleem van gemaakt. Het enige wat ze zeiden: denk jij eerst maar om je dochter dan komt dit wel weer. Heb ook niet zo veel vrije dagen meer dit jaar maar zelfs dat is allemaal geregeld.....
Met andere woorden.... maak je niet te druk!!!
Morgen nog een dagje werken en dan lekker een dagje vrij... dan weer ff lekker mijn neefje knuffelen

heb er al weer zin in!! Dan gaat Kyra ook mee, ben benieuwd hoe ze reageerd!
Ik werk trouwens 28 uur in de week... best veel maar doordat mijn vervanger (tijdens verlof enzo) ontslagen werd ben ik weer meer gaan werken omdat ze er echt niets van bakte.... Als we zo gelukkig mogen zijn nog een kleintje te krijgen ga ik toch weer minder werken... maar dat is voor dan... nu vind ik het zo wel prima...
Zo heel verhaal.... tijd om brood te smeren......
Liefs,
Frieda