Zwanger worden of niet?

Zo ben ik ook weer eens..

Net kwam mijn zusje.. OOk zij is in verwachting.. dus nu zusje en schoonzusje allebei !!
Ze schelen 4 weken..
Natuurlijk blijdschap maar was toen ze weg waren ook erg verdrietig hoor!
Heb even een potje zitten janken.
Natuurlijk wij zijn nog maar pas bezig maar toch het idee..   hun wel en wij   nog niet..Herkennen jullie dit??

En Nathalie nog gefeliciteerd met jullie 3 jarig jubileum !! En met je contract !
Super zeg !

Enne bloem... ik zou me idd niet te druk maken over je contract. Dat komt allemaa wel goed joh !

Nou ik zal nog even 6 km lopen.. doei doeii

Hoi,

Maaike Sanne, erg leuk voor je zus, maar begrijp dat het lastig is.
Ik heb het nog niet meegemaakt, omdat al onze vriend toch jonger zijn, of single. Dus ja, en me broertjes zijn ook nog jonger.

Hopelijk kunnen ook jullie snel zeggen dat jullie zwanger zijn.

Liefs.

Hi Meiden,

Hier was ik ook weer ff. Ben vandaag naar fysio geweest. Nu blijkt dat het in mijn bekken zit. Die zijn niet zo bewegelijk, zitten een beetje vast en misschien ligt het daaraan. Mijn   gevoel is ook anders in me been. Dus ik moet het in de gaten houden, het mag niet erger worden allemaal, anders moet ik naar de dokter. Moet het nu goed soepel houden, dus klussen maar, hihih.

Maike Sanne gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus en schoonzusje. Kan me wel voorstellen dat je je zo voelt hoor. Ik klets nu veel met een vriendin bij wie ik in revalidatie centrum heb gelegen. We wonen helaas niet echt dicht bij elkaar. Heb haar dikke buik dan ook nog niet gezien. Ze weet nog niet van onze plannen, maar als ik het er dan zo over heb, wil ik het eigelijk wel uitschreeuwen en met haar over praten. En stiekum wel beetje gezonde jaloesie. Maar gun het haar echt zo erg, dat dat misschien overheerst. Maar als een andere vriendin nou zwanger zou zijn van een tweede zou ik wel zoiets hebben, waarom ik niet eerst? Denk dat alle meiden dat hebben hoor meis.

Ik heb straatmakers over de vloer en mijn ouders staan ook buiten dus ik zit hier niet echt rustig op de site. Kom misschien vanavond nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

Hoi,
Nathalie, dan moet je altijd uitkijken of er iemand binnenkomt, kan me voorstellen dat je dan niet rustig zit te lezen en te typen. haha. het valt wel op he als er zo'n site openstaat. Jammer dat je het in je bekken hebt. en dat je ander gevoel hebt in je been.
ik had aantal maanden heel vaak krampen in mijn been, en zeer been. blijkt dat ik beginnende hernia heb, heb hier al maanden last van maar eindelijk begin de fysio te helpen, alleen zat mijn rug helemaal vast vandaag, deed dus ook erg zeer toen ze het probeerde los te krijgen.

liefs, fijne avond

Vanuit mijn bedje met laptop hier weer ff berichtje van mij.
De betonbandje liggen nu bij het pad en zand eronder enzo dus morgen word begonnen met leggen. En waarschijnlijk vrijdag alles al helemaal klaar. De schoonvader van mijn broertje is straatmaker en doet dit ff voor ons. Echt fijn!

Ik denk nu van jeetje als ik nu misschien iets met mijn bekken heb (dat dat vast zat zit denkt ie) wat zal dat dalijk dan wel niet worden als ik zwanger mag zijn? Daar zit ik nu wel over na de te denken. Maar de fysio wist niet echt iets van mijn zieke heup. Ik ben eerste die hij daarmee behandeld. Dus hij zei ook dat als het erger werd ik ff naar de huisarts moet. Hij heeft ook naar mijn rug gekeken, of dat mischien daar vanuit komt. We wachten het allemaal maar ff af. Morgen therapie zwemmen in de hoopt dat dat een beetje lukt. En vrijdag naar sportmasseur, wie weet kan die er ook nog iets aan doen.

Vervelend zeg dat je beginnende hernia hebt, ja dat trekt ook naar je been dan. Dat had mijn schoonmoeder ook. Hopelijk helpt fysio je en dat het daarvan wat beter word.

Liefs Nathalie

Heb wel gezonde jalouzie hoor !!
Gun het ze van harte ben ook erg blij voor ze,heb meteen al leuke dingen voor ze besteld en gkocht via internet hiih..

Nou ik ga op bed,morgenochtend weer werke

Kun je vast ff voorgenieten meis. En lekker rond neuzen zonder dat het meteen opvalt dat het voor jou is, hihih. En dalijk als jullie dan zwanger mogen zijn, kun je weer dingen uitwisselen met je zus. Bijzonder als je uiteindelijk deels tegelijketijd zwanger mag zijn. Dat heeft ook wel wat toch? Hopelijk voor jullie ook snel positieve test

Weltrusten, werkse morgen en tot snel! Liefs Nathalie

hoi,

Maaike Sanne, wat leuk dat je al dingetjes voor ze hebt besteld. hopelijk zijn jullie binnenkort ook zwanger en kan je lekker samen met je zus zwanger zijn. lijkt me ook erg speciaal.

Nathalie, hoe gaat het met het straatje bij jullie? Schiet het beetje op?

liefs.

Terug
Bovenaan