Zwanger worden of niet?

Hoi hoii

Heb net een uurmet mijn vriendin gebeld en even lekker mijn hart uitgestort.
Heerlijk dat lucht echt op !
Zij is ook de enige die weet dat wij   bezig zijn met onze kinderwens..
Ik hoop ook idd dat het bij ons snel raak zal zijn, zodat onze kindjes samen kunnen spelen en we idd ervaringen kunnen uitwisselen. Lijkt me echt super !!

Ga dit weekend beginenn met de ovulatietesten.. ben benieuwd !!

Liefs M S

Hallo Hallo,

Heeft iemend een Bezem..... je kan me nu echt letterlijk opvegen.. Heb iets te veel gedaan al vandaag!!
Ben vanmorgen weer even bij mijn neefje wezen kijken, daar ging ik lopend heen met Kyra (zij natuurlijk in de wagen) en toen nog ff wat schappies wezen doen!
Toen eenmaal thuis Kyra een broodje en ik de was doen... Daarna Kyra op bed en ik stofzuigen en dweilen. Ben net klaar maar nu ook helemaal naar de (P$&3
Dat lopen van vanmorgen dat heeft er behoorlijk ingehakt... Maar toch.. was wel weer lekker! Lekker tegenstrijdig he?? haha
Kyra heeft zich echt van der beste kant laten zien vandaag... mijn schoonzusje had een primeur.... mevrouw kan namelijk zelf gaan zitten :) EINDELIJK!!
Doordat ze zo veel ziek is geweest stond haar ontwikkeling ook best veel stil, sinds ze vorige maand geopereerd is gaat het echt een stuk beter!! Ben nu ook zo trots op mijn meisje...
Ik ga zo nog ff lekker op de bank hangen..... Vanavond weer meer... denk ik??

Liefs,

Frieda

Ow ja... mijn haar is donkerblond geworden, lekker saai kleurtje dus ;-)

Frieda !! Wat goed zeg !! Wat zul jij trost op je kleine meid zijn !
En op je zelf natuurlijk... goed bezig geweest vandaag zeg !!

Ik ben zelf niet fit, dus niet veel doen vandaag..
Net ff was buiten gehangen..zo nog ff stofzuigen en vaatwasser legen en inruimen en dan eten koken.
Wil vanaaf weer uurtje gaan lopen en dan geloof ik t wel weer voor vandaag !

Wel om jezelf denken he meis !! Niet te veel doen !!

Hoi,

Frieda, super dat je kleine meid zelf kan gaan zitten, ooh wat fijn, met jou en je zus op de eerste rij. ooh heerlijk, ik begrijp dat je erg trots op haar bent. En ook erg fijn om te lezen dat het sinds haar operatie een stuk beter met haar gaat.
Wat voor operatie heeft ze gehad?
Frieda, let je wel op jezelf, dat je niet teveel doet?

Maaike Sanne, erg prettig dat je je hart hebt kunnen luchten. Alles eventjes vertellen en loslaten, als je het allemaal te lang voor jezelf houdt, dan word het vaak erg moeilijk.

Ook hier iemand die vandaag teveel heeft gedaan, gisteren sliep ik laat omdat vriendlief nog voetbal zat te kijken en dan meestal met herrie komt slapen, en vandaag een behoorlijk pittige ochtend gehad op me werk, zo moet ik nog weg, gaan meubels kopen voor ons huisje.
Ben echt aan het aftellen, wil zo graag in onze huidige woning weg. liever vandaag dan morgen, maar we zijn er bijna, nog ff.

Ik had trouwens het idee om onze derde slaapkamer al beetje babygericht te schilderen, zijn nu 3 witte muren en eentje andere kleur.
Zou ik dr al wat leuks van maken met schilderen, of zou het dan teveel opvallen?

Nou dames.
Tot straks weer.
xxx

@ Bloemetje.. Je kan idd vast gaan schilderen.. Maar het kan dan idd wel gaan opvallen.
En ik bedoel t niet verkeerd.. maar stel dat je t nu naar je smaak verft en het zwanger worden op zich laat wachten (hoop het niet voor je meid, maar het kan...)
Voor t zelfde vind je het dan al niet meer leuk en ga je het later alsnog een andere kleur verven/sauzen..
Vind het beetje moeilijk om je daar advies op te geven..tis toch wat je zelf prettig vind.
Zelf heb ik al wat babyspulletjes..Zo heb ik laatst een heel leuk setje kleding gekregen van een collega..die had dit van ouders gekregen maar kindje was 8,5 pond dus paste niet in maatje 50/56 dus mocht ik t hebben in t geval ik "ooit" kinderen zou krijgen en die er in zou passen hihi..   Ook heb ik een leuk setje laatst gekocht, was zo schattig kon het niet laten liggen..
Ik loop ook erg op de zaken voor uit merk ik wel, maar ja..
Was toen zoblij dat manlief aangaf voor een kindje te willen gaan, dus moest gewoon iets kopen haha..

Hoi,
Ja, je hebt wel gelijk, het kan inderdaad een tijdje duren. Denk dat ik het nog niet ga doen, ik denk dat bij sommige wel op zal vallen.
ik heb nog niets van babyspulletjes, hoeft ook nog niet, nog voldoende tijd.

ik merk dat ik er ook echt heel veel met bezig ben, ik denk soms echt iets te veel.
:s

nou, tot snel weer

Maar kom nog ff gezellig langs om bij te kletsen, want zo druk gehad de afgelopen dagen/week! Hoe is ie met jullie meiden?

Frieda, wat goed zeg van jullie kleine meid dat ze nu zelfstandig kan zitten. Fijn om te horen dat het wat beter met haar goed. Welke operatie heeft ze gehad.

Leuk zeg Maike Sanne dat je een pakje had gekregen van collega,hihih. Ik had laatst een ontzettend lieve koe met hele lange poten gekocht bij de Wibra. Mijn vriend en ik hebben wel iets met koeien. Hij noemt ze namelijk Moeeetjes, hihih. Hoop niet dat ie onze toekomste kleine dat ook zo gaat leren. Maar dacht ohh wat een lief beestje. Kan hem altijd nog weggeven aan de kleine van vriendin ofzo. Maar vind hem eigenlijk wel veel te lief, hihih. Verder niks gekocht hoor. Zijn zoveel mooie dingen, maar daar wacht ik echt nog mee.

Wanneer kunnen jullie in het nieuwe huis Bloemetje. Koophuis? Wel lekker dat je gaat verhuizen zeg. Groter huis? Waarom wil je graag zo snel mogelijk verhuizen? Leuke meubels gevonden? Toen wij hier eind vorig jaar kwamen wonen hebben we al gezegd: dit word de toekomstige kinderkamer. Maar onze grote kledingkast staat er nu nog. Toen waren we nog niet met onze kinderwens bezig. Dus als we nu de kast er al uit gaan zetten, tja dat gaat veel te veel opvallen hè. En dan moet de logeerkamer/werkkamer van mijn vriend ook helemaal anders ingericht worden. Dat doen we pas echt als ik een paar maanden zwanger mag zijn hoor. Dat we dat beetje bij beetje veranderen. Dan wil ik misschien ook nog wel ander behang erin. Of misschien dat we het zo laten en gewoon leuke gordijnen voor hangen en dingen aan de muur. Er hangt namelijk nog niks aan de muur daar. Laatst vroeg mijn vader al, moet ik dat schilderij nog voor je aan de muur maken. Maar heb gezegd dat dat niet hoefde, hihih.

Willen jullie eigenlijk weten wat het gaat worden als je zwanger mag worden? Ivm de babykamer enzo? Aan de ene kant wil ik het eerst nog niet weten, maar aan de andere kant met babykamer en alvast met wat kleertjes enzo, dan vind ik het toch wel fijn om te weten. Ik denk dat wij het geslacht op laten schrijven en in envelop laten stoppen dat als we het willen weten we samen kunnen kijken. Ik heb er nog niet met mijn vriend over gehad of die het wil weten. Maar ja in dat stadium zijn we nog langgg niet hè.

Ik ga nu lekker slapen. Wens jullie fijne nacht en hopelijk is morgen net zo;n zonnige dag als vandaag! Liefs Nathalie

Hoi

Nathalie, wat een baalweer vandaag he? Hier regent het erg hard, vriend had na stappen gisteren raam nogal ver open laten staan, haha, gelukkig op tijd wakker.

Waarom ik zo graag wil verhuizen, we wonen nu op een plaats waar ik me echt niet goed voel, veel te klein, veel te weinig privacy, ga daar niet te ver over uitwijken, je moest eens weten of hier mensen komen die me toch kennen.
Het is een grotere woning dan we nu hebben, drie slaapkamers.
Over het geslacht, eigenlijk wil ik dat nog niet weten, je hebt ook leuke kleertjes die jongen en meisje aan kan, en kamertje kan je ook maken zodat het voor beiden kan, maar haha, misschien veranderd het nog wel helemaal.
Mijn vruchtbare dagen komen er tegen eind van de week aan. spannend hoor. zou ik ovu testen gebruiken, ben aan het temperaturen maar hij wisselt zo erg mijn temp dat ik er echt niet wijs uit raak.

tot straks weer dames.

Terug
Bovenaan