Zwanger worden of niet?

Wat een weer he... echt een weertje om binnen te blijven en vooral lekker niets te doen!
Nou hou ik het maar bij schoonmaken en de was doen... bah...
Vanmiddag nog met een vriendinnetje naar de bios en dan uit eten.... gezellig :)

Heb het de afgelopen dagen zo ontzettend druk gehad.... Wist gisteravond echt niet meer wat mijn voor of achterkant was.... zo moe....
Vrijdagavond was is samen met lief naar een voorstelling van jurgen Rayman geweest... Hilarisch!!! Gister hadden we twee verjaardagen... de 1e ging goed... de 2e was minder.
Kyra vond het nodig om daar letterlijk alles onder te kotsen... papa, de bank, haar bed die daar stond en later mij ook nog toen we naar auto wouden gaan maar ik nog even doei stond te zeggen. Later heeft ze thuis ook nog 2 x gekotst..... bah zeg!!
Kleine is erg ziek... slaapt en slaapt en wil verder weinig. Ze heeft ook weer een loopoor dus heb het idee dat het daar mee te maken heeft! Vanmorgen had ze ook weer gespuugd...Kyra heeft 1,5 maand geleden buisjes gekregen en haar neusamandelen zijn geknipt.....Weet niet zo goed wat ik nu moet want vind het wel zielig om toch weg te gaan als ze ziek is... Wat zouden jullie doen???

Ik ga ff snel douchen voor ze weer wakker is!!

Liefs,

Frieda

O jeetje Frieda..wat sneu !!!
Ik kan je geen advies geven want ben nog niet ervaren mbt eigen kinderen..dus kan je niet zegge of ik wel of niet weg zou gaan..Maar mijn gevoel zegt dat ik thuis zou blijven maar ja dat is makkelijk zeggen..

BETERSCHAP voor de kleine !!

Ik zal zo een ovu test gebruiken.. ben benieuwd..

Liefs M S

Trouwens... Slecht weer??
Tis hier gehele dag nog droog ! Waait wel ontzttend hard maar nog droog !
(woon dan ook vlakbij Drachten, Friesland..)

Hoi Frieda,
Wat balen dat je meid zo ziek is. Veel beterschap voor dr.
Je moet doen wat je zelf graag wil. Je man is bij dr begrijp ik?
En misschien een middagje voor jezelf is ook niet slecht als ik het zo lees.
Maar je moet het natuurlijk zelf beslissen. je kan ook een van de twee doen, zodat je niet hele middag weg bent. maar nogmaals, je eigen keuze.

maike sanne, ik woon in randstad, en hier regent het al zowat de hele voormiddag, en wind is hier iets minder.

liefs.

Ik wil trouwens ook ovu testen gaan gebruiken, ben nu aan het temperaturen maar hij is zo wisselend. dat ik er echt helemaal niets van snap en dat dit dus volgens mij ook niet de beste manier is. Dus misschien toch maar ovutest gaan halen.

Maar langs andere kant, ben je er dan niet teveel mee bezig.
Liefs.

Heel toepasselijk plaatje. Nou hier (Drenthe) regend het wel hoor Maike Sanne! Is het in Friesland nu nog droog? Lekker gewandeld vanmiddag?

Ahhh Frieda, beterschap met de kleine meid! Wat sneu zeg, net nu het wat beter met haar ging. Wij kunnen idd die keuze niet voor je maken, tis welk gevoel je er zelf bij hebt. Je man is ook thuis? En ze geeft aan dat ze veel slaapt. Misschien net wat Bloemetje zegd, is het ook wel ff goed voor jou om er ff uit te zijn, desnoods kies je gewoon 1 activititeit. Of anders overleg je met je mannetje wat hij vind. Ik heb nog geen kleine dus kweet niet wat ik zal doen.

Bloemetje, wat betreft ovulatie testen, ik heb ze al in huis, want had zwanger worden pakket gekocht via internet met 3 zwangerschapstesten en 7 ovulatie testen. Maar ik ga ze denk ik nog niet gebruiken, omdat ik vind dat ik er dan denk ik teveel mee bezig ben. Ook temperatuur ik nog niet, misschien dat ik dat een deze rondes wel ga doen. Maar wie weet is het allemaal niet nodig. Denk wel dat ik deze ronde ongi word trouwens. Zal ff mijn bannertje plaatsen.

Wens jullie nog een hele fijne luie zondag! Liefs Nathalie

Hoi,

nathalie, je hebt wel gelijk dat je er dan veel met bezig gaat zijn. dus ja, ik weet het nog niet, vriendlief zegt dat ik moet doen wat ik graag wil. het maakt hem niets uit. langs 1 kant als je elke keer rond zelfde dag ongi word, dan denk ik dat je ook wel een eisprong moet hebben? want anders ben je niet zo regelmatig ongesteld denk ik.

ik merk trouwens wel dat ik er deze keer iets minder mee bezig ben dan vorige maand, vorige maand was ik voor vruchtbare dagen al zo stressy, ik vind het nu spannend maar zit niet meer zo in stress als eerste maand. hihi, dus misschien scheelt dat ook wel.

liefs

Dit is jullie 2e ronde? Het komt ook omdat de 1e ronde allemaal heelllll spannend en nieuw is hoor meis. Alleen van het idee dat je gestopt ben met de pil ofzo, maakt je al   hyper, hihih. Beetje bij beetje gaat dat steeds beter. Alleen de dagen rond nod zijn erg, hihi. Maar ik moet zeggen, ik zit nu in ronde 3 en heb nog 5 dagen tot mijn nod te gaan en gaat hier wel okay. Komt misschien ook omdat ik niet verwacht dat ik zwanger ben en ook geen kwaaltjes heb. Niet dat dat veel hoeft te zeggen, maar okay we wachten af.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan