Zwanger worden of niet?

hoi,
dat merk ik inderdaad, dat eerste ronde zo spannend is en je lichaam je allerlei gekke signalen geeft. Dus hihi.
Ben trouwens ook erg blij met deze site.
Hier herken ik veel in andere hun verhalen. Erg fijn.

Fijne avond.

Hoi Hoi,

Ben toch maar gegaan.... was ook wel ff lekker (en ik hoefde het huis niet te dweilen omdat Kyra alles had onder gekotst ;-) ) leuke film en daarna gewoon een 5 gangen menu... pff je kan me nu echt rollen!! Lief was thuis dus vond het wel prima... Hij moet toch ook alleen voor haar kunnen zorgen. Ze heeft veel geslapen en nog 1 x gespuugd... met gevolg.... dweilen... Alles zat er onder... ze heeft verder ook niets meer gegeten alleen nog een beetje gedronken...
Morgen toch maar even naar de huisarts.. Ben er niet echt gerust op. Ook omdat ze nooit aangeeft als ze pijn heeft... ze heeft dan wel geen koorts... bij haar zegt dat niets.
Probeer nu ook de oppas te bellen maar die neemt niet op. Denk dat ik toch maar even mijn collega moet melden dat ik er morgen niet ben, naar het kdv kan ik haar niet brengen dus moet wat....
Wordt er wel een beetje moedeloos van hoor al dat ziek zijn van haar. Eerder heb ik serieus overwogen om te stoppen met werken... Maar ik heb het ook nodig omdat ik het niet trek om altijd maar thuis te zitten.
Jullie nog een leuk weekend gehad????

Liefs,

Frieda

Fijn dat je ondanks alles toch een fijne middag hebt gehad Frieda. Jeetje Kyra heeft wel veel gespuugd zeg. Ben benieuwd wat de HA morgen zegd. Ja kan me wel voorstellen dat je niet elke dag thuis kan zitten, maar ja dochtertje gaat nu ff voor hè. Ook al is het voor jullie soms ook helemaal niet makkelijk dat ze vaak ziek is.

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Mooi dat je toch ff lekker bent weggeweest !!     Maar wel sneu voor jullie en de kleine meid dat ze weer ziek is !
Succes morgen bij dokter en hoop dat ze snel beter word !!!

Ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik de testen nu al zal gaan gebruiken..
Moet er nog maar eens een nachtje over slapen..

Ook ik was er de 1e maand veeel meer mee bezig..NU alleen hier op t forum, verder niet veel..

Lekker slapen meiden ! Tot morgen of dins

Pff had ik daarstraks een hele reactie neergezet... is hij niet aangekomen kom ik net achter... heel irritant!! Misschien wel om de vele scheldwoorden die er in stonden!
Maar goed zal het nog een x neerzetten en nu netjes... nu lukt dat wel want ben nu afgekoeld!

Ik had vanmorgen om 8 uur gelijk de HA gebeld. Omdat Kyra haar hele fles weer met mij wou delen dacht ik dat het toch maar verstandig was om te bellen.
Kreeg ik de volgende mededeling: Omdat je eigen huisarts niet aanwezig is vandaag moet ze bij wijze van een hartaanval krijgen wil ze terecht kunnen. De invallende artsen hebben het al druk genoeg.
Serieus.. ik sprong uit mijn vel. Nog net op tijd opgehangen om niet als een belachelijke tekeer te gaan tegen haar. Ook omdat ze geen koorts en diaree heeft is het niet dringend genoeg. Maar mijn dropje is al wel aan het uitdrogen want ze kwijlt niet meer. Ze hangt of een beetje tegen mij aan of ze slaapt. Daar tussendoor heeft ze wonderbaarlijk nog genoeg tijd om te lachen.
Vind het zo vervelend dat ze me niet serieus nemen. Ik wacht nu tot 5 uur.. dan kan ik naar de dokterspost. En als die me dan ook afschepen ga ik naar de eerste hulp.
Er is gewoon iets aan de hand met mijn dropje en ik wil weten wat!
EN ik wil dat ze vocht binnen houd... GRRRRRRRRR
Dus... dat was het

Zometeen komt de buuf nog ff oppassen zodat ik ff naar mijn werk kan om wat werk op te halen...... Maak ik me in ieder geval nog een beetje nuttig!!

Liefs,

Frieda

hoi frieda,
goed dat je je niet laat afschepen, hoelang moet kyra nu al overgeven?
Je moet tegenwoordig al zover heen zijn eer je word geholpen, en een mededeling de dokter heeft het al druk genoeg daar heb je niets aan met zo een ziek kind.
Dus vanavond huisartsenpost en anders inderdaad eerste hulp.
Als je al merkt dat ze aan het uitdrogen is, dan is dat niet goed.
En morgen word het ook nog eens erg warm waarschijnlijk, en dan is dit niet goed.
Sterkte en succes meid.

We denken aan jullie en hopen dat jullie kleine meid snel weer wat beter is.

liefs

Morgen warm weer? Waar? Waar? Ohhh lekker. Pfff heb het koud vandaag, ga maar ff de verwarming zo aanzetten denk ik. Wat een bagger weer hier weer. Vanmorgen hier heel veel wind, nu regen! I need sun!

Ahhh jeetje zeg! Artsen en vooral HA tis toch niet normaal dat ze zo'n kleine meid aan haar lot overlaat. Als ze dalijk uitgedroogd is dan is het te laat hè, dan zullen ze in ziekenhuis zeggen, had u maar eerder gekomen mevrouw. Tis toch wat. Hopelijk willen ze je vanavond bij de huisartsenpost wel helpen. Wanneer is je eigen HA terug? Succes! Want zoveel dagen overgeven is niet niks voor zo'n kleine.

Liefs Nathalie

nee inderdaad.
de meeste artsen die nemen je volgens mij niet echt serieus, gelukkig die van mij wel. maar het lijkt me zo moeilijk om zo machteloos te zijn.

succes meid vanavond. xx

Terug
Bovenaan