Zwanger worden of niet?

Het is vandaag alleen maar erger geworden... vanaf 12 uur heeft ze al niets meer gedronken! En ze spuugt alleen nog maar gal... moeten over 25 minuten bij dokter zijn...
ben benieuwd!

Liefs,

Frieda

O jeetje ! Niet best zeg !!
HA kun je soms idd niks mee !!

Mooi dat je zo bij huisartsenpost terecht kunt ! Hou je ons op e hoogte??

Liefs M S

Ohhh jeetje, ben benieuwd wat de huisartsenpost er van zegd zeg!
Hopelijk kom je strakkies meer te weten meis, sterkte!

En het is een..... Buikgriep....

Ze is NOG niet uitgedroogd maar het moet morgen echt beter gaan anders moet ik terug naar de ha. Ze drinkt veeel te weinig... maar goed... dat was natuurlijk al bekend... plassen doet ze ook niet meer dus ben benieuwd hoe lang dit grapje nog gaat duren.
Omdat ze nog een traantje liet met het huilen maken ze de conclusie dat er verder weinig aan de hand is.. goed in de gaten houden en goed laten drinken.....Ze zegt ook al moet je haar vast binden... als ze niet wil wil ze niet... kan het moeilijk der strot in douwen wel??
en te veel in keer x kotst ze uit dus ben benieuwd of ze morgen beter drinkt.
Ze heeft vandaag niets gegeten.... echt niets... en ze zeurt niet eens dat ze honger heeft... wel raar hoor om op deze manier te moeten zorgen voor je kind. Normaal als ze ziek was wou ze ook altijd nog eten.... dit ben ik helemaal niet gewend....
Verder wachten we rustig af... morgen in ieder geval weer een dagje verplicht vrij.....

Liefs,

Frieda

Ooh bah een buikgriep.
Hopelijk houdt ze morgen wel vocht binnen, en wil ze wel weer wat gaan eten.
Als ze niets binnenhoudt morgen, wat gaat HA dan doen?
Kan me inbeelden dat dit ff moeilijk is om je kind zo te moeten zien, dat ze zelfs niets wil.
Veel beterschap voor je kleine meid, en sterkte voor jou.

liefs Bloemetje

BETERSCHAP voor de kleine meid!

Hoe is het vandaag? Heeft ze wat gedronken?
Hoe is ie met jou? Ik moet nu helaas naar chiropractie behandeling
Kom vanmiddag nog wel ff kletsen. Liefs Nathalie

hoi,

Frieda, hoe gaat het met je kleine meid? en met jou? hopelijk gaat het vandaag iets beter met dr, krijgt ze trouwens medicatie?

nathalie, hoe was je therapie? Ging het goed.

Hier gaat het wel goed, vandaag alleen erg moe, en heb er eigenlijk geen reden voor. heb wel oorpijn, maar ja, dat is alles dan.

liefs

Hydro therapie was wel lekker in het water! De fysiotherapeut was alleen een half uur telaat. Maar we konden zelf wel wat doen natuurlijk. Hebben een uur hydro therapie

Bij chiropractie, tja wat moet ik daarvan zeggen. Bij mijn heup zat iets net lekker en de aanhechting van de spieren waren extra gevoelig zei ze. Verder had ik beetje scheefstand en heeft ze mijn nek behandeld en trickerpoints. Dus maar ff afwachten hoe het de komende dagen gaan.

Vanmiddag ff geslapen, was zoooo ontzettend moe. Morgen revalidatietherapie, fysio, daarna ff eten en dan 's middags ff werken, dus druk dagje!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan