Zwanger worden of niet?

Hoi,
Heeft het je goed gedaan het slapen, ik kan het goed begrijpen dat je zo moe bent, het is toch best zwaar. en ook morgen weer een zware dag.

hopelijk gaat het komende dagen wat beter.

Wanneer heb je je nod ook alweer nathalie?

groetjes

Vrijdag *bibber bibber* ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. Ben vanavond gezellig aan het kletsen in de topic kwebbelmeiden van Maart die is net geopend dus, hihih. Onze 3e topic alweer, wat gaat de tijd snel. En dan ben je zo gezellig met elkaar aan het kletsen, dan heb je echt zo iets van brrrr.

hoi,

nathalie, ik ga voor je duimen de komende dagen dat het raak is.
We wachten geduldig af. Spannend hoor. Ben je er veel mee bezig of valt het mee?

liefs

Eerst vond ik 30 mei zooo lang klinken. Maar sinds vorige week gaat het eigenlijk heel erg snel en tis nu alweer woensdag. Ik ben er best rustig onder. Gisteren begon ik zenuwachtig te worden en nu ik vanavond met de meiden klets ja dan kriebeld het wel hoor. Maar ik moet gewoon nog ff geduld hebben.

Dank je voor het duimen, zal ik nodig hebben,
want zelf heb ik het voorgevoel dat het niet raak is.

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, komt nu inderdaad dichtbij je nod. Ik vind 14 juni ook nog zo lang klinken, maar eigenlijk is het zo 14 juni.
Las net een verhaal dat je er niet op moet gokken om rond dag 14 eisprong te hebben. Van iemand die net bij dokter was geweest. Dokter vertelde dat het later maar ook veel vroeger kan zijn, en dat je dus best vanaf ongi voorbij is tot nod om de twee dagen kan klussen.
Ik weet niet of dit ook echt klopt hoor. maar wilde dit wel eventjes hier delen.

liefs

Je eisprong kan idd eerder of later komen, dus gewoon lekker klussen. Je kunt op je afscheiding gaan letten of misschien temperaturen. Ik bereken zelf via predictor altijd ongeveer mijn eisprong, maar we genieten gewoon lekker, verplicht klussen werkt toch voor geen meter en wil ik ook niet.

Ik hou het kort, want lig nu op de bank met hoofdpijn en ben erg moe. Ga nu ff wat eten en dan rustig aan proberen te doen. Spreek jullie misschien later vanavond nog wel ffies.

Liefs Nathalie

Hoi nathalie,
ik geniet er ook van hoor, ga niet alleen op de dagen dat het 'belangrijk' is klussen.
hihi, gewoon genieten van elkaar, maar het is wel fijn te weten wanneer het een 'gunstige' periode is.

eetse, en doe lekker rustig aan hoor.

liefs

Ook ik zal aan je denken Nathalie !!
Hoop dat t raak is deze maand !!

Terug
Bovenaan