Zwanger worden of niet?

Zo... Hier ben ik ook nog ff.
Kan jullie melden dat het met Kyra al weer wat beter gaat.. sinds gister eigenlijk. Ze heeft dus goed geluisterd naar de dokter want ze begon wonderbaarlijk genoeg gisterochtend te eten en te drinken zonder het eruit te gooien. Vriendlief daarin tegen vond het nodig om mij van maandag op dinsdagnacht wakker te houden door zijn maaginhoud door het putje te gooien. Hij is dus gister ook de hele dag thuis geweest. En vanmorgen toen mijn wekker ging heb ik maar besloten om ook thuis te blijven.
Niet omdat ik moest spugen maar ben van onder lek. Heb wel wat last van koorts maar heb al de hele dag geslapen en zo lang ik niet al te veel doe gaat het op zich wel goed.
Morgen zal het wel weer goed gaan.
Ben erg blij dat het met Kyra weer goed gaat... ik zag me al weer een paar dagen op en neer rijden naar het ziekenhuis dus ben blij dat ze goed geluisterd heeft!

Ik ga nu maar weer naar bed toe... verder uitzieken...
Morgen zal ik er wel weer zijn!

Liefs,

Frieda

hoi

frieda, wat balen dat jullie ook allebei aan de beurt zijn met ziek worden. maar op zich niet zo gek als je hele weekend zo intensief met je zieke kindje bezig bent geweest.
heel veel beterschap, en wat fijn dat jullie kleine meid weer beter is. Ze heeft inderdaad goed geluisterd. En nu jij goed uitzieken he!!

liefs

Hè jeetje Frieda nu jij ook beetje in de lappenmand. Idd logisch als je al zoveel dagen en nachten in de weer bent met de kleine meid. Fijn dat ze goed geluisterd heeft naar ome dokter, hihi. Beterschap voor jou en je mannetje!

Ik heb steeds stekende hoofdpijn bij mijn linker oogkast en erg moe.
Ik ben nu nog ff een leuke film op rtl 5 aan het kijken 50 first dates.
En duik dalijk lekker mijn bedje in, hopelijk kan ik de slaap vatten.

Liefs Nathalie

hoi nathalie,
heb je lekker kunnen slapen? ik heb laatste dagen ook best veel hoofdpijn, misschien het weer? ik hoor meerdere mensen over zulke stekende hoofdpijnen.

liefs

Zo dan........ ben weer helemaal opgeknapt... na ja helemaal... alles ligt nog een beetje zwaar op de maag maar verder niets meer te klagen!!
vandaag belde de oppas me op en die is ook ziek geworden... Kyra was daar dinsdagmiddag geweest met dit al resultaat... Voel me best lullig!
Kyra heeft een tandje  dus ik ben echt trots nu. Had eigenlijk niet verwacht dat dat nog voor haar 1e verjaardag zou gebeuren maar het is zo ver!! haha
Heb vanavond haar kado gekocht (een fiets) en ben erg benieuwd wat ze er allemaal van vind volgende week! Ook heb ik vandaag de verjaardagstaart besteld met een hele lieve foto die ik vandaag heb gemaakt! Ze had namelijk vandaag voor het eerst een staartje (lees palmboom en dat vond ik zo lief dat ik die foto maar heb gekozen voor op de taart.
Zal hem zo wel even plaatsen hier :D

Hoe gaat het met jullie?
Wanneer hebben jullie eigenlijk je NOD nu? had jij (nathalie) die niet morgen??
En Maike Sanne... hoe gaat het met jou?? En bloemetje niet te vergeten??

Na ja... ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat! Jullie zijn in ieder geval weer op hoogte van mij :)

Liefs,

Frieda

Frieda,
Wat een schatje, erg lief. Mooie dame heb je. En fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat. Alleen balen dat de oppas nu ook ziek is.

Hier gaat het goed frieda, in de klusweek deze week, had vandaag beetje buikpijn, ff en daarna weer over.
Maar heb wel eens vaker beetje buikpijn.

Hoe gaat het met de andere dames?

Groetjes

Hoi hoii

Hier gaat t goed ! Mag stoppen met medicijnen dus geen gespug etc meer !! hihi
Verder ben ik deze maand niet echt bezig met het zwanger wordn, Heb het veel te druk !
Maar we klussen natuurljk wel verder .. hihi

Mijn NOD eh.. daar zeg je me iets !! Eh... moet ik in mn agenda kijken.. en die ligt nog in de auto hahaha!
Kom ik morgen wel efkes vertellen....

Maar Frieda wat sneu dat ook jullie ziek worden/zijn !!!
Maar.. gelukkig voor haar verjaardag en niet tijdens de verjaardag! Wat een schatje zeg !!

He dames.. lekker slapen !

Terug
Bovenaan