Goedemiddag meiden, ik kom ff vertellen dat ik gisteren helaas ongi ben geworden, maar gelukkig heb ik nu een mooie cyclus van 28 dagen, hopelijk blijft dat zo. Vannacht werd ik gewoon wakker van de buikpijn. De griep schijnt ook rond te gaan hoor meiden, ik hoor er meer over. Gelukkig niet echt die stekende hoofdpijn meer, hoop dat dat ook weg blijft. Heb dagelijks wel hoofdpijn, maar niet zo, maar dat heeft met whiplash te maken. Mijn nieuwe nod is 26-06-08.
Frieda wat een leuke foto van jullie kleine meid. En leuk dat ze voor haar 1e verjaardag een tandje heeft zeg.
Maike Sanne fijn dat je mag stoppen met medicijnen meis. Hopelijk snel zwanger dan kan het gespuugd weer beginnen, maar dan met goede reden, hihih. Hahah nee hoop het niet voor je meis. Heel veel succes.
Bloemetje hoe is het met jou? Welke datum heb jij je nod? Heel veel klusplezier meis.
Ik ga nu ff stofzuigen (proberen, dan maar in delen) en dan om 15.15 uur ffies werken. Oh jeetje loop nu alweer te gapen, hihi. Fijne dag!
Liefs Nathalie