Zwanger worden of niet?

maaike sanne,
ik ben zo blij te lezen dat je met je medicatie mag stoppen, eindelijk dat overgeven weg. heerlijk.

welterusten allemaal

Goedemiddag meiden, ik kom ff vertellen dat ik gisteren helaas ongi ben geworden, maar gelukkig heb ik nu een mooie cyclus van 28 dagen, hopelijk blijft dat zo. Vannacht werd ik gewoon wakker van de buikpijn. De griep schijnt ook rond te gaan hoor meiden, ik hoor er meer over. Gelukkig niet echt die stekende hoofdpijn meer, hoop dat dat ook weg blijft. Heb dagelijks wel hoofdpijn, maar niet zo, maar dat heeft met whiplash te maken.  Mijn nieuwe nod is 26-06-08.

Frieda wat een leuke foto van jullie kleine meid. En leuk dat ze voor haar 1e verjaardag een tandje heeft zeg.

Maike Sanne fijn dat je mag stoppen met medicijnen meis. Hopelijk snel zwanger dan kan het gespuugd weer beginnen, maar dan met goede reden, hihih. Hahah nee hoop het niet voor je meis. Heel veel succes.

Bloemetje hoe is het met jou? Welke datum heb jij je nod? Heel veel klusplezier meis.

Ik ga nu ff stofzuigen (proberen, dan maar in delen) en dan om 15.15 uur ffies werken. Oh jeetje loop nu alweer te gapen, hihi. Fijne dag!

Liefs Nathalie

nathalie,
fijn te lezen dat je hoofdpijn weer beter is.
Inderdaad, griep gaat de ronde, hoop dat ik niet ziek word hoor.
Mijn nod is 14 juni. en vandaag vruchtbaarste dag, of morgen. dus spannend hoor.
ik hoop dat het deze keer raak is, maar dat wachten we nog maar af.
vanaf vandaag ga ik ook weer zeer goed opletten met wat ik eet, geen dingen die je niet mag als je zwanger wil worden/bent.

hoelang ga je werken? en wat voor werk doe je eigenlijk?

groetjes

Ik werk sinds een tijdje bij sportgezondheidscentrum waar ik zwem. Heb nu sinds 1 mei een 0 uren contract gekregen, waar ik erg blij mee ben. Werk niet zoveel uurtjes hoor, want dat trek ik lichamelijk helaas (nog) niet! Maar ben allang blij dat ik dit nu heb en die kans krijg. Woensdag ook eerder thuisgekomen van het werk. Baal dan wel hoor, maar begin is er weer.

Ik weet ff niet wat je verder nog vroeg. Hoe gaat ie met jou meis?

Liefs Nathalie

hoi,
met mij gaat het goed. Vanmorgen toch maar keer ovu test geprobeerd Zo nieuwschierig. En er kwam gezichtje op, en twee streepjes, dus zit nu in twee beste dagen.
Denk niet dat ik het volgende keer weer ga proberen. Maar het is toch soort bevestiging dat je wel een eisprong hebt. Wel een geruststelling voor mij persoonlijk.
Heb ook wat buikpijn, rechts onder in me buik.

Wat doe je op het gezondheidscentrum dan?
En begrijp dat af en toe werken wel fijn is, je hebt ook meer contacten dan.

liefs

@ Bloemetje. Welke ovu testen heb jij?? En hoe duur zijn die?
Ik heb die van sensitest(ofzo)     en die werken nie echt bij mij.. tenminste had alleen test streepje maar moest nog een streepje komen maar die bleef uit.. faag...

Mijn NOD zalbij 38 dagen dond 19 juni zijn.   Wel ontzettend balen dat mijn cyclus nog niet normaal is... Bij 28 dagen heb je toch meer kansen op zwangerschap !

Jaaa   ben idd super blij dat ik die vieze medicijnen niet meer hoef!!
Voel me nog wel wat raar telkens.. maar gaat wel weer over hihi

maaike sanne,
ik heb van clear blue, maar die zijn zo duur. 31 euro voor 7 testen geloof ik. vind ik toch best veel. wil volgende keer als ik ze gebruik bij sensitest bestellen, zijn toch goedkoper, maar als ze niet goed zijn heeft dat ook geen zin.

ja, inderdaad, als je mooie cyclus hebt dan heb je toch extra kansen om zwanger te worden. misschien eens bij huisarts aankloppen? vragen of er wat aan te doen is.

liefs

Hey Meiden, ik heb vanmiddag dus gewerkt en ben nu lekker aan het bijkomen van een druk middagje. Ik doe baliewerkzaamheden. Zwemkaarten van de kindertjes afknippen, nieuwe kaarten verkopen, kasboek dan bijhouden enzo ook wel wat administratieve dingen. Presentie lijsten bijwerken e.d. dus eingelijk wel heel wisselvallig. Vandaag proberen in kaart te brengen wie wanneer op vakantie gaat. Dus echt hectisch. Kids die druk zijn door het weer enzo of jongere broertjes en zusjes die huilerig en hangerig zijn door het weer.

Ik heb ovulatietesten via testjezelfnu, heb daar een zwangerworden pakket gekocht met 3 zwangerschapstesten en 7 ovulatietesten, helemaal niet zo duur (kweet ff niet precies hoe duur, zal het ff na moeten kijken) Aan een wisselvallige cyclus in het begin kun je helaas niks doen hoor dames, het heeft tijd nodig. Ik hoop dat die van mij nu beetje regelmatiger is.

Ik ga nu lekker rustig avondje tegemoet. Ik wens jullie fijne avond! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan