Zwanger worden of niet?

Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochtertje!
Wat gaat de tijd snel hè. Hele fijne dag gewensd, geniet er lekker van
Tis heerijk mooi weer en allemaal lieve mensen om je heen!

Liefs Nathalie

hoi,
frieda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. geniet er lekker van.
wat vond ze van dr cadeautje?

liefs

xx

fijn weekend nog aan iedereen.

Hoi hoiii

Van harte met de 1e verjaardag van jullie dochtertje !!!
Mooie dag gehad??? Was erg warm hiero (friesland).. nu weer..
En hoe vond ze de fiets???

Hier gaat het helaas niet zo goed.. Werd vrijdag wakker en was ontzettend benauwd.
Had een piepende ademhaling en neus zat helemaal dicht!
HA gebeld en kon pas smiddas hooikoorts medicatie krijgen ####
Dus snel met mn moeder naar stad gegaan en neusspray gehaald.
Heb HA gevraagd maar mag idd de medicatie niet hebben als ik zwanger ben.
Maar nu nog wel (kan ook niet zonder kan nu ook moeizaam ademen..)
zodra ik weet dat ik zwanger ben moet ik r mee stoppen maar mag nu nog wel
Probeer t zo weinig mogelijk te nemen maar kan helaas niet anders...
Echt ontzettend balen!
Ga zo wel probere buiten te zitten...

Gister op kraamvsite geweest... Super mooi kindje maar weer confronterend..
Kwam thuis en zei t tegen mn mannetje en zijn reactie was..
"Dan maken wij er nu toch ook eentje of twee?" Haha...    
Hopen dat het gewerkt heeft hihi...

Dames ik duim voor jullie allen !!! xxx

Hi Meiden,

Hoe is jullie weekendje? Wij zijn vandaag in Movie Park Duitland geweest. Was gezellig dagje. Heerlijk weer ook. Ff wat anders dan alleen maar drukke revalidatie therapie week of werken of andere verplichtingen. Heb echt onwijs drukke week gehad. Vandaar dat ik ook niet zoveel heb gebabbeld hier.

Frieda hoe vond de kleine meid haar fiets? Hebben jullie leuke dag gehad?

Maike Sanne, ohh jeetje meis vervelend dat je zo veel last hebt van je hooikoorts. Dan maar ff medicijnen hoor. Hopelijk gaat het snel wat beter met je, want zo benauwd hebben is echt niet leuk. Ahhh wel lief hoor die reactie van je mannetje. Hopelijk is het gelukt idd!

Bloemetje heb jij het al wat minder druk meis? Of zit je nu helemaal in de verhuisdozen in jullie nieuwe huis? Heb je daar al wel internet? Anders moet je ons wel heel lang missen hè, hihih. Probeer je ook een beetje rustig aan te doen van tijd tot tijd, wel aan jezelf denken hè. En lekker klussen natuurlijk.

Wens jullie nog fijne avond meiden, tot snel!

Liefs Nathalie

Zo dames... rust.. haha

De verjaardag was echt onwijs.... het was heeeeeel erg druk maar ook heeeeeel erg gezellig! Kyra was helemaal op 's avonds maar het was echt de moeite waard!
Ze is ook ontzettend verwend! Heel veel speelgoed en ook heel veel kleertjes gekregen!!
Kyra loopt er dus hip bij deze zomer :)
Ze vond de fiets Fantastisch en ze heeft ook een heel stoere loopauto van winnie de phoeh gekregen! Ook nog een heel stoere zandbak dus wat dat betreft!! Jullie snappen het wel!
Er bleven savonds zo een 30 man eten dus broodjes hamburger en shoarma gemaakt,.. viel erg in de smaak kan ik jullie vertellen! en vind ik lekkerder als soep met brood!
Vandaag het huis weer aan kant gemaakt en alle was weg gewerkt!
Vanmiddag heb ik nog even op bed gelegen omdat ik ontzettend misselijk was en had erg buikpijn. Nu gaat het iets beter!

MOrgen weer werken dus ik ga maar even mijn bedje opzoeken!
Hier nog wat foto's van de verjaardag!

liefs,

Frieda

Ohhh wat een lieve foto's en fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Ze is echt flink verwend zeg! Nu ff bijkomen voor mama hoor, hihih. Weltrusten meis en hele fijne week!

Liefs Nathalie

hoi,

frieda, wat een mooie foto's en wat is jullie meid verwend, super hoor. nu weer even bijkomen.

nathalie, we hebben internet, wel onbeveiligd van iemand hier in de straat, maar daar nu lekker op aan het internetten, dan   moeten ze het maar beveiligen. toch?

dames, ik ga lekker genieten van mn eerste nacht hier.

liefs

Vind ik ook, weltrusten meis! Slapen jullie al in het nieuwe huis of dat nog niet?

Terug
Bovenaan