Zwanger worden of niet?

hoi,

nathalie, we hebben hier geslapen, en heerlijk geslapen, hihi, ik voel me echt super goed hier.

liefs.

Hoi hoii

Mooie foto's hoor ! Wat een schatje !
Nu begint het extra te kriebelen haha..

Met de hooikoorts gaat t nu veel beter gelukkig.   Kan nogsteeds niet door mn neus ademen, maar t benauwde is in ieder geval weg !
En heb er zowel binnen als buiten last van dus hoef niet verplicht binnen te zitten gelukkig !   Heb t deze week weer erg druk.. veel werken (overwerken) en dingen regelen etc.. Dus zal niet vaak verschijnen (of snel even doorlezen)

Goede week allemaal en werkse !!

En Bloem.. verhuisze !

Liefs Maike Sanne

Hi meiden, was ik ook weer ff tussen het koken hoor.
Gelukkig deze week minder drukke week
Maar van allerlei dingen te doen. Tis wel balans vinden tussen het niet teveel willen doen. En das soms lastig als je van alles in je koppie hebt hè.
Tis heerlijk weer, dus daar moeten we ook een beetje van genietn hè
Ik ga vanavond nog lekker ff zwemmen, vanmorgen gewerkt
En toen had ik echt zo iets van tis dat ik geen zwemkleding mee heb,
anders nam ik een duik, hihih.

Maike Sanne, fijn dat je niet hoeft binnen te blijven voor je hooikoorts end at het wat beter gaat. Wel balen dat je met dit lekkere weer zoveel moet (over)werken. Probeer tussentijds dan maar lekker te genieten.

Bloemetje geniet lekker van jullie nieuwe huis meis, fijn dat je er op je gemak voelt!

Ik ga ff lekker kokkerellen en hopen dat mijn mannetje ook wat wil eten, want die is de hele dag al ziekjes. Gistere misschien iets verkeerds gegeten of zonnesteek. Hij is gisteravond al optijd naar bed gegaan en vannacht de hele nacht geslapen. Hij wou vanmorgen werken, maar toen ik thuis kwam lag ie met een wit bekkie in bed. Vanmiddag de hele middag op de bank gelegen, dus gaat niet echt toppie met mijn lieffie. En dat in onze klusweek. Gelukkig duurt het nog paar dagen voordat ik mijn eisprong heb volgende de berekeningen. Ik hoop dat ik het voel en dat we dan ff kunnen klussen. Eerst maar eens mijn mannetje beter worden.

Wens jullie fijne avond en hele fijne week!

Liefs Nathalie

Beterschap voor je mannetje Nathalie !!   Niks is minder dan ziek zijn...
Hopelijk is ie weer helemaal opgeknapt met je eisprong , zodat jullie dan weer lekker kunnen klussen hihi

Kijken jullie ook allemaal naar t voetballen??

Kom ik net terug van zwemmen staat het al 2-0
Dat had ik niet verwacht, hihih

Kijk het niet echt hoor, maar heb het wel opstaan nu
1e helft gemist. Ben benieuwd hoe het de 2e helft gaat

Liefs Nathalie

Zo dames,

Daar ben ik ook weer eens... Druk druk druk.. Jullie kennen het wel he?
De afgelopen dagen heb ik eigenlijk niet eens zo veel gedaan maar toch.. De tijd vliegt!
Heb nog steeds erg last van buikpijn en voel me nog steeds niet echt lekker, daarom heb ik maar besloten dat een een bezoekje aan de dokter moet gaan komen.
Morgen om 10 voor half 9 moet ik er zijn en ben nu al benieuwd. Heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er komt maar niets.
We wachten rustig af!
Vanmorgen heb ik lief even kwaad gemaakt... Ik heb namelijk vanmorgen een laptop gekocht en ik ben er erg blij mee :D
Ben daar nu dan ook druk op aan het tikken!

Hoe gaat het met jullie? De hooikoorts, verbouwingen en de therapien enzo?
Hoop dat het goed met jullie gaat... er is namelijk al ff niets meer getikt hier :S

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, fijn weer wat van je te lezen.
Wat fijn een laptop, heb ik ook, handig zo'n ding, vind je niet?
Hoezo je lief kwaad gemaakt?

Met verhuizen, super, hihi we zijn klaar, nou ja, nog paar spulletjes bij andere woning ophalen, en dan zijn we er helemaal, sommige dingen moeten nog hun vaste plekje krijgen,maar dat ga ik vanmiddag of morgen doen denk ik.

heb net een testje gedaan, kon niet meer wachten, maar deze is uiteraard negatief. had ik ook wel beetje verwacht zit nu twee drie dagen voor nod. deze was gevoelige test, maar dat wil nog niets zeggen.

dus, we wachten nog verder af.

zo dames, ik ga ff naar markt, het is eindelijk droog. en woon nog lekker dicht bij dorp nu ook, hihi, het kan slechter he?

liefs

Hoi,

Een laptop is zeker handig!! Wou er graag 1 hebben omdat Kyra nu toch meer wakker is en ik het wel lekker vind om toch nog even te computeren dan. Ze kan prima alleen spelen dus dan moet ik ook wat te doen hebben en om dan nou gelijk de tv enzo maar aan te zetten vind ik ook maar saai.
Maar lief is boos omdat ik de laptop heb gekocht. Maar ach.. dat waait wel weer over!

Jammer dat de test negatief was.. Misschien is het wel degelijk handiger om te wachten tot je nod. Nog een paar daagjes.. dat kan er ook nog wel bij toch..?

Ik ga zo ff wat eten en dan ff stofzuigen.. pff geen zin in maar het moet wel gebeuren

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan