Zwanger worden of niet?

Hi Meiden,

Hier gebeurd weer heel veel, maar okay.

Bloemetje fijn dat in jullie nieuwe huis dingen steeds meer een plekje krijgen.
We herkennen het idd Frieda dat de dagen zo ontzettend snel gaan en vaak druk zijn.
Kan me wel iets bij voorstellen dat je mannetje beetje ''boos'' is. Tis niet een doos eieren wat je koopt hè. Maar wel heerlijk handig zo'n laptop.

Wens jullie nog fijne middag. Hier is het gelukkig nog droog, maar wel koud.
Heb net de verwarming maar ff aangezet.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik snap het op zich ook wel hoor maar aan de andere kant...
Ik ben zeg maar van het uitgeven en hij van het sparen.
Dit geeft nog wel eens strubbelingen maar meestal kunnen we het goed oplossen!
Zo een uitgaaf die ik vandaag heb gedaan is dan ook niet niks maar ja... ik kan alles op de bank laten staan en morgen onder een auto komen. Ik vind dat je er van moet genieten!
Vanavond moeten we ook een nieuwe tv kopen want die nu beneden staat is bijna naar de knoppen. Er is iets mis met het geluid en daarvoor is de tv al een x eerder weggebracht maar we hebben geen zin om daar nog een x veel geld aan uit te geven.
Dus vanavond weer een grote uitgaaf. Maar ja... Het kan er nu van af dus ik denk dan... waarom ook niet. Misschien een beetje naief maar ik kijk liever niet te ver voor uit!   haha hele uitleg he....

Morgen nog een klein dagje werken en dan morgen avond naar het concert van alanis morrisette! Heb ik echt onwijs veel zin in. De nieuwe cd staat al in mijn hoofd geprent dus dat wordt lekker mee zingen... wel jammer dat ik de wedstrijd van oranje moet missen. Gaan jullie nog leuke dingen doen het weekend?

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, zo ben ik ook beetje, hihi, maar dan met kleine dingen, maar vele kleine dingen maar 1 ding groot he. hihi. maar je leeft maar 1 keer.

bij ons kunnen grote aankopen er niet vanaf, en dat doen we over het algemeen ook niet, en met verhuizing heeft familielid beetje voorgeschoten,zodat we het hen rustig terug kunnen betalen en niet aan ons spaargeld moeten komen.

en inderdaad, nog paar daagjes wachten, maar krijg steeds meer gevoel dat het niet raak is. al voelde ik me vorige week rond mogelijke innestelingsdag wel ff erg beroerd,erg veel buikpijn.
straks moet ik naar ha, en dan ga ik hem ook ff vragen waar ik allemaal op moet letten met zwanger worden, en of gewicht een grote rol speelt, je hoort verschillende dingen, en anders hem naar een manier vragen om rustig af te vallen, ben keer naar dietiste geweest, maar dat werkt niet.
en of er nog andere factoren belangrijk zijn.
wil graag goed voorbereid zijn. misschien kan ik ook bloed laten prikken om te kijken of ik voldoende vitamines heb? of is dat niet nodig denken jullie?

liefs

Je bent mij geen verantwoording schuldig hoor Frieda, hihih

Misschien komt het omdat ik zelf mijn aangepaste auto 01-07-08 dreig kwijt te raken. En zelf geen geld heb om over te kopen. We de laatste tijd voor zoveel grote uitgaves staan dat het echt niet meer leuk is. Net weer dikke rekening op de mat gekomen. Dat luxe dingen er niet eens in zitten. Zijn dan zondag naar Movie Park in Duitsland geweest, hadden entree bonnen gekregen. Maar dan is de benzine en ff iets eten nog niet meegerekend hè. Dan kost het toch weer het nodige geld, waarvan ik nu denk van jeetje was het dan wel verstandig om te gaan. Maar goed je moet idd genieten van het leventje, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik wou dat wij wat meer dingen konden doen. Als het aan mij lag ging ik nu vakantie boeken en alle ellende achter me laten, maar ja dat kan helaas niet. En weglopen voor dingen heeft ook geen zin!

Sorry heb niet zo mijn dag, misschien daarom dat het een beetje kattig over kwam.

Liefs Nathalie

Bloemetje, klets gewoon open met je HA die steld je vast gerust meis en kan veel meer vertellen dan wij. Bloedprikken voor vitamines lijkt me beetje voorbarig. Hoop dat de ha duidelijk antwoord kan geven op je vragen. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

hoi,

ja, ik hou jullie op de hoogte.
Ik merk dat ik er weer meer mee bezig ga zijn, wel minder dan vorige keer.
Ben hier beetje onzeker over. denk ook dat mijn gewicht hier grote rol bij speelt, maar ben sinds gisteren wel weer veel beter bezig, s avonds meestal nog wel een snoepje, maar maar 1tje, dat ga ik vandaag proberen niet te doen, enkel is schoonzusje jarig en moeten vanavond bij vriend zijn ouders gaan eten, ga proberen taart af te slaan.

pfff, wat duren die laatste dagen lang, en die test wil vast nog niets zeggen, het kan nog altijd.

liefs.

Nathalie, iedereen heeft het wel eens dat ze mindere dag hebben, dus we snappen het wel. En ik vond niet dat je kattig overkwam. en dat denkt frieda vast ook niet.

ook hier kunnen we geen dure dingen kopen, en ja, soms is het niet fijn, we willen graag nieuwe tv, maar daar is geen geld voor, we willen graag hoger bed, maar ook dat kunnen we nu niet doen, en als er wat is, dan willen we dat opzij houden voor een eventueel kleintje, ook dat gaat wat geld kosten, in de maandelijkse lasten kunnen we dat erbij krijgen, maar dure dingen kopen voor ons wondertje, voor kamertje enzo dat hebben we niet, maar ja, het hoeft niet duur te zijn om mooi en gezellig te zijn toch?

liefs .

Hoi,

Nathalie, Vind helemaal niet dat je kattig overkomt. In tgendeel!! Je hebt al het nodige voor je kiezen gehad en je reageerd altijd heel lief op alles en iedereen! Ja ik lees ook nog wel het nodige :)!! Daar heb ik juist alle respect voor! En dan nog als je eens een dag kattig bent... Lekker belangrijk!

Ik voel me nu eigenlijk best een beetje lullig want lief en ik.. hebben het erg ruim samen zeg maar... wij verdienen beide niet verkeerd.. Al moet daar natuurlijk wel hard voor gewerkt worden!
Als ik dan doodleuk vertel dat ik vandaag een laptop heb gekocht en dat we vanavond ook nog een nieuwe tv gaan kopen voel ik me op eens zo verwend. Natuurlijk zijn er tijden geweest dat het minder was. Zeker toen Kyra net geboren was... poeh had echt niet in de gaten hoeveel een kind kost. Nu kunnen we lekker rond komen.. mede omdat wij allebei een leuke loonsverhoging hebben gehad. En het was natuurlijk even wennen met zo een kleintje er bij!

Kreeg net een smsje van lief, Ik moet de laptop maar zien als een verjaardagskado... (beetje laat dat wel) Ik had nog geen kado gehad dus dat is nu weer helemaal goed gemaakt!
Merk nu al dat een laptop mij goed ligt... zit nu lekker op de bank en Kyra is lekker aan het spelen. Als jullie haar toch eens konden zien nu..... jullie zouden vlak liggen van het lachen :)

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan