Zwanger worden of niet?

hoi,
ben ik snel even, moet eigenlijk weg,maar wil jullie even laten weten hoe het bij ha was.
nou,daar komt ie.
Ik ben dus niet voor niks geweest. Het komt waarschijnlijk doordat mijn bloed te dun is(dit kan komen door medicatie,maar langs andere kant moet je dan snel en heviger bloeden aan wondjes,bloedneus,tandvlees) maar toch denkt hij dit. neem medicijnen voor hart en misschien komt het door die medicijnen, in samenspel met mijn leeftijd)
Als uit bloedonderzoek blijkt dat dat niet het geval is dan gaat hij verder zoeken,maar hij zegt dat ik me niet ongerust moet maken. probeer dat dus ook niet te doen, maar blijf positief en hoop dat het aan medicatie ligt.
krijg ook verwijsbrief naar reumatoloog, om even te kijken hoe ik fris en vol energie aan zwangerschap kan beginnen, maar we gaan wel gewoon door met proberen, ik voel me nu goed. dus, we gaan ervoor.

liefs.
xx

Hoi hoii

Hier is weer van alles bij geschreven.. dus moest weer even inlezen...
Hier gaat t wel goed.
Had gister en eergister witte afscheiding (sorry) dus dacht dat kan wel eens mn ei zijn.. dus flink geklust en vanaf vanmorgen heb ik buikpijn..
Weet niet waar dit nu weer vandaan komt, maar hoop dat het innesteling is.
Zal wel niet, want dan zou mn ei wel erg laat zijn, maar j weet maar nooit, Voel me verder goed..  
Ach we zien t vanzelf !

Bloemetje.. Spannend.. dus nog wat onderzoekjes te gaan.. succes !
En spannend dit weekend.. hou e ons op e hoogte???

Frieda..ideaal een laptop he :D Heb er hier ook eentje opmn schoot ihih

Nathalie.. rottig voor je baaldag ! Wrom dreig je de auto kwijt te raken ??
Hoop dat je je snel beter voelt !

Liefs Maike Sannetje

hoi,

maaike sanne, zo snel na je ei kan je volgens mij geen innesteling hebben. Denk ik.

Nou dames, ik hou de spanning er niet langer in, had net bloedverlies, op dag 26.
dus ben ongi geworden.
Erg jammer, maar op naar ronde 3. We gaan er weer voor.
Dacht al wel dat onig eerder kon komen, omdat ovutest ook eerder posi was.

Nou, nu wachtweekje, en dan gaan we er weer voor.
liefs x

Hoi,

Bloemetje, Jammer zeg dat je toch ongesteld bent geworden,
Ik had het voorrecht om van Kyra gelijk zwanger te zijn, dus stoppen met de pil en hup, Zwanger. ik had rekening gehouden met een jaar dus moet wel toegeven dat dat wel even slikken was. mede omdat de financiele zekerheid toen niet zo ontzettend denderend was.
Ik hoop echt van harte dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden! Niets is vervelender dan wachten :S

Nathalie, Zoals Maike Sanne al vraagt, Waarom is er een kans dat je je auto kwijt raakt?
Kan me niet heugen dat je de reden hier namelijk hebt neer gezet en ben nu wel erg benieuwd!

Maike Sanne, ik heb net je reactie gelezen maar ben het nu al weer kwijt..
ow ja het ging over je ei... haha
Ik dacht dat jij ook ovulatietesten ging gebruiken voor je ei of  heb ik het nou mis?
in ieder geval... hoop voor je dat dit wel je ei was en dat je daar van hebt kunnen profiteren

Gisteravond hebben we de nieuwe tv gekocht. Echt een groot ding! maar wel errug mooi beeld en geluid. Ben er erg blij mee!
Ik had ook nog even met lief over de laptop en hij zei dat ik deze gewoon verdiend heb :)!! Dat het veel geld heeft gekost hebben we het niet meer over.... Gewoon mijn kado voor mijn verjaardag.. haha

Denk dat ik straks voor niets naar de dokter ga... ben volgens mij net weer ongesteld geworden.... maar die pijn.. pff daar wordt ik echt niet blij van...
Ga toch maar even vragen bij de dokter of dat normaal is.

Jullie horen het horen/zien het nog,

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, inderdaad flink balen, gister dacht ik, kan nog gewoon klein beetje bloedverlies zijn, maar vanmorgen heeft het flink doorgezet veel bloedverlies(met slijmpjes(sorry dames) erin).
En krijg nu behoorlijke krampen.
Dus, derde ronde. Hopelijk deze keer goed. Haha.
Want de meeste is toch tussen drie en zes maanden? hopelijk gaat het binnenkort wel lukken.

wij gaan wss ook nieuwe tv kopen. we krijgen van oude huisbaas een extra bedrag voor overname van spullen, dus daar gaan we nieuwe tv van kopen, en rest houden we zelf opzij. en dan betalen we rustig familielid terug. Hebben we nog wat extra achter de hand.

Liefs

Hoi,

Nou ben vanmorgen bij de huisarts geweest en heb dus al een paar weken een blaasontsteking. Niet erg lekker dus. Ben altijd erg van het uitstellen om naar de dokter te gaan maar volgende x ga ik echt wat eerder. Dit komt ook omdat er bloed in mijn urine zit en dat is dus niet echt goed! heb nu een antibioticakuur gekregen en als het over 4 dagen nog niet beter is dan moet ik terug komen!
Die kuur is niet echt bevorderend voor de kleur van je urine... lijkt wel of ik radioactief ben :).
Ben wel blij dat ik naar de dokter ben geweest, ging echt bijna denken dat ik de pijn verzon. Nu hopen dat het snel beter gaat.
Wel grappig trouwens dat ik geen pijn heb bij het plassen. en ook niet vlak daarna enzo....

Bloemetje, Ik weet niet hoe lang het gemiddeld duurt voor een vrouw om zwanger te raken. Bij de een duurt het jaren en bij de ander duurt het een maand. En om nou de gemiddeldes aan te houden is misschien erg teleurstellend... misschien duurt het langer... dat doet denk ik veel verdriet. Ik zelf ging uit van een jaar.

ik ga me nu maar even klaar maken voor vanavond... ga zo al naar vriendinnetje toe om daar ook gezellig te eten. Daarna worden we door haar vader weg gebracht. Wel grappig. voel me echt weer even een meisje van 12 die door papa weg wordt gebracht. heb toch al wat jaartjes mijn rijbewijs.. haha

Veel plezier voor vanavond! Ik laat nog even weten hoe het was :)

Liefs,

Frieda

hoi frieda,
fijne avond.
Ik ga ook uit van een jaar, nou ja, hoop stiekem toch wel eerder, maar na jaar dan word ik pas ongerust. hihi

geniet van je avondje uit.
liefs

Hoi,

Nou het concert van alanis morrisette was echt geweldig!! Zeker omdat er steeds zo een golf van gejuig door de hmh geen ging met gejuig omdat nederland dan weer had gescoord! Serieus..   ik ben niet snel onder de indruk van een artiest die live zingt omdat het dan vaak toch wat minder is maar zij is live gewoon beter! Ik had de terug weg naar huis de cd weer op en dacht... tja.. dan is dit het toch net niet. Maar goed het was dus leuk en het was wel lekker om weer even een avondje lekker weg te zijn!

Ik heb net nog even geslapen want ik was echt ontzettend moe. Ging vanacht om half 1 slapen en om 7 uur stond ik er weer naast om om 8 uur in de supermarkt te staan. Dat was net ff te veel van het goede. Ook heb ik nog veel buikpijn door de blaasontsteking dus dat werkt allemaal niet mee. Maar goed lekker dagje rustig aan vandaag en dan komt het allemaal wel weer in orde...

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? of zijn jullie al leuke dingen aan het doen?
Ik ben al blij genoeg dat ik dit weekend verder lekker helemaal niets hoef!!
Ja morgen ontbijt op bed maken voor lief want het is natuurlijk papa dag en hij is ook jarig.... maar daar blijft het lekker bij....

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan