Zwanger worden of niet?

hoi frieda,

pff, zo vroeg er uit, om dan in supermarkt te staan, haha, had ik niet gered vandaag.
Wij hadden gister verjaardag, lag om half twee op bed, en om elf uur wilde ik naar me vriend toe draaien in bed, haha was ie al weg, pff, toen was ik er ook snel uit, maar wel heerlijk geslapen(hihi nieuwe matrassen, in ons nieuwe huisje).

vanavond weer een verjaardag, ja het is wat, druk druk.
en net weer aantal spullen opgehaald in oude huisje.
Morgen komt me vader met zijn vriendin en me oma kijken naar huisje, me vader heeft het al wel gezien, me oma en vader zn vriendin niet.
Ook wel lekker dat ze komen, zie ze erg weinig omdat iedereen in belgie woont, dus heerlijk genieten

frieda, alvast gefeliciteerd met je man.

liefs

Het houd je lekker bezig he die visite enzovoort als je een nieuw huisje hebt!!
Ik wil trouwens ook zulke matrassen , de laatste x dat ik zo lang op mijn bed heb gelegen dat kan ik me echt niet meer heugen hoor!
Ik doe elke zaterdag boodschappen en ben dan ook elke zaterdag om 8 uur al in de supermarkt. Dan is het nog heerlijk rustig en grijp je nooit mis voor iets omdat alles net bijgevuld is. Als ik dan nog wat vergeet kan ik het altijd nog op zondag halen want dan zijn er hier ook nog genoeg supermarkten open, ideaal!!
En het maakt niet uit hoe laat ik op vrijdag in mijn bed leg... ik sta om 8 uur in de supermarkt. En ja ook als ik een x ben wezen stappen en heb gedronken....

Zometeen komt mijn schoonpapa nog op bezoek met zijn vriendin. Eigenlijk zou ik me dan ook nu even moeten verkleden omdat ik lekker in mijn pyama zit maar daar heb ik geen zin in. Nadat ik vandaag nog ff had geslapen heb ik lekker dit aan gedaan en was pas van plan om dat uit te doen als ik weer naar bed ga....

De antibiotica lijkt nu gelukkig ook aan te slaan. De pijn wordt minder!! gelukkig.
Kan je trouwens van antibiotica ontzettend chagerijnig worden??? ben namelijk niet te genieten, alles wat lief tegen mij zegt dan snauw ik alweer.... geen idee hoe dat komt.

En alvast  bedankt voor je felicitatie :)

Liefs,

Frieda

Hi Meiden,

Hoe is ie hier? Frieda wat vervelend van je blaasonsteking, lijkt me erg pijnlijk. Gun je lichaam maar lekker wat rust meis. Ook al gaat dat natuurlijk niet altijd met kleine meid enzo. Gaat alles weer goed met haar? Morgen vaderdag en je mannetje jarig. Alvast gefelicteerd  tis over half uurtje 0.00 uur dus ik doe het alvast nu hoor, hihih.
Gezellige avond gehad  met je schoonpaps en vriendin? Nog kleding aangedaan of lekker in de pyjama gebleven.

Bloemetje. Heerlijkkkkk nieuwe matrassen. Zijn wij hier ook aan toe, maar daar is voorlopig echt geennnn geld voor. En moet hele goede nieuwe matrassen hebben dit keer. Goede nachtrust is belangrijk zeker voor mijn lichaam maar ja zo onwijs duur. Welk matras heb jij meis? Heerlijk zeg je nieuwe huisje en visite over de vloer die je niet zoveel ziet. Fijn weekend nog!

Ik was ff niet zoveel hier, omdat ik echt rotdagen achter de rug heb. Gebeurd zoveel. Gisteren medische keuring mbt tot mijn aangepaste auto. Het Ciz moet advies uitbrengen naar de gemeente. In de hoop dat de gemeente mijn aangepaste auto kan overnemen van autolease bedrijf, omdat ik mijn auto 01-07-08 kwijt raak. Kweet niet of ik in deze topic dat al heb verteld. Bloemetje heeft het al gelezen. In de topic @1984Nathalie1984 staat het hele verhaal. En daar zal ik ook wel neerzetten hoe het verder gaat.

Momenteel doen we hier gewoon heel rustig aan. Mijn eisprong volgens de berekeningen 12 juni gehad. En 10 juni hebben wij voor het laatste geklust. Dus deze ronde bijna zeker niet raak. Of mijn eisprong moet al iets eerder zijn geweest of nog komen. Maar we genieten gewoon. Ik laat het allemaal beetje achter me nu. Ben hier zeker nog wel te vinden hoor. Het komt zoals het komt. Maar dat is het zowiezo natuurlijk.

Wens jullie alvast weltrusten en fijne vaderdag morgen!

Liefs Nathalie

hi nathalie,

onze matrassen, ja, ze zijn idd erg duur.
We hebben matrassen van m-line, zo beetje zelfde als tempur,maar dan iets beter. we hebben twee stuks van 90 bij 220, en voor die matrassen waren we 2600euro kwijt. behoorlijke smak geld dus, maar ik sta meestal uitgerust op, enkel vanacht niet, lag half drie op bed en vriend heeft me wakker gehouden met zijn gesnurk, kan hem wel wat nu. haha, maar dat doen we maar niet, hihi.

nou dames, ik ga nu lekker douchen, nog ff strijken en dan is me visite er.

liefs, en fijne zondag. x

Goedemorgen,

Nathalie jij ook bedankt voor je felicitatie!
Gister dacht ik om kwart over negen dat schoonpapa niet meer zou komen dus was lekker gaan douchen. Lief kwam daarna ook lekker naar boven en toen kwam schoonpapa aankakken :S. Niet dat ik het niet gezellig vind maar vond het wel een beetje laat. Uiteindelijk gingen we pas om 11 uur weer naar boven en dan ben ik weer over mijn slaap heen. Denk tot 12 uur tv gekeken voor ik weer in slaap viel.
Maar goed ik heb wel tot half 9 kunnen slapen vanmorgen en dat is al een wonder zeg maar.
Kyra is sinds gister een beetje koortsig dus die slaapt nu weer veel. Gisteravond heb ik haar wel neurofen gegeven voor dat ze ging slapen. Nu lijkt het wel te gaan maar ze wil alleen maar bij je hangen. Zullen de tandjes wel zijn.
De antibiotica lijkt nu te gaan werken dus heb nu gelukkig ook wat minder pijn.
Vandaag lekker rustig aan doen.. dan komt het wel goed! Alleen een beetje was doen vandaag... verder was ik niets van plan.

Nathalie, Ik zal je verhaal wel in dat topic lezen, ben nu wel erg nieuwsgierig geworden. Ik hoop in ieder geval voor je dat je je auto niet kwijt raakt! Maar dat hoop jij nog meer!

Nu weer ff lekker met Kyra knuffelen :)

Liefs,

Frieda

Jeetje Nathalie, Ik heb net heel die topic doorgelezen maar dat is niet niks zeg!
Zoals ik het begrijp heb je dus weinig kans om je auto te houden??
Pff ik zou ook even niet weten wat ik dan zou moeten zeg!
Ik vind sowieso tegenwoordig alles al behoorlijk oneerlijk! Maar hier wordt ik toch echt met recht verdrietig van. Moest mijn tranen dan ook echt even inhouden (lief zat ook beneden en die gaat dan echt rare dingen denken). Je bent nog zo jong en dan al zo veel ellende.... en maar positief blijven, serieus, alle respect voor jou hoor!
Ik weet verder niet zo veel te zeggen... Alleen dat ik serieus hoop dat het een positief einde voor je krijgt!
Hou je ons nu ook op de hoogte? En houdt die man je trouwens op de hoogte met wat hij allemaal voor je probeert??

Liefs,

Frieda

Dank je Frieda, als je heel die topic hebt doorgelezen dan is het idd nogal wat. Ja je mannetje zal je wel raar hebben aangekeken, hihih. Ik heb nog niks van die man gehoord. Ik ga maandag wel ff bellen met die vrouw van de gemeente, want die was ook wel begripvol gelukkig. Maar ja daar kom ik er helaas nog niet mee. Die vrouw bij de gemeente liet zich ook ff gaan. Die zei van jeetje kunnen ze dat zomaar doen zeg. Maar toen corriceerde ze zich ff, dat ze hier eigenlijk niks over mocht zeggen. Maar als het menselijke boven komt snapt niemand er wat van. Tis toch erg. Nou ja dan proberen ze me maar gewoon zoveel mogelijk te helpen. Ik hoop het echt. Maar ja ben heel bang dat het voor 01-07-08 nog niet duidelijk is. Ik ben nu al van alles aan het doen om zoveel mogelijk geld bij elkaar te krijgen.

Gisteravond een gesprek gehad bij mijn ouders. Die steunen en helpen ons altijd heel goed. Maar ja die hebben ook niet zoveel geld in sok onder het matras ofzo, hihih. Tis wat allemaal. Ben er nu wel iets rustiger onder. Zal ook wel moeten, want die stress slaat heel erg op mijn lichaam en hoe meer ik me druk maak hoe slechter ik me ga voelen. Maar ja tis niet niks allemaal. Voeld voor mij gewoon of er een deel van mij word afgenomen.

Tis fijn dat ik zulke lieve mensen om me heen heb en jullie meiden hier waarmee ik kan kletsen, beetje van me af kan kletsen als ik het allemaal ff niet meer weet.

Heel erg bedankt voor de steun en lieve woorden!

Wens jullie allemaal een hele fijne vaderdag. Ik hoop dat Kyra niet weer erg ziek word en jij ook lekker rustig aan Frieda. Bloemetje ohh ja zo'n matras moet ik waarschijnlijk ook. Heb bij een beddenzaak eens op zo'n speciale m-line gelegen. Ohh wat lag dat super. Maar goed eerst maar eens mijn auto zien te redden. Een goed matras is idd mega belangrijk.

Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Nathalie

hoi,

frieda, wat jammer dat kyra weer koorts heeft, hopelijk zijn het tandjes,en is het zo weer over. En ook jij, rustig aan doen he!!

Nathalie, als iedereen vanuit het menselijke zou denken, het zou het zoveel makkelijker maken, waarom moet alles zo oneerlijk zijn, voor andere dingen hebben ze hoop geld, en voor mensen met echte problemen, daar hebben ze vaak geen oog voor, daar kan ik soms zo kwaad om worden, ik zou soms zo graag die mensen de waarheid vertellen, maar ja, ze doen ook hun werk.
Ik hoop dat ze je kunnen helpen, of een oplossing kunnen vinden.

Meid, sterkte. Ik blijf je verhaal volgen.

Liefs

Terug
Bovenaan