Zwanger worden of niet?

Hoi,

Maaike Sanne, jammer van de negatieve test. Volgende keer beter, maar zolang je nog geen rd'tjes hebt kan het nog altijd.

Frieda, wat fijn dat je man erover nadenkt, hij zegt niet meteen nee. Dus dat is wel fijn. Ik hoop dat hij jou een gelukkige vrouw maakt.

Karin, fijn dat ook jullie besloten hebben om er meteen voor te gaan, heel veel succes en veel plezier met het klussen, leuk he hihi.

Welterusten dames,

Maike Sanne,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een fijne en gezellige   dag gehad. Ook nog een hele fijne avond gewenst.

Bloemetje

Hoi Dames,
Allemaal van het lekkere weer aan het genieten?
groetjes

@ bloemetje.. Dankje Wel!   Heb ondanks negatieve test een fijne verjaardag gehad !

Nu nog steeds geen rd'tjes..     zal de onregelmatige cylcus wel zijn...

Jaa heerlijk weer he !!

Hoi,

@Bloemetje,
Het mooie weer moet je hier ook van genieten. Je weet nooit hoe lang het duurt!
Het weekend was ik behoorlijk ziek (griepje te pakken) en had het ook druk met de kleine want was alleen met haar thuis dus dan moet je haar toch alleen vermaken. Scheelt dan altijd wel als mijn mannetje er is hoor.. Dan kan je nog even wat voor je zelf doen. Met andere woorden, dan kan ik hier nog even spieken.
En er moest natuurlijk ook weer gewerkt worden de afgelopen dagen en dan heb ik niet heel veel tijd hier te kijken.

@ MaikeSanne,
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Vind je het niet vervelend dat je nu nog niet ongesteld bent? Zo weet je natuurlijk niet hoe je cyclus is?? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Morgen is als het goed is de dag dat ik mijn antwoord krijg..... Knijp hem nu wel een beetje... (hoop dat ie het niet vergeet)

Liefs,

Frieda

Hoi Fritz,
Ik hoop dat je man een antwoord voor je heeft dat je graag hoort. Het is moeilijk om je droom aan de kant te moeten schuiven.
Ik zal aan je denken.
Het zal idd wel schelen als je met zijn tweetjes thuis bent of alleen. Gelijk een stukje drukker en taken niet kunnen delen.

Succes morgen, en als ie het vergeet zelf even naar vragen.

Groetjes

Hey meiden, ik ben weer terug van lang weekend Luxemburg. In het begin had ik hier ook gepost dus dacht laat maar weer ff iets van me horen. Want inmiddels zijn de rd-tjes hier na 36 dagen toch gekomen. Gelukkig is het nu alweer wat minder of zelfs bijna weg. En dat is wel bijzonder want normaal ben ik het best wel veel daagjes.

Ik heb net ff dingen bijgelezen hiero. Spannend Fritz ben benieuwd of je mannetje en jij uiteindelijk voor een tweede kleine gaan. Hoe is het nu met de kleine meid? Nog steeds heel verkouden? We zwaar voor jullie lijkt me. Hoe is het nu met je bekkeninstabilteit, is dat weer helemaal goed gekomen?

Bloemetje, jij had reuma las ik? Is Reuma erfelijk? En de medicijnen die je ervoor slikt kan dat kwaad met je toekomstige zwangerschap? Je hartritmestoornissen komt dat voor in je familie?

Jeetje veel vragen he, hihih. Tja sorry ben al zoveel dagen niet geweest hier. Hoe is het met jou Sanne? Nog steeds geen rd-tjes meis? Elke 2 a 3 dagen maakt het vrouwen lichaam hormoon aan. Wie weet kun je over paar dagen wel positief testen. Hoop voor je dat je niet te lange cyclus krijgt.

Verder weet ik ff niet meer wat ik wou zeggen. Ik heb hoofdpijn en voel me niet echt toppie, pijn in mijn nek enzo. Kom snel weer lezen hoe het hier gaat.

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan