Zwanger worden of niet?

Soms is het maar goed dat het mensen bij instanties niet al hun gevoelens laten meeslepen, want dan zouden er heel veel mensen misbruik van maken. En juist doordat er misbruik van gemaakt word worden richtlijnen bijgesteld. En natuurlijk doet de politiek e.d daar niet veel goeds mee. Want als er bezuinigd moet worden, is vaak een van de eerste dingen: de zorg! Ik wil niet overal mijn handje op moeten houden, ik probeer zelf al zo ontzettend veel. Liefst zou ik zo hard trainen en doen dat ik bijv. de rolstoel bij grof vuil kan zetten en auto klein autootje zelf kan kopen en kan wandelen met de kleine als die er is. Maar dat voorrecht heb ik helaas niet. En dat wil niet zeggen dat ik niet blijf vechten en knokken om zoveel mogelijk te bereiken in het leven. Menigd iemand zou niet werken met de pijn e.d die ik elke dag moet voelen en de beperkingen waar ik tegenaan loop. Maar ik heb extra studies gedaan om mijn kansen op de arbeidsmarkt te verbreden. Zet me altijd zo in. En tja dan is het lot dat er voor zorgd dat ik vorig jaar een auto ongeluk krijg. En dat kon ik er niet bij hebben. En zelfs nu werk ik weer een beetje. En doe ik mijn best om dingen te bereiken. En wil ik heel graag samen met mijn mannetje genieten van het leven en in toekomst een kleine om onze liefde aan te geven.

Mooie dromen, die hopelijk ooit eens werkelijkheid worden!

hoi,

nathalie, wijze woorden van je, die ook waarheid zijn.
Ik blijf diep respect voor je hebben. er zijn inderdaad weinig mensen die, als ze in jou schoenen zouden staan proberen te bereiken wat jij probeert te bereiken, wat jij probeert te doen.

en ik hoop dat het jullie snel gegunt is een kleintje te hebben, en dat kind krijgt een zeer goede thuis bij jullie, daar ben ik erg zeker van.
een liefdevolle en begrip volle moeder, dat gevoel krijg ik als ik jou verhalen lees.

liefs

Dank je, krijg er tranen van in mijn ogen, lief dat je dat zegd!

Liefs Nathalie

Geen dank nathalie, het is de waarheid, en die mag gezegd worden toch?

Welterusten. xxx

Nathalie,

Ik ben het helemaal met bloemetje eens en ze had het zeker niet mooier kunnen verwoorden! Ik weet zelf niet eens of ik er uberhaubt wat aan kan toevoegen!
Jij verdient gewoon je auto, klaar. En zo zal iedereen er denk ik over denken!
Je bent iemand met een warm hart! Die open staat voor alles en iedereen (zo kom je in ieder geval over)! Ik hoop in ieder geval dat ze alles doen om jou je auto te laten behouden en dat mocht dat niet kunnen ze wel met een PASSENDE oplossing voor je komen. Je verdient dat!

Ik heb vanmiddag nog ff lekker geslapen, ben weer helemaal uitgerust na dit weekend.
Ik was nog zo ontzettend brak van afgelopen weekend dat ik van de week niet wist wat mijn voor of achterkant was. Maar nu ben ik weer lekker uitgerust dus kan er weer een paar weken aan tot mijn vakantie (nog 4 weken)!

Kyra heeft nog steeds koorts maar denk dat het door haar tandjes komt! Ze kwijlt zo veel dat ik telkens haar shirt kan verschonen. We kijken het morgen nog aan en als ze dinsdag nog steeds koorts heeft dan gaan we dinsdag naar de dokter want ze mogen niet langer als 3 dagen koorts hebben! Maar dat is voor later. Voorlopig is ze nog erg pittig.. alleen 's avonds stort ze in!

Nou ik ga nog ff verder, Mijn mama belt nu en dat doet ze niet zo vaak dus moet ff bijkletsen (mijn ouders wonen op fuerteventura, vandaar)

Liefs,

Frieda

Goedemorgen dames,

Pf wat een nacht heb ik achter de rug zeg. Draaien, woelen, niet normaal. Blijk mijn vriendje helemaal uit zijn slaap te hebben gehouden. Dus daar vanmorgen al tegen gemopperd, was dan op het logeerbed of op de   bank gaan liggen. Maar dat bedoelde ik natuurlijk helemaal niet zo. Dus net maar ff dikke knuffel gegeven. Heb gewoon rotnacht gehad.

Maar okay ik dacht hup Nathalie bed uit, wassen en aankleden en gewoon werken. Had ik me net gewassen en mijn broek aan krijg ik een smsje van de baas dat de vrijzwemmers niet komen en dat het niet zo druk is dus dat ik wel thuis mag blijven. Ohh lekker. Tis maar goed dat ik die sms niet kreeg toen ik nog in bed lag, want had vanmorgen echt zo iets van het liefst steek ik mijn kop in het zand en dat het ooit allemaal goed komt. Nou ja in dit geval dan mijn kussens. Wou gewoon het liefst de hele dag slapen, maar ja daar los ik niks mee op hè. Dus besloot me maar verder aan te kleden en naar beneden te gaan.

Had in een tijd van nog geen half uur al 5 telefoontjes gepleegd en word uiteraard weer van het kastje naar de muur gestuurd. Maar okay heb inmiddels mail gestuurd naar uwv. Bedacht me ineens hey die vrouw moest ik laatst mailen, dan kan ik mijn noodkreet ook wel ff mailen. Want ik word binnen 24 uur terug gebeld, maar dat kan dus vanmiddag zijn, maar ook pas morgen ochtend. Nu heeft ze het allemaal keurig netjes in mail staan en kan ze er hopelijk al iets mee doen. Volgens mij had ik leesbevestiging aangevinkt, maar heb nog geen berichtje terug dat ze hem gelezen heeft. Dus moet nog maar ff afwachten.

Frieda ik moest ff google waar fuerteventura ligt hoor, hihih. Zozo lekker zeg. Zijn ze geemigreerd? Hoelang wonen ze daar al? Lekker weer beetje bijgekletst. Meestal hebben ouders zo iets van ohh hoop niet dat de kinderen zover bij ons vandaan gaan wonen en nu zitten ze lekker zelf in verweggiestan, hihh. Lijkt me af en toe wel moeilijk hoor, want je kan niet ff er naar toe gaan hè als je er op dat moment behoefte aan hebt. Hoe is het met de kleine meid? De koorts alweer beetje afgezakt?

Bloemetje nu alle spulletjes uit jullie oude huis of moet er nog wat versleept worden? Weer lekker geslapen op je nieuwe matras, hiih. Valt niet meer maandag ochtend om er dan uit te komen zekers, hihi.

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, afgelopen nacht en vorige nacht heb ik behoorlijk slecht geslapen, vriendlief loopt te snurken, niet normaal, pfff, hihi, hij heeft het geweten ook hoor gisteren had zaterdagnacht maar uurtje geslapen door zijn gesnurk, en op onze bank kan ik niet slapen .
daarna wel weer lief gedaan hoor, maar was ff chaggo, haha,vond het niet leuk.
er moeten nog paar dingetjes over gezet worden, maar dat gaat vriendlief vanavond doen. en dan moet er nog 1 kast weg, die me moeder komend weekend meeneemt.

frieda, koorts al weer gezakt? hopelijk zijn het de tandjes.
lekker bijgekletst met je moeder?

liefs

Hoi hoii

Jeetje wat veel om bij te lezen zeg! Wat posten jullie hier veel hihih

Nathalie.. ik ben t echt met Bloem eens !! Jij (en je vriend) zullen vast goede ouders zijn ! Je bent altijd erg meelevend met ons allemaal !!(de anderen ook hoor!)
Hoop echt dat je snel goed nieuws krijgt !!!

Frieda.. is je meid al wat opgeknapt??   En leuk met je moeder gekletst?
Weet niet of ik het zou redden zonder mn moeder..

Bloem.. Ben je al helemaal "thuis"   in jullie nieuwe huis??

Sorry als ik iemand ben vergeten naar iets te vragen,   moet ook zovee bijlezen !

Liefs Maike Sanne

Terug
Bovenaan