A
Anoniem
Guest
Soms is het maar goed dat het mensen bij instanties niet al hun gevoelens laten meeslepen, want dan zouden er heel veel mensen misbruik van maken. En juist doordat er misbruik van gemaakt word worden richtlijnen bijgesteld. En natuurlijk doet de politiek e.d daar niet veel goeds mee. Want als er bezuinigd moet worden, is vaak een van de eerste dingen: de zorg! Ik wil niet overal mijn handje op moeten houden, ik probeer zelf al zo ontzettend veel. Liefst zou ik zo hard trainen en doen dat ik bijv. de rolstoel bij grof vuil kan zetten en auto klein autootje zelf kan kopen en kan wandelen met de kleine als die er is. Maar dat voorrecht heb ik helaas niet. En dat wil niet zeggen dat ik niet blijf vechten en knokken om zoveel mogelijk te bereiken in het leven. Menigd iemand zou niet werken met de pijn e.d die ik elke dag moet voelen en de beperkingen waar ik tegenaan loop. Maar ik heb extra studies gedaan om mijn kansen op de arbeidsmarkt te verbreden. Zet me altijd zo in. En tja dan is het lot dat er voor zorgd dat ik vorig jaar een auto ongeluk krijg. En dat kon ik er niet bij hebben. En zelfs nu werk ik weer een beetje. En doe ik mijn best om dingen te bereiken. En wil ik heel graag samen met mijn mannetje genieten van het leven en in toekomst een kleine om onze liefde aan te geven.
Mooie dromen, die hopelijk ooit eens werkelijkheid worden!