Zwanger worden of niet?

Hoi Hoi,

Alles gaat weer goed met Kyra hoor! Vandaag was ze weer helemaal het vrouwtje :)
Ze was weer lekker pittig en heeft geen koorts meer! Ik zag mezelf alweer naar de dokter toe gaan morgen...
Heb gister ook weer even heerlijk met mijn mama bijgekletst. Dat vind ik altijd wel prettig hoor!! Mijn ouders zijn vorig jaar in januari daar gaan wonen, ik was toen 4 maanden zwanger van Kyra. Dat vond ik toen behoorlijk pittig. Nu gaat het wel al mis ik mijn mama verschrikkelijk. Mijn vader mis ik niet maar dat komt omdat ik niet anders gewend ben dan dat hij weg is vanwege zijn werk.
Mijn ouders hebben eerder rare dingen gedaan, ik zal daar een andere x het een en ander over vertellen maar het zijn in ieder geval dingen waarover ik verschrikkelijk veel verdriet heb gehad... Daarom vind ik het ook goed zo.
Tuurlijk er zijn momenten dat ik heel graag even mijn mama om me hen wil maar aan de andere kant.... nee.

Morgen kan ik weer naar de dokter want de blaasontsteking is nog niet over! Ben benieuwd of ze nu wat verder gaat kijken ook. We zien het wel!

Ik ga nu in ieder geval lekker douchen en dan slapen, ben erg moe! Morgenavond ben ik weer van de partij :)

Fijne avond meiden!!

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, succes bij de dokter morgen, hopelijk kan ha wat betekenen voor je.

liefs

Ja we kletsen hier heel wat af hoor Maike Sanne, hihih.
Bedankt voor je steunende lieve woordjes meis, doet me echt goed

Frieda fijn dat het weer goed gaat met Kyra, maar zelf nog steeds in lappenmand dus.
Morgen idd maar ff weer naar de dokter. Dan horen we dat morgen avond wel.

Bloemetje, vannacht heb ik mijn vriend uit zijn slaap gehouden omdat ik zoooo onrustig heb geslapen en liggen woelen. Heb met hem afgesproken dat ie me anders dan maar wakker moet maken en dat ik dan wel op logeerbed ga. Daar ligt speciaal 1 persoonsmatras in dus is ook niet echt straf. Als ie het wel gek om in 1 persoons bed te liggen en helemaal om niet lekker naast mijn mannetje te liggen. Maar ja hem steeds uit zijn slaap houden. Dan maar ff 1 nachtje goed slapen hoor.

Ik maak het denk ik niet te laat. Weltrusten alvast.

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, dat is ook wel zo, maar je eigen grote bedje is wel lekkerder denk ik voor jou? niet?
hopelijk moet het niet en kunnen jullie vanacht wel lekker slapen.
ik ga zo ook bedje in, morgen weer voor half zes dr uit. pff, kijk er nu al tegen op,
hihi,

welterusten.xx

Pffff nou ik weet niet wat ik allemaal aan het doen ben in mijn slaap, maar pff wat heb ik weer onrustig geslapen vannacht. Zit ook onder de plekjes/pukkeltjes. Lijkt wel of mijn lichaam helemaal van slag is. Blijkbaar verwerk ik dingen in mijn slaap. Maar kan me niet herhinneren als ik 's ochtends wakker word, dat ik heb gedroomd.

Maar goed vannacht nieuwe kans, hihih

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, balen dat je alweer slecht hebt geslapen, maar zo te lezen wel beter dan de nacht ervoor? en je mannetje wakker gehouden? of heeft hij ook slechter geslapen?
ik hoop dat je snel eens keertje kan doorslapen, of lekker kan slapen.
en ja, dingen verwerken in je slaap, doe ik soms ook, maar dan in dromen, en vaak weet ik dingen nog wel vaag als ik wakker word.

heb je al weer meer gehoord over de telefoontjes van gisteren? of nog niets?

liefs bloemetje.
x

Zo daar ben ik dan weer even!
Ja ja tijdens de wedstrijd, maar ben tussen door wel ff aan het gluren natuurlijk :)
Vanmorgen heb ik de ha gebeld en ik moest even bloedpikken. Vanmiddag kreeg ik de uitslag al en daar waren geen bijzondere dingen in te vinden. Geen hoge bezinking, helemaal niets. Dus met de ha overlegt wat ik nu moet doen en dat is het volgende:
Morgenochtend moet ik nog een x urine inleveren voor blaasontsteking. De gynaecoloog bellen vanwege mijn spiraaltje en een afspraak maken om dat zo snel mogelijk na te kijken. Waarschijnlijk komt de pijn van mijn spiraaltje. maar goed dat moet natuurlijk uitgesloten worden. Als het inderdaad daar van komt laat ik hem verwijderen. Ik heb geen zin om elke dag pijn te hebben. Dan maar regenjasjes want ik wil niet meer aan de pil. Ben benieuwd wanneer ik terecht kan bij de gyn.

Nathalie, 's nachts verwerk je de dingen wat er overdag allemaal is gebeurd. Ook al ben je maar door een blik door iets geprikkeld dat kan al aanleiding zijn om 's nachts te woelen en te draaien enzovoort. Kan me voorstellen dat dat bij jou ook andere redenen heeft. Ik hoop dat je komende nacht weer een beetje beter slaapt!
En ook dat je lief dan ook lekker slaapt :)

Bloemetje, Ben je nou al helemaal over of moeten er nog meer spullen verhuisd worden? voel je je al helemaal thuis of is het nog vreemd??

Maike Sanne, Komt jou NOD niet een dezer dagen weer te voorschijn??
En hoe gaat het verder met je??

Nou ik denk dat ik nog ff was ga vouwen... Misschien tot later en anders tot morgen
;-)

Liefs,

Frieda

Hoi hoii

Frieda.. hmmz..gelukkig dat er niks uit je bloed kwam (aan andere kant weer minder, want dan weet je t nog niet...) Heb je al een afsrpaak gemaakt?
Hoop dat dit een oplossing bied !! Idd dan verwijderen ! Alle dagen pijn terwijl t ook anders kan.. dan is de oplossing snel gemaakt lijkt me !

MIjn NOD komt idd steeds dichterbij.. Had eerst 42 dagen toen 40 dus ga nu van 38 uit.. dan zou het as donderdag zijn.
Krijg wel steedsmeer t gevoel dat t niet raak is.. Heb wat raar gevoel in mn buik heb ik wel s vaker voor mijn ongi (maar kan nu ook weer door de medicijnen komen..)
Dus heb geen idee !! K hou jullie op e hoogte !!

Nathalie.. Hoop dat je vann8 beter gaat slapen !!   En manlief ook !!
Ik heb t ook een poos gehad..alleen dan vanwege jeuk! Had t zelf niet in de gaten maar lag te woelen draaien en te krabben. Manlief heef toen een poos erg slecht geslape wat t gevolg had dat ik beneden ging slapen hihi..
Maar dat is nu gelukkig voorbij!!

Terug
Bovenaan