A
Anoniem
Guest
Hey Meiden ff snel een berichtje voordat ik onder de douche spring. Ik heb ff gezichtmaskertje opgedaan, misschien helpt dat iets, want zit onder de pukkeltjes en vlekjes, word er niet goed van. Dus mijn huid net al gereinigd en toen dacht ik ohhh dan doe ik ff lekker maskertje op, hihih. Tis maar goed dat jullie me zo niet kunnen zien.
Vannacht ietsjepietsjes beter geslapen, maar meer vanmorgen toen mijn vriend naar het werk ging en ik gelukkig nog ff kon blijven liggen. In die korte tijd heb ik nog ff lekker geslapen dus voel me nu ook wat beter gelukkig.
Frieda wat fijn maar ook vervelend dat er niks uit die bloedtest kwam. Ben benieuwd of urine onderzoek wel wat zegd dan. En anders idd maar verwijderen met die hap, dan hoeft dat begin volgend jaar ook niet meer, hihih. Kan je lichaam vast een beetje wennen en dan maar met regenjasje idd. Elke dag pijn is niks, ik weet er alles van.
Ik denk idd dat doordat ik nu zoveel mee maak zo slecht slaap en woel. Ik weet nog steeds niks meer. Na de telefoontjes van gistermiddag. Ik zet als ik iets weet het gewoon in mijn topic. jeetje wat klinkt dit verwend zeg. Heel lief dat die meiden toen topic hebben geopend, voel me helemaal vereerd. Maar typte gisteravond al, dat ik ook graag wil weten hoe het met hun is. Anders zit ik daar maar een beetje in mijn eentje te ratelen.
Ik spring nu onder de douche en ga me optutten, want vanmiddag diploma uitreiking van mijn broertje, eerst nog ff kort werken en dan naar uitreiking lekker bbq-en. Word vast wel gezellig avondje, heb er nu al zin in.
Meiden tot later, hele fijn dag!
Liefs Nathalie