Zwanger worden of niet?

Hey Meiden ff snel een berichtje voordat ik onder de douche spring. Ik heb ff gezichtmaskertje opgedaan, misschien helpt dat iets, want zit onder de pukkeltjes en vlekjes, word er niet goed van. Dus mijn huid net al gereinigd en toen dacht ik ohhh dan doe ik ff lekker maskertje op, hihih. Tis maar goed dat jullie me zo niet kunnen zien.

Vannacht ietsjepietsjes beter geslapen, maar meer vanmorgen toen mijn vriend naar het werk ging en ik gelukkig nog ff kon blijven liggen. In die korte tijd heb ik nog ff lekker geslapen dus voel me nu ook wat beter gelukkig.

Frieda wat fijn maar ook vervelend dat er niks uit die bloedtest kwam. Ben benieuwd of urine onderzoek wel wat zegd dan. En anders idd maar verwijderen met die hap, dan hoeft dat begin volgend jaar ook niet meer, hihih. Kan je lichaam vast een beetje wennen en dan maar met regenjasje idd. Elke dag pijn is niks, ik weet er alles van.

Ik denk idd dat doordat ik nu zoveel mee maak zo slecht slaap en woel. Ik weet nog steeds niks meer. Na de telefoontjes van gistermiddag. Ik zet als ik iets weet het gewoon in mijn topic. jeetje wat klinkt dit verwend zeg. Heel lief dat die meiden toen topic hebben geopend, voel me helemaal vereerd. Maar typte gisteravond al, dat ik ook graag wil weten hoe het met hun is. Anders zit ik daar maar een beetje in mijn eentje te ratelen.

Ik spring nu onder de douche en ga me optutten, want vanmiddag diploma uitreiking van mijn broertje, eerst nog ff kort werken en dan naar uitreiking lekker bbq-en. Word vast wel gezellig avondje, heb er nu al zin in.

Meiden tot later, hele fijn dag!

Liefs Nathalie

hoi frieda,
wat fijn dat er niets uit de bloedonderzoek uitkwam. hopelijk is het urine onderzoek ook goed. en idd, als het van spiraaltje komt, weg ermee. ben je alvast ontpilt volgend jaar.

nathalie, wat fijn te lezen dat je wat beter hebt geslapen. hopelijk komende nachten weer beter.
en balen dat je nog niets hebt gehoord, wachten duurt dan lang he.
nou meid, geniet lekker van de bbq.

maaike sanne, bijna nod, rustig afwachten dus. wel balen dat je zelf al gevoel hebt dat het niet raak is. ik hoop natuurlijk van wel.

hier gaat het goed, ongi helemaal weg, dus denk vanavond aan de klus, we wilden gisteren maar waren allebei zo moe, haha, heb me oogjes dichtgedaan en weg was ik.

liefs

Hoi hoii

Hier nog geen rode duiveltjes gelukkig ! Ben er eerlijk gezegd ook niet echt mee bezug dat ik er telkens aan denk (gelukkig)
Maar was mijn mail aan het leze en zag in de favo jongegezinnen, dus ja dan snel ff lezen hiih..

Korte reactie, maar moet koken en om1800 weer weg...

Liefs Maike Sanne

ps; Gezellige avond allemaal en nathalie lekker bbq ! Heerlijk!

hoi,
maaike sanne, spannend, nog steeds geen rd. hopelijk blijven ze ook weg en ben je zwanger.

hoe gaat het met anderen, was bbq lekker nathalie?

liefs

Hoi,

Ik had gisteravond echt geen puf meer om de pjuter aan te zetten! ik was zo ontzettend moe. Was bij een vriendin geweest en had smorgens eerst nog gewerkt... dat was ff te veel van het goede maar goed, het was erg gezellig en lekker ontspannen dus het was het wel waard!
Gisterochtend had ik mijn urine weggebracht en om elf uur werd ik gebeld dat dat helemaal schoon was. Dus geen ontsteking weer enzo. Dus maar de gynaecoloog gebeld en het verhaal uitgelegd. Die vinden de pijn nu ook wel appart dus moet maandag op contole komen. Dan krijg ik een inwendige echo en dan gaan ze kijken of het spiraaltje nog goed zit. Zit ie niet meer goed dan zetten ze hem goed en anders mogen ze hem gelijk eruit halen. Ook lief is het daar over eens. Hij is er nu ook wel klaar mee!
Probleem is wel dat ik niet meer aan de pil wil. Dat weet hij wel maar ik moet het hem nog wel zeggen. Ik weet ook dat hij regenjasjes een hel vind... En ik ook!
Ben benieuwd wat hij nu zegt. Zal het het weekend nog wel eens met hem over hebben. Ik ga nu voorlopig geen voorbehoedsmiddel meer gebruiken, nu is het aan hem. Lief heeft zoiets van laat het spiraaltje sowieso maar weghalen. maar ja... als je pijn niet daar aan ligt?? het kan bijna niet anders maar toch.... Het brengt me wel aan het twijfelen!
Ben erg benieuwd..... eerst maar maandag weer eens afwachten..

Maike Sanne... Ga je vandaag testen of wacht je nog een paar dagen???
Ben benieuwd hoor!!

Nathalie, Heb je al beter geslapen vanacht???

Bloemetje.. wanneer heb jij je ei eigenlijk?? je bent toch net van je RD's af??

Hebben jullie al plannen voor het weekend???
Ik doe waarschijnlijk vrij weinig... lief gaat weer klussen.. bij een ander dus dat is lekker saai... misschien ga ik wel ff naar mijn schoonzusje... ff mijn neefje knuffelen
:). Ik zie wel... ligt ook aan het weer!

Liefs,

Frieda

Hoi hoii

Hier nog geen spoor van de rt'tjes.. wel beetje fage buikpijn nog steeds,maar voel me verder kiplekker.
Normaal vaak van te voren hevige buikpijn, maardat nog niet.
Heb wel een apart gevoel in buik maar niet zo als anders.
Ach ik weet   t ook niet, zie misschien wel spoken...

Ga dit keer ook geen test doen.. Vorige maand deed ik meteen op mijn nod een test doen. Heb nu geen testen  meer, en wacht nog ff weekje. Ben binnen een week vast wel ongi..   Ik hou jullie op e hoogte !

Frieda...
Spannend !   Idd mar ff met manlief praten.. ff horen hoe hij er precies over denkt !!

Hoe gaat t met de andere dames???

Zoooo ben ik weer wat een drukke dagen zeg! Dacht ff bij praten hoor.
Frieda wat fijn dat er niks in je urine is gevonden meis. maar ja de vraagd blijft natuurlijk wat het nu wel is. Hoe staat je mannetje er tegen over om je spiraaltje te laten verwijderen? En je wil zowiezo niet aan de pil ofzo? Er zijn tegenwoordig veel voorbehoedsmiddelen met voor- en nadelen hè. Maar ff goed over praten, maar eerst die controle ook maar ff afwachten. Hoop in elk geval dat de pijn oorzaak snel gevonden word en verminderd/verholpen kan worden.

Maike Sanne, voor jou word het ook steeds spannender. Kweet ff je nod datum niet meer, maar duim voor je!

Mijn broertje heeft zijn verzorgende diploma op zak. En gisteravond lekker gebbq-t was gezellig. Maar toen ook al drukke dag en dan vandaag mega drukke dag dus ikke is MOE! Kei moe! Dit in combi met niet al te best slapen de afgelopen nachten, veel woelen. Rara hoe doe ik weer engerie op. Ik ga dus vanavond maar lekker rustig aan doen, want geen idee hoe het ik het anders morgen moet redden.

Ondertussen hier stiekume kwaaltjes, wat ik steeds zeg ohhh komt door slecht slapen, spanning en stress, denken dat ik het me verbeeld of wat. Weet 99% zeker dat ik niet zwanger ben, maar dan toch raar dat ik me apart voel, hihih. Hoe maak je jezelf onzeker hè. Gewoon lekker afwachten, nou ja lekker. De dagen gaan snel en ik wil als de rd-tjes weg blijven pas begin juli testen. Maak me er nu nog niet zo druk over.

Jullie zijn weer een beetje op de hoogte.

Liefs Nathalie

Hoi,

Uch.... vanavond maar eens met lief gepraat over spiraal situatie. Wordt er niet wijzer van zo hoor. Hij heeft liever dat ik het spiraaltje laat verwijderen vanwege de pijn die ik heb. Het is niet zo dat ik door die pijn niets meer kan maar het is behoorlijk aanwezig en wordt daar best ongeduldig van. Er uit halen dus. Ik wou dan dus ook met hem praten over andere anticonseptie. Ik wou hem even duidelijk maken wat de gevolgen zijn als ik maandag dat ding laat weghalen. Hij snapt dat ik niet meer aan de pil wil. Daarom had ik ook een spiraal genomen omdat ik van de pil ontzettende migraine krijg. Een prikpil is dus ook geen optie. Ik heb alle voorbehoedsmiddelen opgenoemd en het komt er op neer dat we dus regenjasjes gaan gebruiken. Maar ik weet dat dat geen succes word want als het er op aan komt heeft hij geen trek meer om een condoom om te doen.
Dus heb hem alvast gewaarschuwd. Ben benieuwd hoe dit afloopt... heb namelijk al zo'n vermoeden. Maar goed... dat is van latere zorg.
Vanavond ben ik nog ff de stad in geweest, nieuwe schoenen gekocht. leuk lingerie setje.. (waarvan lief dacht dat het een bikini was)  en nog een leuk rokje!

Morgen moet ik weer werken... Ben echt aan vakantie toe want ik heb geen zin....
En ben echt zo ontzettend moe!! Vanmiddag toen kyra op bed lag, was ik op de bank in slaap gevallen, Zittend. Niet echt bevorderend voor je rug kan ik jullie vertellen!
Normaal heb ik niet echt veel slaap nodig maar de laatste paar weken (sinds ik die pijn heb eigenlijk) kan ik slapen bij het leven. En in het weekend als Kyra op bed ligt lig ik ook. Raar allemaal....

Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte! Ik ga nu maar naar mijn bedje toe!

Slaap lekker!! (vooral jij Nathalie)

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan