Zwanger worden of niet?

Hoi Frieda!

Heb je wel eens over de nuvaring nagedacht?
www.nuvaring.nl.. kijk daar maar eens.

Wordt mijn volgende anti-conceptie.. hoor er hele positieve verhalen over!

Liefs Jazzie

Hoi Jazzie,

In januari ben ik bij de ha geweest met de vraag welke vormen van anticonseptie er waren omdat ik van de pil af wou. Toen heb ik allelei informatiefolders meegekregen en ook van de nuvaring. Probleem is dat ik al een heleboel moeite heb met een tampon. Zou niet weten hoe ik zo een ring er in moet krijgen. Dat is dus niet echt mijn ding.
Mocht er wel snel een tweede komen dan laat lief zich helpen. Maar niet eerder als dat de tweede geboren is...... dat is dan weer mijn voorwaarde...
We zien wel hoe het loopt....

Liefs,

Frieda

hoi dames.

frieda,
ik heb mijn ei ergens volgende week, volgende vrijdag geloof ik.
heb ook ovu testen besteld, en deze ga ik gebruiken, wil graag mn kansen benutten.
wat fijn dat je urine schoon is, en nu hopen dat het het spiraaltje is.
en je hebt gelijk, nu is het keer je man. verantwoordelijkheid moet niet altijd van 1 kant komen.
hopelijk loopt het beetje los als jij geen pil meer wil. maar langs andere kant kan je wel weer lekker ontpillen. vind het heerlijk zonder de pil, merk toch dat ik me anders voel zonder die hormonen.
hier gaan we het weekend niet zoveel doen, me moeder en stiefvader.broertje komen waarschijnlijk. naar ons nieuwe huisje kijken. heb er nu al zin in :d.
vooral dat mn broertje erbij is, ik mis dat ventje zo erg.

maaike sanne,
hier gaat het goed hoor, wij zijn aan het klussen in afwachting van de vruchtbare dagen, erg leuk. hihi, heb er sinds onze kinderwens meer zin in lijkt wel.

nathalie,
wat fijn te lezen dat je gezellige avond hebt gehad gisteren. heerlijk.
morgen ook nog drukke dag? misschien slaap je wel lekker vanacht omdat je zo moe bent?

liefs xx

Gelukkig vandaag niet allerlei revalidatie afspraken. Heb het er ook wel ff mee gehad hoor voor deze week. Was weer erg veel en dat in combi met weinig slaap, breekt me best wel een beetje op. Vannacht ondanks 5x wakker te zijn geweest wel het idee dat ik iets beter heb geslapen dan begin van de week. Maar voel me erg moe en mijn spiertjes die ook niet echt meewerken daardoor en door het wisselvallige weer. Zit beetje in dubio of ik vanmiddag wel ffies moet werken. Aan de ene kant denk ik Nathalie miep niet zo, en aan de andere kant: pff laten ze het ff lekker zelf uitzoeken, hiih. Maar ik ben gewoon iemand die niet (snel) iets afzegd. Maar ja als ik bedenk dat er in huishouden ook nog dingen gedaan moeten worden, de was die gedaan moet worden, het weekend ook elke dag wel wat. Dan denk ik echt, hoe kan ik mijn baterij nu eindelijk eens opladen. Mijn mannetje heeft vannacht door mijn gewoel op de bank geslapen. Maar goed hopelijk vannacht ietsjes beter dan maar weer hè.

Bloemetje hoe oud is je broertje? Zie je die nu niet zovaak meer? Voor dit huisje woonde je toch ook al samen of wat dat dichterbij je ouders?

Frieda wanneer heb je afspraak voor spiraaltje? Ik weet het ff niet meer.
Wel fijn dat je mannetje zegd laat dat ding maar verwijderen, wil niet dat je er pijn van hebt. En dat hij begrijpt dat je niet aan de pil wilt. Steeds migraine enzo is ook geen doen hè. Hopelijk komen jullie tot een oplossing.

Maike Sanne weer een nieuw dagje dat aanbreekt, hopelijk zonder rd-tjes.

Liefs Nathalie

hi,

nathalie,mijn broertje is 6. voordien zag ik hem ook niet vaak hoor.
ik ben belgische, en woon nu in nederland,daarom dat ik hen weinig zie. meestal maar 1 keer inde maand, om de twee maanden. en dat vind ik toch best weinig, vooral ook omdat ik best veel mis van mn broertje, weer nieuwe mijlpalen die hij heeft gehaald. en daar baal ik soms wel van. maar ja. niets aan te doen he.

fijn te lezen dat je het gevoel hebt dat je beter hebt geslapen.
ik slaap laatste dagen ook weer wat minder, vriend ligt al hele week te snurken, en aah, daar word ik zo gek van.

liefs

Ja als je elkaar niet zoveel kan zien dan mis je toch bepaalde dingen hè. Gezellig dat ze langs komen om jullie nieuwe huisje te bewonderen. Geniet er lekker van.

Dus het bed slaapt zo lekker dat je vriend er gewoon van moet snurken
Nou ja voor jou natuurlijk niet leuk meis! Mijn schoonvader snurkt ook zo onwijs erg. Die houd zelfs campinggasten wakker, hihih. Ik ben echt toe aan vakantie merk ik. Pff!

Liefs Nathalie

Hoi hoiii

Nathalie.. ben je nog aan het werk geweest? Ff rustig aan doen meis ! Je moet goed om jezelf denken hoor!!!

Ik heb het ook erg druk.. huishouden blijft er wat bij.. Zal daarom zometeen was weer opvouwen, eten en ff stofzuigen enzo..
Weekend heb ik vrij maar weer allemaal plannen.   Morgen hele dag met mn lieve zus de hort op.. Gaan ons orienteren op baby uitzet voor hun ... Leuk leuk leuk (maar ook comfronterend,, maar moet ff door de zure appel heen bijten)
En zondag op kraamvisite bij de buren..
Hier vandaag nog geen rd'tjes ontdekt !!!   Elke keer als ik naar t toilet ga, bekijk ik het toiletpapier haha..   Maar tot nu toe gelukkig nog niks ontdekt

Maar... denk echt dat ze binnenkort wel komen.   Gisteravond weer een enorme hormoonaanval... Lagen op bed en ik werd kwaad om niks ! Sloeg echt helemaal nergens op.   Vriendlief zei al:   Ja hoor je word ongesteld..
En hij weet het altijd precies ! Toen ik nog aan de pil was kon hij het ook aan me merken.. dus heb nu weinig hoop dat we zwanger zijn...

Ik hou jullie op de hoogte !!!!

Liefs M S

hoi,
nathalie, haha, ja bed slaapt zo goed. haha.
ach ja, het word weer wat minder hoor. pfff, hij heeft me een nacht toch zo wakker gehouden dat ik zo chaggo was s ochtends.
ben je nog gaan werken vanmiddag?

maaike sanne, balen dat je wss ongi word. dat je vriend het zo aan je kan merken.
ik merk niet veel voor ongi,alleen af en toe buikpijn, en uur voor ongi krijg ik zo een buikpijn. niet normaal, als ongi er eenmaal is zakt dat weer weg. net alsof er dan wat knapt.

hier gezellige middag gehad. vanmiddag met vriendin naar intratuin geweest. kreeg plantjes voor onze nieuwe woning.
heel erg leuk, en we hebben zo een fijne middag gehad.
ik heb een aardbeien,tomaten en kruidenplantjes gekozen. zelf heb ik een snack komkommerplantje gekozen, en als we onze tuin echt verder gaan afwerken dan wil ik er nog meer groentjes inzetten. vind ik erg fijn. en ook erg lekker in de zomer.

nou, fijn weekend dames.
x

Terug
Bovenaan