A
Anoniem
Guest
Hi Maike Sanne, ik herken het helemaal. Ik heb drukke week gehad en huishouding bleef eigenlijk een beetje liggen. Er moet stofgezogen en gedweild worden. Zoals elke week de was en heb ons bed ff lekker verschoond. Dus voordat ik vanavond mijn bedje in duik lekker nog ff douchen en schone nachtkleding aan. Echt heerlijk.
Net eerst ff voor het eerst buiten geweest vandaag. Nog ff naar de winkel, paar boodschapjes doen, zodat ik morgen niet zoveel hoef te doen. Dacht misschien doet een beetje frisse lucht me wel goed.
Ik ben vandaag niet gaan werken. Voel me echt brak, heel snel extra moe. Voel me best raar. Kweet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Jeetje ik ben steeds afgeleid door de tv. Eerst al door de nieuwe Always reclame, oh ze hebben er blijkbaar twee nieuwe. En nu komt dalijk op het nieuws dat er bezuinigd gaat worden op kinderopvang, hihih. Alles ineens waar ik mijn oren voor spits erg gek, hihih. Nou ja die Always mag voor mij wel wegblijven hoor!
Misschien kun je morgen ook al voor jezelf een beetje rond neuzen Maike Sanne, hihih. Ach gewoon lekker rond kijken en proberen te genieten. Liever wil je natuurlijk ook zelf dat je lekker kan shoppen voor kleine in je buik, maar jou tijd komt nog meis. Dan kan je zus lekker met jou mee! Hoop dat je vriend eens niet gelijk heeft, hihih.
Nahtalie