Zwanger worden of niet?

Hi Maike Sanne, ik herken het helemaal. Ik heb drukke week gehad en huishouding bleef eigenlijk een beetje liggen. Er moet stofgezogen en gedweild worden. Zoals elke week de was en heb ons bed ff lekker verschoond. Dus voordat ik vanavond mijn bedje in duik lekker nog ff douchen en schone nachtkleding aan. Echt heerlijk.

Net eerst ff voor het eerst buiten geweest vandaag. Nog ff naar de winkel, paar boodschapjes doen, zodat ik morgen niet zoveel hoef te doen. Dacht misschien doet een beetje frisse lucht me wel goed.

Ik ben vandaag niet gaan werken. Voel me echt brak, heel snel extra moe. Voel me best raar. Kweet niet goed hoe ik het uit moet leggen.

Jeetje ik ben steeds afgeleid door de tv. Eerst al door de nieuwe Always reclame, oh ze hebben er blijkbaar twee nieuwe. En nu komt dalijk op het nieuws dat er bezuinigd gaat worden op kinderopvang, hihih. Alles ineens waar ik mijn oren voor spits erg gek, hihih. Nou ja die Always mag voor mij wel wegblijven hoor!

Misschien kun je morgen ook al voor jezelf een beetje rond neuzen Maike Sanne, hihih. Ach gewoon lekker rond kijken en proberen te genieten. Liever wil je natuurlijk ook zelf dat je lekker kan shoppen voor kleine in je buik, maar jou tijd komt nog meis. Dan kan je zus lekker met jou mee! Hoop dat je vriend eens niet gelijk heeft, hihih.

Nahtalie

nathalie,

goed dat je rustig hebt gedaan vanmiddag, als je je zo brak voelt dan moet je niet werken, dat schiet niet op, en daar maak je het jezelf niet makkelijker mee.
hier ook drukjes deze week, wel met allerlei uitstapjes, dus wel gezellig. maar minder tijd om huishouden te doen.

heb je het weekend nog veel gepland? of word het een rustig weekend?

en maaike sanne, wanneer is je nod ook alweer?

liefs

Ohhh wat leuk zeg Bloemetje, al die plantjes. Ik heb hier ook mooie aardbeienplant. Zal morgen weer eens ff kijken of er al veel rijpe aanzitten, want er zaten zoveel vrucht aan door de vele regen in combi met een beetje zon. Dus denk dat er alweer wat rijp is, mmm. Heb een hangende dus ook geen probleem dat het van onderen aangevreten word.

Ik ga ff journaal kijken over kinderopvang!

Nathalie

Oh ik begrijp nu dat vooral opvang bij gastouder gaat. Tis echt gek hoor met die overheid. Ze hebben de wet kinderopvang ingevoerd om juist meer vrouwen te laten werken. Verdiende ze eerst 6 euro per uur voor max 40 uur per week. Straks misschien 2,50 per uur en weten ze nog niet voor max aantal uren. Dat daalt wel heelll erg hè. 3 jaar geleden is dat ingevoerd dat ook opa's en oma's voor vergoeding in aanmerking komen. En omdat die wet nu zo'n succes is. Veel ouders allebei werken, omdat alles al zo duur is tegenwoordig en voor ons vrouwen toch ook wel beetje afleiding is en eigen sociale contacten. Ik kan nu al niet veel werken, en dalijk met een kleine ga ik heus niet extra werken, maar ff er tussenuit is wel goed hè. Mijn situatie valt dan ook niet te vergelijken maar toch.

Nathalie

Ik moest idd ff rustig aan doen Bloemetje. Ging het echt niet redden. Heb thuis wat dingetjes gedaan. Maar als ik ergens mee bezig was voelde ik me al snel erggg moe en heel raar. Dus moest ik weer ff rustig gaan zitten. Alles ff verdelen in delen, ook al valt dat niet mee. Maar was blijkbaar ff nodig.

Morgen ga ik bezoekje brengen aan revalidatiecentrum waar ik bijna halfjaar heb gelegen. Zondag verjaardag van vriendin van mijn broertje. Dus al gepland weekendje.

Ga dalijk ff de laatst aflevering van het seizoen van GTST kijken. Kom later nog wel ff weer kletsen!

Nathalie

hoi,

nathalie,
met de kinderopvang, dat is nogal wat. Er word altijd maar in veranderd.
gezellig weekendje voor de deur denk ik zo.
En fijn om weer bezoekje te brengen aan revalidatiecentrum?

hier gaat het wat minder, voel me niet lekker.
ik heb sinds gister een lage bloeddruk 103/70. normaal heb ik 140/80.
Ben ook erg moe, gister 8u ff op bed gaan liggen, werd half elf weer wakker. daarna van 12 tot 8 vanmorgen geslapen.
Ben ook ongelofelijk duizelig. wou gaan sporten, maar ik doe het maar niet, ben ook weer met zere rug opgestaan.

pff, gaat me vandaag dus ff niet.
sorry voor het klaagberichtje.

liefs

Goedemorgen dames !!

Balen dat jullie je niet zo fit voelen !   Beide maar rustig aan doen hoor, goed om jullie zelf denken !
(weet het,, is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)

Hier eindelijk een geheel vrij weekend !!   en ng GEEN rd'tjes !!
Afgelopen donderdag zat ik op 38 dagen en vandaan op de 40 dagen..
Twee maand geleden was het 42 dagen en afgelopen maand 40.. dus was er beetje vanuit gegaan dat het nu weer twee dagen korter zou zijn.. maar nee dus
Wacht zoiezo tot maandag af.. dan zijn we op de 42 dagen en ben ik dan nog niet ongi dan maar ff testen..
Heb ook geen buikpijn gevoel meer.. Ik ga niet hopen, denk juist iedere dag als ik wakker word nu zal ik wel ongi zijn (komt meestal snachts bij mij) maar nee hor (gelukkig natuurlijk!) maar wil geen valse hoop hebben.

Gister weer van 2 kennisen gehoord dat ze zwanger zijn.. vriendlief keek me erg lief aan en zei in de auto over een poosje zeggen wij dat ook !
Hij is zo lief voor me, echt onwijs ! (was ie anders ook wel , maar nu anders)

Ga zo met mn zus sneupen om babyuitzet voor hun kindje.. Gewoon ff orienteren wat er allemaal is (weet ik natuurlijk al haha) Word erg leuk maar ook wel weer confronterend.. ach.. kan ik ook vast kijken wat ik zou willen hihi
Morgen bij de buren koffie drinken.. hun kleine weer bewonderen.. zo lief !!

He dames.. rustig aan he !! Liefs M. S.

AAAAAAAAAAAAAAAH Ik verveel me!! Je kan het je bijna niet voorstellen maar het is echt zo! Heb vanmorgen het huis al schoon gemaakt, boodschappen gedaan, was afgehaald enzovoort. Kyra ligt al een tijdje te slapen dus daar heb ik nu ook niets aan!
Ik ga haar zo wel uit bed halen maar toch.

Maike Sanne, ik hoop dat je rd'tjes wegblijven hoor! Je maakt het nu we spannend!! haha

Bloemetje, Jij wel rustig aan doen he!! Lekker weinig doen vandaag!! Op voetbal kijken na dan :)

Nathalie, Heb je al wat meer gehoord over je auto?? of heb je dat in je andere topic gezet? Ik moet maandag middag naar   de gyn.

Ik ga de kleine draak maar eens uit bed halen dan ff eten. Daarna gaan we maar eens een stukje fietsen..... Je moet wat he.,..

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan