Zwanger worden of niet?

Hey Meiden, ff bij kletsen hoor. Kom net onder de douche vandaan. Eerst lekker ff ontbeten met mijn mannetje. Had ontbijt op bed gebracht. En nu zit ik ff bij te komen van alles, hihih. Tis toch wat! Dalijk mijn haren ff doen en make upje. En dan hopen dat mijn mannetje klaar is, want had eigenlijk nu al weg gewild. Maar dacht ik doe maar ff rustig aan, want hij is ook nog niet klaar, en dan zit ik me op te vreten omdat ik het best spannend vind om naar revalidatiecentrum te gaan.

Bloemetje ahhh ook al niet zo fit meis. Ik voel me gelukkig iets beter dan gisteren. Vannacht eindelijkkkk eens wat beter geslapen.

Frieda verveel je je? Nou hier nog wel dingetjes te doen hoor, hihih. Genoeg! Nee grapje beetje bij beetje komt het wel. Je kleine meid is nu vast weer uit bed, dus kun je saampjes met haar tijd door brengen hè.

Maike Sanne, fijn dat je nog niet ongi bent, maar ook wel vervelend die onzekerheid. Maar ja eenmaal blijven ze weg meis! Tuurlijk wil je niet teveel hopen. Bah ik zit naar mijn buik te kijken, die is wat opgezet. Zou ik ongi worden? 26 juni is mijn nod. Dus komt steeds dichterbij hè.

Betreft over mijn auto e.d staat idd in andere topic. Ik ga nu weer ff verder, anders word het helemaal zo laat.

Liefs Nathalie

hoi,
maaike sanne.
spannend nog steeds geen duiveltjes. hopelijk blijven ze weg en test je maandag posi. ik hoop het zo voor jou.

frieda, rustig doen is erg moeilijk hoor. maar wel op fiets, vriend is met auto weg, ben eerst fietstassen gaan kopen, en net op de fiets geweest. heerlijk. geen gedoe met auto parkeren, en lekker in de buitenlucht. we moeten vanmiddag nog even naar vriend zijn ouders, ga ook maar fietsen denk ik. het is heerlijk weer.

voel me iets beter nu. ik denk dat het door mn hartkloppingen en medicijnen komt, ik heb er laatste week weer meer last van, en duizeligheid kan bij de hartkloppingen horen. dus maar wat rustiger gaan doen denk ik.
eventjes bijtanken, kan ook van door laatste weken verhuizen komen, dat de drukte er nu uitkomt.

nou dames. tot snel.

Zo, We zijn weer een paar uur verder.
Voor ik Kyra uit bed haalde had ik nog ff een gesprek met mijn mama op msn en ze komt 7 juli voor een week naar nederland !!! Ben echt helemaal blij!
Ze komt dan hier ook waarschijnlijk een nachtje! Gezellig!!!
Verheug me er al helemaal op. Ze gaat eerst naar mijn broers en zusje omdat die allemaal bij elkaar wonen. Heb er echt zo veel zin in :)
Nadat ik met mijn mama uitgesproken was ben ik met Kyra gaan fietsen... Voor het eerst!!! Ze vond het echt helemaal geweldig!! Toen ik begon met fietsen begon ze helemaal te schaterlachen, Zo lief!!! Ben toen even bij lief wezen kijken waar hij in de tuin bezig was. Daarna ben ik even langs een vriendinnetje gefietst. Of beter gezegd. langs haar werk. Ze werkt in een kinderkledingzaak. Eigenlijk zou ik daar weg moeten blijven want het is niet goed voor je portemonee maar goed... Heb nu dus een heel lief EK t-shirt voor Kyra gekocht. Knaloranje, met een bal voorop en daaronder Jong Oranje... Heel lief! Ook nog een jurkje voor haar gekocht van Lief! Knalroze met witte stippen en knalgroene randjes.... heel schattig!!
Nu zit ik weer lekker op de bank te hangen!
Lief komt nu ook net thuis dus ik ga ff gezellig doen!!

Liefs,

Frieda

hoi,

nathalie, hadden we op hetzelfde moment gereageerd.grappig.
hoe was het in het revalidatiecentrum?

frieda, klinkt leuk, zo een shirtje, hihi. het is inderdaad niet goed voor je portomonee. haha. maar ja. het is ook wel weer schattig.
en wat fijn, dat je moeder dat weekend komt. heerlijk.

hier gaat het nog steeds niet zoals het hoort. echt helemaal brak. ik weet niet hoe het komt, maar kom echt niet vooruit. .

verder gaat het prima.

liefs

Hoi Hoi,

Bloemetje voel je je al wat beter of nog steeds brak?? Vanavond maar vroeg naar bed denk ik?
Lief ligt nu op bed... Hij lag al te slapen op de bank voor het eten. Als hij de wedstrijd helemaal wil zien kan hij beter nu nog ff een uurtje tukken. Wel saai maar het is niet anders!
Morgenochtend gaat hij om half 5 weg, vissen.Nou dan draai ik me nog maar en x om.
Hij is dan rond 11 uur weer thuis maar wil dan nog ff slapen.... Wordt een saaie dag dus zonder lief. Ik ga wel gezellig met Kyra wandelen of fietsen als het weer het toe laat... Je moet dan wat he....

Gaan jullie morgen nog leuke dingen doen?? En gaan jullie vanavond ook DE wedstrijd kijken??

Liefs,

Fried

Hoi hoii

Nog steeds geen rd'tjes !!  
Ja natuurlijk word de wedstrijd hier gekeken !! Als Nederland moet voetballen vind ik t altijd leuk om te kijken..
Leuk zon shirtje van oranje hiih.. heeft mn buurjongetje ook..zo schattig !!
En jurkjes zijn altijd leuk ..liefff !!

Hoe ging het Nathalie??

Ik zal nog ff lekker douchen en dan op e bank ... lekker
Liefs Maike Sanne

Ff uit andere topic gekopierd zodat jullie ook ff kunnen lezen hoe mijn dagje was. Voetbal zitten ze toch maar te prutsen. Ze kunnen hun draai nog niet echt vinden. Misschien helpt het als ik ff niet kijk, hihih.

Hey meiden, ik ben weer thuis. Wou ff komen vertellen hoe ik het gehad heb, ondanks dat ik heel erg moe bent. Denk van alle indrukken en emoties van herhinneringen en dergelijke. Maar denk dat het goed is dat ik geweest ben. En ben achteraf wel blij dat we niet zo vroeg zijn gegaan, want er was een heel programma.

Hoe verder we bij het gebouw kwamen hoe drukkender mijn gevoel. Maar eenmaal het gebouw in zicht leek alles zo anders. Wat is het daar veranderd zeg. Dus ik tegen mijn vriend zeggen rij maar door naar achteren daar is het gebouw. Wat blijkt nu het gebouw waar ik heb gelegen is er helemaal af. Niks meer van over. Met de vloer gelijk. Dus wij stukje gaan lopen rond het andere gebouwen. En dan gaat van alles door je koppie hè. Uiteindelijk de nieuwe afdeling gevonden. Heel groot nieuw gebouw. Alles anders, veel ziekenhuis achtiger enzo. Nou ja wel leuke kleuren enzo en meer ruimtes, maar toch. Deed me wel ff wat dat het gebouw waar ik geweest was er niet meer was. Toen had ik ff zo iets van was ik maar eerder gegaan. Maar tis goed zo. Ineens had ik de behoefte om toch wel de leiding te zien wie er toen waren. Dus wij in centrale ruimte/restaurant achtig iets die kant op. Geen idee waar ze waren. Hadden net besloten nog de rest van het gebouw ff te bekijken. Maar toen ging een deur open en daar stond ineens mijn mentor. En kam meiden tegen die ik wel een beetje kenden. Dus was wel leuk om te zien. Ben toen maar achter die kudde aangegaan, maar ja hun de trap op. En toen dacht ik ships waar moet ik nu heen, hihh. Maar is uiteindelijk goed gekomen. Ik herkende heel veel dinge helemaal niet meer. Maar tis daar ook zo veranderd. Maar weinig is nog hetzelfde als toen.  En daar kwam het. Je moest met elkaar discuseren in groepjes over je tijd daar. Nou daar zat ik dus helemaallllll niet op te wachten hè. Ik hield me dan ook op de achtergrond, maar ja mijn mening werd soms ook gevraagd. En toen er ook nog leiding bij kwam staan. Werd ineens duidelijk dat ik de hele revalidatie tijd heel anders heb ervaren dan sommige andere meiden. En ineens werd me iets duidelijk.

Dat ik sta voor mezelf, mijn eigen kracht en heel wat bereikt heb zonder hun. Misschien onbewust wel dingen heb opgepikt en zelfs iets mee gedaan heb, maar dat ik alles wat ik nu bereikt heb te danken heb aan mezelf. Ik juist heel erg moest vechten tegen alles. Tegen mezelf, tegen mijn lichaam maar ook tegen die tijd daar. Dat nu alles weer een beetje overnieuw begint met revalidatie traject wat ik nu heb. Maar dat ik het idee heb dat er dingen veranderd zijn, dat ik niet zo overal tegen in moet, maar ook naar mijn mening, geluisterd word ofzo. Kweet niet, maar gaf me een sterk gevoel. En ineens kwamen de woorden boven die ik deze week kreeg met therapie: Nathalie schrijf je eigen boek, je eigen regeltjes, wat jij wil bereiken, waar jij voor staat! De regi in eigen handen! (niet letterlijk boek schrijven, maar jullie begrijpen hopelijk wat ik bedoel)

Het is klaar nu, het heeft me misschien wel juist het duwte gegeven dat ik nodig heb. Dat ik trots kan zijn op mezelf, en nieuwe weg kan en mag inslaan. Dat het goed is zo!

Dus misschien is een klein wondertjes wel die nieuwe weg! Ik hoop het!

Liefs Nathalie

Nog maar ff reageren op de andere berichtjes.

Bloemetje zou het kunnen doordat je zo druk wat met verhuizen en alles regelen, je nu een beetje tot rust komt in je nieuwe huisje. Niet meer de automatische piloot wat allemaal moet e.d Maar meer je draai vinden in je nieuwe huisje. De weerswisselingen werken ook niet echt mee merk ik. Dus dan is het eigenlijk steeds een optelsommetje hè. Enige wat je kun doen is naar je lichaam luisteren.

Frieda zo te horen heb jij je toch nog vermaakt vandaag. Gezellig hoor dat je mams naar NL komt. En dat je zo lekker hebt gefietst met de kleine meid. Hopelijk brengt haar nieuwe shirtje een beetje geluk.

Maike Sanne, voor je het weet is het maandag, spannend hoor!

Nu is ff rust dus ik ga ff lekker wat drinken pakken. Hopelijk gaat de 2e helft iets beter voor Oranje. Tot later!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan