Zwanger worden of niet?

HOI hoi

Nathalie. .. wat kun jij je zelf goed verwoorden zeg!! Je kan echt mooi schrijven !
Natuurlijk moet je trots op jezelf zijn !!

Hier ff korte reactie.. heb t bad aan staan.. ga ff in bad voetbal kijken.. vriendlief is bij zn ouders kijken.. ik had geen zin... hiih vind t ook wel relaxt zo...

Liefs M..

Ohhh lekker zeg, wou dat wij een bad hadden, hihih
Fijne avond nog! Liefs Nathalie

wij hebben de badkamer toen wij hier kwamen wonen verbouwd.. dus heerlijk een bad!
En ook nog een tv bij t bad.. Manlief zn idee..
Van mij hoefd t niet zo, maar nu ist wel ideaal..
We kregen een flatscreentje kado van zn baas, dus dan daar maar.. hiih

Ik ga nu want bad is vol..LIefs M

Ohhhh heerlijk, ikke is een beetje jaloers, hihih. Nee hoor meis is je gegunt. Dalijk helemaal als je met dik buikkie zit, kun je lekker ontspannen in bad en toch ook nog ff tv kijken, ideaal. Bad ook groot genoeg voor je mannetje erbij in?

Ohh 2e helft begint, veel badder/kijkplezier!

Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Nathalie jij bent echt meester in het verwoorden van je gevoel zeg.   Ik wou af en toe dat ik die gave had....
Heb je vanacht ook goed geslapen?? hoop het wel want dat breekt je wel op!!

Maike Sanne, Ik ben jaloers!!! Ik wil ook een bad!!! En dan maakt de tv me niet uit!!!
Onze badkamer is net groot genoeg voor een douchekabine en een wastafel. Niet eens een wc. Een grotere badkamer staat op zich nog wel op mijn wensenlijstje....
Je moet altijd wat te wensen hebben natuurlijk!!

Bloemetje, voel  je je al wat beter als gister? Hoop het voor je!!

Wat een domper he gisteravond. Ik was er gewoon stil van maar goed... de russen speelden gewoon beter. Het shirtje van Kyra was dus zonde om te kopen.... (dat is altijd achteraf)

Ik ga maar eens even een ontbijtje maken......

Tot later,

Frieda

Jeetje het gaat echt geweldig hier! Lief belt net op. Hij werd net gebeld door zijn baas.... Zijn vrachtwagen is gestolen en is vanacht om 2 uur in rotterdam terug gevonden.
Erg zuur natuurlijk want lief had daar best veel spullen in liggen die hij nodig had.
Lullige is is dat de vrachtwagen maar 200 a 300 meter verderop staat... GRRRRRRRrr
Nu moet lief vandaag dus naar de zaak toe... mee aangifte doen vanwege de pullen....
Vervangend vervoer mee enzovoort!! En dan moet ik hem waarschijnlijk nog brengen ook........ Kunnen ze nou nooit met hun takken van ander mans spullen afblijven!!!

GGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Liefs,

Frieda

hoi,

nathalie, wat kan jij dat mooi verwoorden zeg. super.
heb je wat lekkerder geslapen? hoop het wel.

frieda, grrr, wat is dit balen seg. dus hij is waarschijnlijk heel de dag daarmee bezig?
en alles eruit gejat? dat sommige mensen dit leuk vinden om te doen, om van anderen spullen te jatten. ik snap dat echt niet.

maaike sanne, en? al wat te zien?

ik voel me beter dan gisteren. gelukkig, want was ook behoorlijk chaggo. hihi. vriendlief vond het niet leuk.
haha.

en   het schirtje, zoiets is altijd achteraf. maar het is wel leuk joh, en schattig. dat is ook belangrijk toch?

fijne zondag dames.

Goeiemorgen !!

Jeetje dag begint niet goed dus.. wie steelt nou? Kan me daar zo kwaad om maken !
Dus je hele dag naar de kl*te..   Maak er ondaks dat, toch een leuke dag van, tis prachtig mooi weer dus geniet er van !

Hier gaat t super ! Nog steeds geen rd'tjes te bekennen. Voel me eigenlijk toppie !
Heb goed geslapen vann8 en nu al aardig wat gedaan in huis .. heerlijk
Zometeen ff bij buren en hun kleintje kijken.. Verder lekker bezig in huis en vanmiddag (na het racen op tv) lekker eindje wandelen...

Nathalie.. slaap je al beter??  

Bloem.. gelukkig ben je weer opgeknapt en niet meer chagie haha

Goede zondag !!

Terug
Bovenaan