Zwanger worden of niet?

maaike sanne,
super, nog steeds geen rd. en toppie gevoel. hopelijk blijf je je lekker voelen.
waar woon je dan? hier geen straaltje zon. en hoop wind.

liefs

Mooi weer???? waar... hier is hetook bewolkt en waait het hard.
Vanmiddag naar het werk van lief om vervangend vervoer op te halen.... bah had ik nou net geen zin in maar er is niets aan te doen!
Zo eerst maar eens douchen enzo... Dan zien we wel verder!

Maike Sanne, weet je al wanneer je gaat testen of wacht je bewust nog even??

Bloemetje, Fijn dat je je weer beter voelt al gister!! Aan sjaggo zijn heb je ook niets...

Liefs,

Frieda

Goedemorgen Meiden,

Jeetje Frieda, wat onzettend k*t dat alles gestolen is, moet toch niet gekker worden hiero. En daar gaat jullie luie vrije zondag, weer met allerlei verplichtingen.
Nou hierin Drenthe schijnt het zonnetje ook door de ramen hoor. Of het echt lekker weer is buiten weet ik nog niet, want ben nog niet buiten geweest.

Ik heb vannacht in 1x doorgeslapen tot uurtje of 7.00. Yippieeeee! Dus ongeveer 6 uurtjes achter elkaar geslapen, wat knapt een mens daarvan op zeg. Vanmorgen dacht ik bekijk het lekker ik blijf nog lekker ff liggen. Vanmiddag verjaardag van de vriendin van mijn broertje. Dus kan nu nog ff lekker luieren, hihih.

Maike Sanne super dat de rd-tjes nog niet zijn. Spannend voor morgen als je gaat testen dus, ben benieuwd hoor! Hoop het voor je meis!

Bloemetje fijn dat jij je ook wat beter voeld meis.

Meiden hier gebeuren vage dingen met mijn lichaam. Mijn temperatuur was vanmorgen 36,77 dus best wel hoog. En heb sinds gisteravond wat trekkend gevoel in mijn rechter zij. Maar dat is nu ik wakker ben dus in volle hevigheid aanwezig. Net of er wat opgerekt word ofzo. Had bloed in mijn mond toen ik opstond, Heb de laatste tijd wel eens dat ik ineens bloed proef en dan ineens mijn tandvlees bloed, dan doe ik niks. Heb met tandenpoetsen wel eens bloedend tandvlees, maar verder nooit. Natuurlijk hoord dat niet zo en was het bij mij al veel beter geworden, maar nu gebeuren er toch wel rare dingen. Zit al dagenn/weken onder de pukkeltjes en plekjes. Vroeger had ik die wel eens tijdens mijn menstruatie, maar dan nooit zoveel. En nu echt al hele tijd! Snap er niks van. Zou dat met het stoppen met de pil te maken hebben? De afgelopen week elke nacht naar de wc gemeoeten, terwijl ik dat anders nooit hoef. Dus tja.

Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

@ Frieda.. Ik ga niet eerder dan dinsdag testen..
Ik heb geen testen meer in huis, heb nieuwe besteld via internet, en die verwacht ik morgen of op zn laatst dinsdag..
En maandag is mn 42e cyclus dag.. de langste die ik tot nu toe heb gehad.. dus wil dat eerst afwachten.
Voel me verder super goed ! Normaal voor de rd'tjes ben ik twee dagen geregeld niet te gebruiken (rottige hormonen haha) en heb ik vooral buikpijn..
Nu helemaal geen buikpijn, niet eens een gek gevoel !
Dus ik weet t niet.. Wil mezelf natuurlijk geen valse hoop geven maar je weet maar nooit !   Je lichaam kan je zo voor de gek houden, daar ben k wel achter
Nog even en we weten het.. Spannend hoor !!!
Net helemaal toen ik bij de buren was.. toen had ik de kleine vast en dacht ik ineens mischien zit ik zelf over 9 maanden wel zo !   Het kriebelde zo !
Mn buurmeid zei al het staat je goed hoor, en ze zei nog je straalt helemaal nu je onze kleine op je schoot/arm hebt ! hihi.. wie weet ...

Duimen jullie nog even voor me????
Zou wel super zijn, heb een giga klote periode achter me. Heb het gelukkig (nu o.a. eczeem weg is) wat af kunnen sluiten en dit zou een super begin zijn van een nieuwe periode , eigenlijk van een nieuw leven want zo voelt het voor me.   Nu mn eczeem weg is ben ik een heel ander mens geworden !

Natuurlijk blijf ik ook voor jullie duimen ! Julie verdienen het net zo hard als iemand anders !!     Zou zo super zijn !!!!

Nathalie.. ik heb t ook al in een andere topic gezet.. maar zou je niet zwanger kunnen zijn?? Zou anders niet weten waar al die klachten vandaan zouden komen.   Anders toch maar eens langs de HA??

Hahah Maike Sanne, we kletsen lekker in twee topics dus wat ik hier schrijf staat daar soms ook al, hihih.

Heel herkenbaar wat je zegt over een nieuw leventje beginnen. Zo voelt het voor mij ook. Vooral na gisteren. Het voelt als ik een boek heb kunnen afsluiten. Tijd voor een nieuw boek. Nieuw leventje. Misschien wel met klein wondertje?

Ons lichaam kan ons idd voor de gek houden meiden. Bij de kluskippies had Joepie echt zo kei veel kwaaltjes dat je echt dacht die is zwanger. Maar nee ze werd toch ongi. Na innesteling kun je natuurlijk van alles voelen, maar ja op het laatste moment kan het dan nog mis gaan hè. Eitje moet wel goed rijp zijn, anders gebeurd er nog niks. Ik heb wel zo iets van ik wacht liever iets langer dat het wel goed mag gaan. Als heelll blij zijn met zwangerschap en dat je dan na paar weken het mis gaat. Natuurlijk is dat onzin om te denken, en iedere meid heeft dat denk ik wel. Ook als je zwanger bent zijn er onzekerheden. Kijk maar naar de te vroeg geboren kleine van die voetballer.

Tja tuurlijk heb je wel een beetje hoop als je dingen voelt. En voel me gewoon heel apart de laatste dagen. Anders dan de voorgaande rondes. Toen had ik ook altijd een voorgevoel hoe mijn cyclus zou lopen hoeveel dagen enzo. En nu helemaal niet. Krijg nog niet het voorgevoel dat ik zwanger ben hoor. Maar vind het wel vreemd. Nu dat rekken in mijn rechter zij. Dan denk ik uhm wat is dit? Misscien omdat ik het deze ronde meer los heb gelaten. En een tijdje echt in tranen heb gezeten van kom nog maar niet kleine, ik kan geen goede mama zijn nu. Dat juist daardoor het zo mag zijn. Teken van een nieuw leventje. Dat het allemaal goed is zo. En hoe moeilijk de dingen ook zijn in het leventje. Er altijd een klein zonnestraaltje is. Die je een beetje hoop kan geven. Mijn tijd/Onze tijd komt nog wel!

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Je weet maar nooit Nathalie !! Wie weet...?
Je hoort idd wel vaker dat wanneer iemand er echt veel mee bezig is, het niet willukken om zwanger te raken   en wanneer je juist zoiets hebt van laat nog maar even dan word je zwangr !
Spannend hoor ! Wanneer was je nod ook al weer???

Het valt mij trouwens op dat ik sinds 2 A 2,5 week een wat andere kleur urine heb (sorry dames)     Het lijkt nu veel geler dan anders...
Kan iemand dit verklaren????

Liefs Maike Sanne

Tja wie weet Maike Sanne, zullen moeten afwachten hè meis.
We kunnen alleen hopen hè meis.

Mijn nod is 26 juni. Donderdag a.s dus!

Geen idee hoe dat kan dat je urine wat donkerder is meis.
Wel jammer dat je morgenvroeg nog niet kunt testen hoor
Heb je deze maand helemaal nog niet getest?
Wel knap van je! Ik wil ook pas begin juli testen denk ik

Ben benieuwd of we misschien de komende dagen hier wat glitters kunnen strooien
Hebben we wel ff nodig hè.

Liefs Nathalie

Laatste keer dat ik getest heb, was net voor mijn laatste nod.. nu dus al 41 dagen geleden.. meteen daarna werd in ongi..
Zou anders zoiezo morgenochtend nog niet testen.. wil manlief er graag bij hebben
Wanneer het negatief zou zijn kan hij me trooste want weet wel dak dan toch moet huilen... en is t positief dan wil ik m kunnen zoenen !!!
We wachten af .. heb inmiddels alles overhoop om een test te vinden...

Terug
Bovenaan