Goedemorgen Meiden,
Jeetje Frieda, wat onzettend k*t dat alles gestolen is, moet toch niet gekker worden hiero. En daar gaat jullie luie vrije zondag, weer met allerlei verplichtingen.
Nou hierin Drenthe schijnt het zonnetje ook door de ramen hoor. Of het echt lekker weer is buiten weet ik nog niet, want ben nog niet buiten geweest.
Ik heb vannacht in 1x doorgeslapen tot uurtje of 7.00. Yippieeeee! Dus ongeveer 6 uurtjes achter elkaar geslapen, wat knapt een mens daarvan op zeg. Vanmorgen dacht ik bekijk het lekker ik blijf nog lekker ff liggen. Vanmiddag verjaardag van de vriendin van mijn broertje. Dus kan nu nog ff lekker luieren, hihih.
Maike Sanne super dat de rd-tjes nog niet zijn. Spannend voor morgen als je gaat testen dus, ben benieuwd hoor! Hoop het voor je meis!
Bloemetje fijn dat jij je ook wat beter voeld meis.
Meiden hier gebeuren vage dingen met mijn lichaam. Mijn temperatuur was vanmorgen 36,77 dus best wel hoog. En heb sinds gisteravond wat trekkend gevoel in mijn rechter zij. Maar dat is nu ik wakker ben dus in volle hevigheid aanwezig. Net of er wat opgerekt word ofzo. Had bloed in mijn mond toen ik opstond, Heb de laatste tijd wel eens dat ik ineens bloed proef en dan ineens mijn tandvlees bloed, dan doe ik niks. Heb met tandenpoetsen wel eens bloedend tandvlees, maar verder nooit. Natuurlijk hoord dat niet zo en was het bij mij al veel beter geworden, maar nu gebeuren er toch wel rare dingen. Zit al dagenn/weken onder de pukkeltjes en plekjes. Vroeger had ik die wel eens tijdens mijn menstruatie, maar dan nooit zoveel. En nu echt al hele tijd! Snap er niks van. Zou dat met het stoppen met de pil te maken hebben? De afgelopen week elke nacht naar de wc gemeoeten, terwijl ik dat anders nooit hoef. Dus tja.
Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie