Zwanger worden of niet?

maaike sanne en nathalie.
ik hoop voor jullie beiden dat het raak is.
En het is inderdaad zo, als je er minder mee bezig bent, dan wil het vaak toch beter lukken.
ik heb vanmorgen ovu test gedaan, was zeer licht streepje, maar ik denk dat ik het de komende dagen niet meer ga doen, maar meer met rust ga laten. en gewoon lekker klussen.
ik dacht enkel dat vruchtbare dagen eind van week begin van de volgende week waren, haha, beginnen ze morgen al en donderdag eisprong, dus hihi, lekker klussen nu.

dames, ik duim voor jullie, jullie week van 9 juli ook voor mij?

liefs

en wat heerlijk nathalie, dat je lekker hebt geslapen, daar knapt een mens inderdaad behoorlijk van op.

liefs

We duimen nu ook al voor je bloemetje. We blijven gewoon net zo lang duimen tot we zwanger mogen zijn, hihih.

Ik heb een schoonmaakbui. Lijk wel gek om op zondag ineens een keukenkastje uit te gaan nemen, hihih. Toen ik het deed moest ik wel ff lachen. Het probleem is dat mijn verstand nog veel dingen wil doen, maar mijn lichaam zo iets heeft van hoho ff dimmen jij, hahah. Mijn mannetje heeft net lekker gekookt, hij heeft zich dus aan belofte gehouden. En boven stof gezogen. Denk dat ik daar zo ff ga dweilen, dan is dat helemaal weer lekker fris en netjes. Bed is al lekker verschoond dit weekend, dus is het allemaal weer lekker schoon!

Verder nog lekker ff genieten van lui zondag avondje, voordat de week van verplichtingen weer begint.

Liefs Nathalie

Goedenavond!!!!

Hier nog 1 die voor jullie allemaal duimt!!! Dat jullie echt heel snel zwanger mogen zijn!!
Vind het telkens zo spannend als jullie NOD weer dichtbij komt :)!! haha leef echt met jullie mee...
Ergens is het wel een beetje raar want wij zijn niet eens aan het klussen of iets (na ja wel klussen maar dan echt voor de lol :p ) en dan nog ben ik eigenlijk wel elke dag hier te vinden om gezellig met jullie mee te kletsen!! Ik moet nog 9 maanden wachten voor het echte klussen begint.....

De dag was trouwens echt raar hoor.... dat de vrachtwagen gestolen is dat geeft een beetje een raar gevoel en ben er echt van uit mijn doen. Denk dat ik vanacht van elk raar geluid wakker wordt.. dat terwijl de vrachtwagen zo ver weg stond dat ik niets had kunnen horen... Lief is er nu ook achter wat er nog allemaal in lag en daar wordt je niet vrolijk van... zijn rijbewijs.. en zijn zonnebril op sterkte van een godsvermogen...
Hij heeft heel slechte ogen en lenzen is in zijn werk niet handig dus dan maar een bril maar kan me herinneren dat hij heeeeel veel geld koste omdat hij allemaal rare afwijkingen heeft aan zijn ogen. Ik duim nu hard dat het er nog in ligt maar mijn gevoel zegt van niet.
De vrachtwagen wordt morgen pas onderzocht op sporen dus het duurt nog wel even voor hij terugkomt en gerepareerd kan worden. Erg vervelend. Ook kon er nog geen aangifte gedaan worden vanwege het onderzoek.... dat schijnt pas daarna te kunnen.
Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Lief gaat mogen nog even langs de garage hier waar de vrachtwagen stond... vragen of de vrachtwagen er gister nog stond en of ze camera's hebben die naar buiten gericht staan... misschien dat ze daar wat aan hebben. Verder kunnen we hier weinig doen dan afwachten.
De vrachtwagen is niet van ons maar van lief zijn baas maar toch... je voelt je wel betrokken enzo....

Verder hebben we vandaag niet veel gedaan. Kyra had er ook niet echt zin in dus vond het allemaal wel prima.... Heb alleen wat was gedaan en alvast het eten voor morgen klaar gemaakt. Omdat ik morgen erg laat thuis ben is dat wel makkelijk.
Lief eet dan alvast alleen want die wil zodra ik thuis kom gelijk weg want die gaat even naar een collega.. die ligt al een week of twee in het ziekenhuis dus hij wil wel even langs. Morgen moet ik uit mijn werk eerst naar de gynaecoloog...
Heb besloten dat hoe dan ook het spiraaltje weg gehaald moet worden...
De pijn blijft en of het nou van het spiraal komt of niet.... dan maar het zekere voor het onzekere.....

Zo, heel verhaal maar moest het ff kwijt!!

Liefs,

Frieda

Hoi hoii

Jeetje Nathalie.. als ik dit zo lees denk ik maar 1 ding.. ZWANGER !
Hoop t echt voor je meid !!! Wil je toch niet zo'n test doen waarbij je tot 6 dagen voor je nod kunt testen???
Spannend !!

Frieda.. Ja lijkt me idd eng.. mijn schoonouders is tijdens hun vakantie 3 jaar trug hun auto gestolen met rijbewijs en id kaarten etc er in. Wij hebben toe hun huis"bewaakt"   en ook de politie hield t in de gaten maar bij elk geluidje wat ik hoorde werd ik wakker en zocht ik er iets achter..
Maar niet te veel aan denken meid !!

Bloemetje.. Natuurlijk duimen we ook voor jou !! Zeker weten !!

Ik kan morgen niet tijdens mn werk ff snel naar de drogist.. Dit omdat we een uitstapje hebben, dus met busvervoer gaan...   Maar zal een poging doen !!!
Moedertje zei net ook al. wat zie je er leuk uit.. Dat i niks voor mn moeder om te zeggen, je moet altijd vragen wat vind mama van mn nieuwe rok? Dan zegt ze wel eerlijk wat ze er van vind maar dit was spontaan.
Zelfs vriendlief viel t op !

Dames nog een gezellige avond en lekker slapen voor strax ! Tot morgen

Dikke kus van Mij

Brrrr krijg helemaal de kriebels hier. Neee lieve meiden deze dame gaat pas begin juli testen (denk ik, hihih) maar zeker niet voor mijn nod in elk geval. Want heb gewoon gevoel dat negatief zal zijn, en dat niet fijn hoor kan ik je vertellen. Had eens een cyclus van 36 dagen en dan zit je toch wel in hoop en spanning. Maar je kent het Maike Sanne want jij cyclus is nog langer. Vorige maand was die van mij netje 28 dagen. Maar voel me nu veel anders dan voorgaande rondes. En heb deze maand eigenlijk als een beetje verloren beschouwd. Had ook ff zo iets van laat allemaal maar ff. Voor mij hoeft het ff niet meer. Gebeurde zoveel in mijn leventje! En tuurlijk krijg ik nu wel een beetje hoop, maar tis ook zelfbescherming hoor!

Wat leuk dat je vriend en mams zo enthousiast waren. En laatst zei toch ook al iemand tegen je dat je anders uit zag, leuk. Was dat je zus niet? Hier valt het me ook op dat in supermarkt ineens mensen me stralend aankijken en vriendelijk hoi zeggen. Heb nieuwe foto op hyves en daar krijg ik allemaal hele leuke reacties op. Terwijl ik pukkeltjes op mijn kin heb, hahaha. Maar dat zien ze blijkbaar niet.

Ach wie weet meiden. Eenmaal word dit wachten beloond. Dan zullen we ook twijfelen aan wat we voelen, maar uiteindelijk wel twee dikke strepen hebben. En dan maken we ons vast weer zorgen om andere dingen. Zoals gaat alles goed e.d. hihih

Frieda jeetje gebeurd veel bij jullie zeg. Ik vind het erg gezellig dat je met ons mee kletst ook al zijn jullie dan nog niet voor het echie aan het klussen. Jullie oefenen gewoon ff wat af. Dan is het over 9 maanden ineens goed klussen en raak, hihih. Zo kun je het ook bekijken. En jullie hebben al mooie dochter, dus hij weet hoe het moet, hahah.

Bloemetje leuke dag gehad met je familie?

Liefs Nathalie

Ja idd was mijn zus die dat gister ook zei !
Is echt een dubbel gevoel nu.. hoop zo dat t raak is wil graag testen, maar tegelijk ben ik erg bang dat het toch negatief is.. Ga ook extra vaak naar het toilet om te kijken of mn wc papier nog "schoon" en niet rood is. Dom he?!

Ik snap je helemaal Nathalie. Ik ga ook nooit meer testen voor mn nod.
We wachten t "rustig" af meis...
Spannend hoor !!!!!

Morgen personeels uitje? Dus dan kan je niet ff tussenweg glippen om kruidvat test te halen. Ik zou als ik jou was geen clear blue doen, want die schijnen niet zo gevoelig te zijn heb ik van horen zeggen. Maar meiden testen ook daar positief bij dus als je echt zwanger bent kan alles hè, hihih.

Ik denk dat we elkaar nu ook een beetje aan het opjutte zijn, hihi. Lezen van elkaar dingen en dan denk je ohh dat heb ik ook, ohhh dat heb ik ook, hahaha.
Maar ja kunnen niet eerder zeggen ohh dat heb ik ook als we die test met twee streepjes in onze handen hebben hè.

We blijven hoop houden en elkaar moed in praten. En anders hoop ik gewoon dat ik hele mooie cyclus van 28 dagen ga hebben, dan weet ik dat ik een beejte ontpilt ben. Dat was eigenlijk mijn bijgestelde doel van deze ronde.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan