Goedenavond!!!!
Hier nog 1 die voor jullie allemaal duimt!!! Dat jullie echt heel snel zwanger mogen zijn!!
Vind het telkens zo spannend als jullie NOD weer dichtbij komt

!! haha leef echt met jullie mee...
Ergens is het wel een beetje raar want wij zijn niet eens aan het klussen of iets (na ja wel klussen maar dan echt voor de lol

) en dan nog ben ik eigenlijk wel elke dag hier te vinden om gezellig met jullie mee te kletsen!! Ik moet nog 9 maanden wachten voor het echte klussen begint.....
De dag was trouwens echt raar hoor.... dat de vrachtwagen gestolen is dat geeft een beetje een raar gevoel en ben er echt van uit mijn doen. Denk dat ik vanacht van elk raar geluid wakker wordt.. dat terwijl de vrachtwagen zo ver weg stond dat ik niets had kunnen horen... Lief is er nu ook achter wat er nog allemaal in lag en daar wordt je niet vrolijk van... zijn rijbewijs.. en zijn zonnebril op sterkte van een godsvermogen...
Hij heeft heel slechte ogen en lenzen is in zijn werk niet handig dus dan maar een bril maar kan me herinneren dat hij heeeeel veel geld koste omdat hij allemaal rare afwijkingen heeft aan zijn ogen. Ik duim nu hard dat het er nog in ligt maar mijn gevoel zegt van niet.
De vrachtwagen wordt morgen pas onderzocht op sporen dus het duurt nog wel even voor hij terugkomt en gerepareerd kan worden. Erg vervelend. Ook kon er nog geen aangifte gedaan worden vanwege het onderzoek.... dat schijnt pas daarna te kunnen.
Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Lief gaat mogen nog even langs de garage hier waar de vrachtwagen stond... vragen of de vrachtwagen er gister nog stond en of ze camera's hebben die naar buiten gericht staan... misschien dat ze daar wat aan hebben. Verder kunnen we hier weinig doen dan afwachten.
De vrachtwagen is niet van ons maar van lief zijn baas maar toch... je voelt je wel betrokken enzo....
Verder hebben we vandaag niet veel gedaan. Kyra had er ook niet echt zin in dus vond het allemaal wel prima.... Heb alleen wat was gedaan en alvast het eten voor morgen klaar gemaakt. Omdat ik morgen erg laat thuis ben is dat wel makkelijk.
Lief eet dan alvast alleen want die wil zodra ik thuis kom gelijk weg want die gaat even naar een collega.. die ligt al een week of twee in het ziekenhuis dus hij wil wel even langs. Morgen moet ik uit mijn werk eerst naar de gynaecoloog...
Heb besloten dat hoe dan ook het spiraaltje weg gehaald moet worden...
De pijn blijft en of het nou van het spiraal komt of niet.... dan maar het zekere voor het onzekere.....
Zo, heel verhaal maar moest het ff kwijt!!
Liefs,
Frieda