Zwanger worden of niet?

Haha ja idd.. heb je gelijk in..
We zien en testen het   vanzelf..   de tijd zal het ons uitwijzen..
Ben erg benieuwd !

Ik ga zo naar bedje... Liefs en lekker slapen !

Ik had helemaal niet door dat het al bijna 22.00 uur is, hihih
Weltrusten meis, hopelijk morgen ochtend geen sporen van rd-tjes
Fijne dag morgen en tot spreeks!

Liefs Nathalie

hoi dames.

wat hebben jullie nog geschreven zeg, haha.

frieda, wat balen dat er waarschijnlijk een hoop weg is. hebben jullie nog niet kunnen zoeken naar de bril. dat is wel erg balen.
hij kan nu ook niet werken? of wel?
ik hoop dat jullie snel weten wat er allemaal weg is.

nathalie en maaike sanne, beiden in spanning afwachten.
en volgens mij, zoals je zelf zegt nathalie, zijn jullie elkaar toch een klein beetje aan het opjutten.
maar ik duim voor jullie beiden, ik hoop dat het raak is.

nathalie, het was heerlijk met me moeder,broertje,stiefvader. heb er van genoten.
me broertje wilde niet naar huis. hij wou voor altijd hier blijven. jammer genoeg kan dat niet. ook zei hij, ik wil dat je weer bij ons komt spelen, hihi, dan mag je samen met mij televisie kijken. heerlijk toch he. zo een kind.
tegen mn vriend zei ie toen hij vertrok, ik ga je missen. lief he

hier zo aan de klus denk ik, haha, heb er al zin in.
en daarna lekker slapen, weer lange werkweek.

liefs

Bedankt dat ik hier mijn hart uit mag storten !
Manlief zegt al je lijkt wel verslaafd aan het forum haha
Maar vind het erg mooi om er zo met "lotgenoten"   over te praten.     Het is toch anders om met dames er over te praten dan met manlief.
Manlief weet niet goed hoe ons lichaam werkt en aanvoelt...

Lekker slapen en ben er morgen weeer om jullie op de hoogte te houden !

Bloemetje..   Mooi dat je t zo fijn hebt gehad met je moeder, stiefvader en je broertje !
Dan altijd weer moeilijk dat ze weer weg gaan...
Zo maar lkker klussen hihi...en werkse deze week !
Hier ook een drukke werkweek.. maar ook wel lekker..ff afleiding..

He meiden lekker slapen en nu ga ik echt

hahahha dat weten we zelf al niet laat staan dat onze mannetjes iets van ons snappen, hihih.

Bloemetje wat heb jij een ontzettend   lief broertje zeg. Vanmiddag waren wij op verjaardag van mijn broertjes vriendin. Daar waren ook twee kleinere kids. Een meisje (kweet niet hoe oud ze was) en jongetje van 11 maanden. Echt schatje. Begon nu wat te lopen enzo. Maar kon ook driftkikkertje zijn hoor. Hele tijd me kunnen inhouden om hem niet ff op schoot te nemen. En toen gingen ze weg, maar hij viel en zijn opa en oma waren bij de kinderwagen dus ff op mijn schoot gezet. Maar hij was verdrietig omdat hij dacht dat ze zonder hem weg gingen. Dus hup van mijn schoot en naar toe proberen te lopen, zooo lief! Dan kriebeld het wel extra hoor. Hadden het die middag ook over kids enzo. Ik heb me wijzelijk stil gehouden en keek soms ff onopvallend naar mijn vriend. Die zat ook naar die kleine te kijken. En mijn paps ook. En mijn mams heeft hem nog ff wat eten proberen te geven. Maar dat ging beetje moeizaam, omdat ze best wel moe was en haar recht lichaamshelft heel slap was en ze is rechts. En de kleine moet dan bij haar op ooghoogte zijn, als ze namelijk naar beneden kijkt word ze duizelig ivm haar evenwichtsorgaan. Das dan wel ff moeilijk om te merken hoor. Maar daar is een kinderstoel de ideale oplossing voor hè. Dan kan de toekomstige oma ook haar kleinkind eten geven, hihih.

Woensdag had mijn broertje diploma uitreiking en toen zei ik. Je cadeau is nog in de maak hoor. En wat zei die gekkie: neeee ik hoef nog geen oom worden hoor, hahaha. Nu nog niet teministe zei hij. Nou hij moest eens weten dat we met de pil gestopt zijn, hahah. Maar dan is ie wel trotse oom hoor. Als ik ook zag hoe hij vanmiddag met dat kleinje om gaat staat hem goed, hihih.

Zo dat was mijn ratel berichtje weer ff. We hebben idd veel gekletst vanavond Bloemetje, hihih

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, me broertje is inderdaad ook een lieverdje, maar hij kan soms ook best moeilijk doen. hihi. het is wel een kind met zijn eigen wil, maar als je hem goed aanpakt, hihi, dan is hij erg flink hoor.ik mis hem nu alweer.

maaike sanne, dat klussen komt wel ghoed hoor   haha.

welterusten.
liefs

Daar zit je dan, smorgens vroeg al op een forum te tikken.... eigenlijk te gek voor woorden maar ook erg leuk :)
Ben een beetje nerveus omdat ik vandaag naar de gyn. moet en ben benieuwd of ze het spiraaltje er wel gelijk uit willen halen. Zal het pijn doen??? voor de zekerheid maar asprientje van te voor nemen?? Uch... ik maak mezelf gek!!

Nathalie, Ik vind dat je eerder moet testen hoor!! Zo veel kwaaltjes.....

Maike Sanne, Ben benieuwd hoor morgen..... Hoop echt dat het raak is!!!

Bloemetje... Fijn he als je je familie weer even ziet....kan daar echt over mee praten...
Nog  2 weekjes, dan weer even mijn mama knuffelen :)

Nou ik moest me maar eens gaan klaarmaken voor het werk... en dan Kyra uit bed halen.. Nog 3 weken werken... dan eindelijk vakantie :)

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan