Bloemetje nu moet je niet tig keer op een dag gaan temperaturen hè. Teministe als je je thermometer hebt gevonden, hihih. Meis hoe drukker jij je maakt kan het ook negatief uitpakken hè. Probeer te genieten en afleiding te zoeken. Ik weet dat dat heel moeilijk is en zeker als je van alles voeld dan kan je het moeilijk van je af zetten hè.
Maike Sanne ik temperatuur nu ook meis. Vanaf dag 1 van je cyclus. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip. Tis wel moeilijk hoor, want vanmorgen was ik om 4.45 uur wakker en moest ik zo ontzettend nodig naar de wc. Dus snel ff tempen. 36,51 en toen weer naar bedje gegaan. Je moet dus temperaturen voordat je op staat en gaat plassen. Dus thermometer op je nachtkastje leggen en niet opstaan om te gaan pakken. En het maakt ook nog uit of je steeds heelll laat naar bed gaat en dan weer vroeg e.d. Eigenlijk moet alels een beetje gelijk zijn. Maar ja zo nauw kun je het ook niet nemen hoor. Ik doe het gewoon een beetje en zie wel wat eruit komt. Na je eisprong stijgt je temperatuur namelijk met 0,2 tot 0,3 (of meer) graden. Ik zit nu op 36,58 - 36,45 en 36,51. Toen ik vandaag om 8.00 uur temperatuurde was het 36,71 maar dat kwam dus omdat ik al naar de wc was geweest en had gelopen hè. Dus das dan niet echt meer betrouwbaar. En mijn rd-tjes zijn ook nog niet helemaal 100% zeg, nog paar drukjes. Gaat echt snel, ben ik niet gewend. Dus als je ook wel temperaturen kun je het beste morgen al beginnen. Dan kan je er misschien iets uit wijs worden. Tig keer per dag temperaturen heeft geen zin.
Ik ga om 20.15 uur nog lekker ff zwemmen. Mijn mams komt zo ff, want moet ff voor hun internetbankieren. Ik mag wel uitkijken dat ik de site niet open laat staan, hihih.
Frieda hoe is ie nu met je meis. Was het erg pijnlijk om je spiraaltje te laten verwijderen? Hopelijk voel je je morgen veel beter meis.
Liefs Nathalie