Zwanger worden of niet?

* Nathalie zet Bloemetje terug met op aarde met twee voetjes op de grond*

Hahah en helpt het? ik weet het anders ook niet meis. Het enige wat je kunt doen is afwachten en hopen. Ondertussen duimen wij heel hard met je mee. En je kunt hier lekker van je af kletsen, misschien helpt dat een beetje?

Fijn dat je goed voeld. Hoe hoog is je temperatuur 's ochtends?

Liefs Nathalie

hoi.

hihi, het helpt beetje. ik kan inderdaad niets anders doen dan wachten. maar word er soms zo onzeker van. wat je lichaam allemaal van signalen geeft. aah word er echt gek van.
krijg nu ook druk onder op me buik. maar ja, waar dat dan weer vandaan komt.
ach, nog een week.

mn temperatuur, dat doe ik niet meer. weet wel dat basistemp rond de 36.3 is.
dus moet morgen misschien maar eens temp opmeten. maar ja, waar heb ik me thermometer na het verhuizen gelaten. aaaaaaaaaaaaaaaaah.
haha. ik denk dat ik gewoon rustig moet afwachten. al is dat erg moeilijk. maar dar weten jullie alles van.

liefs

Hoi hoiii

Nathalie.. Goed om te lezen dat je zo'n fijn weekend hebt gehad ! Heerlijk hoor..

Bloemetje.. Spannend hoor ! Ik had ook veel symptomen maar helaas was niet raak.. Hoop dat het ij jullie echt raak is !! Duim voor je !!

He dames.. hoe en wanneer en waar temperaturen jullie?
Ik wil er ook mee beginnen maar weet niet precies hoe en wat..

Weer korte reactie, want heb t weer druk. Vandaag vergadering gehad, thuis van alles gedaan (was gedraaid, boven alles uitgemest hihih etc)
en nu zo weer weg.. Denk dan maar zo.. nog dikke twee weken werken en dan vakantie !!!   Moet nu 2 dagen werken, dan 1 vrj, dan 10 dagen werken nog 1 vrij en dan nog 3 werken en dan 2,5 week vakantie heerlijk !!!!

Liefs Maike Sanne

Bloemetje nu moet je niet tig keer op een dag gaan temperaturen hè. Teministe als je je thermometer hebt gevonden, hihih. Meis hoe drukker jij je maakt kan het ook negatief uitpakken hè. Probeer te genieten en afleiding te zoeken. Ik weet dat dat heel moeilijk is en zeker als je van alles voeld dan kan je het moeilijk van je af zetten hè.

Maike Sanne ik temperatuur nu ook meis. Vanaf dag 1 van je cyclus. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip. Tis wel moeilijk hoor, want vanmorgen was ik om 4.45 uur wakker en moest ik zo ontzettend nodig naar de wc. Dus snel ff tempen. 36,51 en toen weer naar bedje gegaan. Je moet dus temperaturen voordat je op staat en gaat plassen. Dus thermometer op je nachtkastje leggen en niet opstaan om te gaan pakken. En het maakt ook nog uit of je steeds heelll laat naar bed gaat en dan weer vroeg e.d. Eigenlijk moet alels een beetje gelijk zijn. Maar ja zo nauw kun je het ook niet nemen hoor. Ik doe het gewoon een beetje en zie wel wat eruit komt. Na je eisprong stijgt je temperatuur namelijk met 0,2 tot 0,3 (of meer) graden. Ik zit nu op 36,58 - 36,45 en 36,51. Toen ik vandaag om 8.00 uur temperatuurde was het 36,71 maar dat kwam dus omdat ik al naar de wc was geweest en had gelopen hè. Dus das dan niet echt meer betrouwbaar. En mijn rd-tjes zijn ook nog niet helemaal 100% zeg, nog paar drukjes. Gaat echt snel, ben ik niet gewend. Dus als je ook wel temperaturen kun je het beste morgen al beginnen. Dan kan je er misschien iets uit wijs worden. Tig keer per dag temperaturen heeft geen zin.

Ik ga om 20.15 uur nog lekker ff zwemmen. Mijn mams komt zo ff, want moet ff voor hun internetbankieren. Ik mag wel uitkijken dat ik de site niet open laat staan, hihih.

Frieda hoe is ie nu met je meis. Was het erg pijnlijk om je spiraaltje te laten verwijderen? Hopelijk voel je je morgen veel beter meis.

Liefs Nathalie

Hoi,

Frieda,
 hoe ging het vanmiddag?
Eindelijk dat ding eruit. En heb je er veel last van nu?

Maaike Sanne,
ik voel me sinds gisteravond vanmorgen vreemd.
heb minder trek, en nu na eten voel ik me niet zo lekker. gevoel of het wat hoog zit terwijl ik net zoveel als anders op heb.
heb ook al hele dag pijn in zij, lijkt beetje op spierpijn, maar is met vlagen en niet constant, net ook ter hoogte van schaambeen beetje en onderin me buik nu, echte steekjes.
ik weet het niet, wss maak ik mezelf gek, maar voel me nu anders dan alle andere keren.
dus wie weet. nog ff volhouden.
neem in ieder geval wel maandverband mee op weekend, we gaan weekend wat doen met vader. dus maar voorbereid zijn, al heb ik pas volgende week woensdag nod, vorige keer kwamen ze ook vroeger.

liefs

hoi,

ik ga proberen het wat van me af te zetten, maar het is niet makkelijk, want het word steeds wat meer. dus dat word hier nog een zware week geloof ik.
ik ben er tijd niet zo met bezig geweest, maar deze keer wel.
en baal er wel beetje van. wil dit niet, maar kan er niets aan doen .

Dames, dank jullie wel, voor de peptalk en steun die jullie elke keer bieden.
het doet echt goed meiden. dank jullie
voor jullie.

Knufff, meis ik herken het helemaal. Vorige ronde voelde ik me ook zo anders dan anders en pijn in mij zij enzo. En jij hebt er nog andere dingen bij. Op gegeven moment was mijn reuk orgaan heel sterk, ik rook van alles. En als ik 1 kop koffie dronk werd ik daarna meteen niet lekker. Dus wie weet wat er allemaal gebeurde in mijn buik. Ik heb het idee dat het gewoon op het eind niet zo heeft moeten zijn, maar voelde me achteraf gezien best wel een beetje zwanger. Maar ja sommige meiden voelen helemaal niks. Las vandaag ook weer iemand en die ging testen omdat ze pijnstillers moest nemen, maar die mag je niet als je zwanger bent dus ze heeft die ochtend getest en ja hoor zwanger. Echt zo super. En weer iemand anders heeft heel veel kwaaltjes. Jij voelt het zelf meis. Wij zijn er voor je als je ff stoom af wilt blazen en luisteren als je hyper bent. En af en toe trekken we je gewoon ff terug van nu dimmen, hihih. Weet je al wat je zaterdag gaat doen dan met paps?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan