Zwanger worden of niet?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is er uit :) hahah
Blijer kon je me vandaag niet krijgen!! En het was nog ff spannend want het bloedprikken wou niet en als dat niet lukt zijn ze normaal niet echt blij en willen ze wachten tot het wel lukt... Ik heb gezegd.. ook al moeten jullie mijn bloed ergens anders vandaan halen, dat spiraaltje gaat er *(*(&(*)((&^&^%%^$^ vandaag nog uit!!
En toen hij er uit was gehaald voelde ik niets meer!!! Tot op dit moment eigenlijk niets... echt helemaal niets... Het lijkt wel of de pijn met het spiraaltje mee is gegaan! HEERLIJK!!!

De gyn had de volgende verklaring: Het spiraaltje zat goed, in ieder geval, zoals op de echo te zien was. Maar dat betekend natuurlijk niets. Waarschijnlijk heeft ie toch niet goed gezeten en constant geirriteerd wat steeds erger werd. Gyn was blij dat ik toch aan de bel had getrokken en was trots dat ik het toch nog zo had vol gehouden.
Mocht ik toch nog andere anticonceptie mag ik altijd een afspraak met haar maken om dat te bespreken enzovoort. Heel lief. Over 3 maanden krijg ik nog een telefoontje hoe het dan gaat. Mocht ik per ongeluk wel zwanger raken binnen 3 maanden dan moet ik weer daar heen want dan willen ze extra controles doen. Dit in verband met de kans op een miskraam enzovoort (denk ik)

Verder wenste ze me nog veel geluk!

Echt.. ben zo blij dat die pijn weg is. Heb de laatste dagen echt zo veel pijnstillers moeten slikken om de dag door te komen. Wat een verademing is dit zeg... geen steken geen constante pijn...
Grappig is wel dat ik op dit moment mijn ei heb. Dat kon ze op de echo zien. Vind dat wel knap dat ze dat kunnen zien.....

Zo en nu ga ik even bijlezen want ik zag dat jullie  vandaag weer aardig hadden gebept met elkaar :) Daar zal ik zo nog even op reageren. Dit was voor mij even het belangrijkste :)

Liefs,

Frieda

Ohhhh wat heerlijk voor je Frieda. Dan had je dus toch echt gelijk hè meis.
Hopelijk blijft alle pijn weg! En slaap je vannacht heerlijk.

Niet klussen dus of met bescherming, hihih.

Ik ga nu lekker ff zwemmen, kom vanavond nog wel ff wat langer kletsen.

Liefs Nathalie

Zo ik heb ff bijgelezen, jullie zijn echt druk aan de kwebbel geweest vandaag!

Nathalie, Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad en nog prettiger dat de rd'tjes ook weer weg zijn. Nieuwe ronde nieuwe kansen.. Zo zeggen ze het toch altijd??
Ik snap wel dat je teleurgesteld was hoor vrijdag. Je hoopt ergens op waar je telkens weer op moet wachten of het wel of niet raak is. Als je dan toch de rd'tjes weer moet zien komen is dat een behoorlijke domper. Het kan voor je gevoel ook niet snel genoeg gaan! Ik snap wel hoe het voelt maar kan niet over het gevoel meepraten omdat ik toen ik zwanger raakte van Kyra net met de pil was gestopt. Dus met strip stoppen, ongesteld worden zoals normaal en dan al zwanger zijn. Dat is toch puur geluk.
Ik gun het jullie alledrie om gauw zwanger te worden. Ik duim steeds mee als jullie NOD dichter bij komt en kijk nog meer hier of er al nieuws is.
Vind het gewoon spannend :)

Maike Sanne, Jij blijft er ook maar druk mee he... Volgens mij als jij vakantie hebt lig je heel de vakantie in je bed omdat je dan gebroken bent... Je blijft maar rennen en vliegen.  

Bloemetje, (sorry, maar misschien komt het anders over als ik bedoel)
Weet dat je lichaam je gruwelijk in de zeik kan zetten!! En dat je misschien nu dingen voelt die je wilt voelen. Ik snap echt wel dat het moeilijk is om los te laten hoor, maar probeer het asjeblieft een beetje op zijn beloop te laten. Ik zou het namelijk verschrikkelijk vinden als je erg verdrietig bent als je uiteindelijk negatief test.
(eigenlijk is het veel beter om bij voorbaat al van een negatieve test uit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen)
Ik snap echt dat het makkelijker gezegd is als gedaan....
Ik wil alleen niet dat je verdrietig word........

Zo... dit was het voor even.... ik ga ff brood smeren voor lief :)

Liefs,

Frieda
*geef jullie allemaal nog een dikke knuffel voor de steun enzovoort tijdens mijn pijnstrijd*

Frieda,
wat heerlijk, eindelijk dat ***ding eruit, heerlijk joh, en gelijk de pijn weg, je had dus gelijk en zo zie je maar, je moet je dus niet laten afschepen als je zelf het gevoel hebt dat het niet goed zit.

nathalie,
jullie zijn echt zo lief he.
ik ben vandaag inderdaad beetje hyper, maar voel echt vananalles dat ik er gek van word. pff, ik weet het ff allemaal niet meer, ik voel me super, maar ook dat gevoel is weer dubbel.
maar, jullie melden maar wanneer ik ff moet dimmen.

liefs

Lief Bloemetje, (klinkt raar, wordt ook steeds benieuwder naar je echt naam)

Probeer je dan te focussen op het feit dat je je zo goed voelt en niet op het waarom je je misschien zo goed voelt! Ik wil je gevoel niet tammen want er is niets fijner als mensen die zich goed voelen. Laten we eerlijk wezen.
Wat ik gewoon wil zeggen. Laat dit heerlijke gevoel je dan leiden. En probeer je daar op de concentreren.  
Je NOD is volgende week... leef er lekker ontspannen (voor zover dat mogelijk is) naar toe en laat de rest aan het toeval/geluk of waar je ook in geloofd over...

(en nee ik wil je nog steeds niet tammen enzovoort... ik wil je gewoon een hoop verdriet sparen want dat verdien je niet, geen van jullie niet trouwens)

Liefs,

Frieda

Lief Bloemetje, (klinkt raar, wordt ook steeds benieuwder naar je echt naam)

Probeer je dan te focussen op het feit dat je je zo goed voelt en niet op het waarom je je misschien zo goed voelt! Ik wil je gevoel niet tammen want er is niets fijner als mensen die zich goed voelen. Laten we eerlijk wezen.
Wat ik gewoon wil zeggen. Laat dit heerlijke gevoel je dan leiden. En probeer je daar op de concentreren.  
Je NOD is volgende week... leef er lekker ontspannen (voor zover dat mogelijk is) naar toe en laat de rest aan het toeval/geluk of waar je ook in geloofd over...

(en nee ik wil je nog steeds niet tammen enzovoort... ik wil je gewoon een hoop verdriet sparen want dat verdien je niet, geen van jullie niet trouwens)

Liefs,

Frieda

Ik kom tot de conclusie dat ik beter in peptalk geven ben dan in un-peptalk, hihih.
Ik vind het zo heerlijkvoor je dat je je goed voeld. En zullen vast nog dagen komen dat je het allemaal ff niet ziet zitten en dan zitten wij zo te miepen dat je rustig moet zijn, hihih. En tuurlijk is dat zo, maar ondertussen word ik er zelf hyper van omdat ik zo blij voor je ben dat je je goed voeld. En dan rem ik je weer omdat ik net als Frieda niet wil dat je verdrietig raakt. Omdat ons lichaam weer eens aan het rotzooien is. Maar het kan ook gewoon wel raak zijn en dan juichen we des te harder. Ben wel toe aan wat glitters in deze topic. Ik ga eens ff een leuk plaatje zoeken.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan