Zwanger worden of niet?

Dames,
ik vind het juist wel prettig dat jullie me rustig willen krijgen, en heb het gevoel dat jullie erin beginnen te slagen.
heerlijk toch zo een topic, als ik hierover met mn vriend praat dan denkt ie ja hoor, maak je er niet zo druk om. aah, om gek van te worden he. hihi.

het zou best eens raak kunnen zijn, maar dan merken we dat de komende dagen vast meer.
ik probeer er maar van uit te gaan dat ik volgende week ongesteld word.

heb net wel ff met me vriend gepraat, over wanneer we het zeggen, ik wil het graag als ik het weet tegen ouders zeggen, ik weet dat het zo moeilijk word om te zwijgen, en ik wil ook iemand hebben om tegen te praten als het mis gaat.
hij staat er nog niet helemaal achter. maar ik vind niet dat ik het twee maanden kan verzwijgen. vind ik niet eerlijk tegenover ouders en ook gaat het tegen mijn eigen gevoel in. dus, wat moet ik hier nu weer mee.

nou dames,
voor jullie, omdat jullie zulke schatten zijn.
ben toch benieuwd wie er achter iedereen schuilt hoor.
liefs

Ik vind het ook echt heerlijk om lekker mijn verhaal hier kwijt te kunnen! Wat de een niet begrijpt kan je tegen de ander aan gooien alsof je elkaar al jaren kent!!

Bloemetje, Wat je zegt over het wanneer wel en niet vertellen tja... moeilijk. Wij hebben het wel gewoon verteld maar niet tegen iedereen. Wel tegen de broers en zussen omdat we vonden dat hun het mochten weten en natuurlijk ook tegen de ouders. Ik was (toen ik de test deed) bij mijn ouders. dus kon het hen niet onthouden.
Omdat ik tweeling ben heb ik natuurlijk ook gelijk mijn zusje gebeld met het nieuws.
Op mijn werk wou ik wat langer wachten en dat heb ik tot ongeveer 8 weken volgehouden. toen moest ik het wel vertellen.
Wij hebben er ook voor gekozen om het te vertellen want dan kun je het inderdaad met iemand delen als het mis gaat. Tuurlijk je krijgt dan fijne en minder fijne reacties maar het is altijd prettig dat je je verhaal kan delen.
Misschien kan je met je lief overleggen het als het zo ver is dan aan een beperkt aantal mensen te vertellen en die moeten dan nog wel hun mond houde??
Tja ik weet het ook niet hoor.

Ik ben nu ook erg benieuwd hoor hoe jullie er uit zien enzovoort....
Je wordt toch nieuwsgierig naar iemand omdat je je een beeld van iemand vormt.
Dus... iemand in de aanbieding om zich bekend te maken??? haha

Liefs,

Frieda

Ik heb er ook over na zitten te denken. Als het mis gaat vertel je het je ouders vaak meteen als eerste. Nu kunnen ze dan ook meegenieten in de vreugde. Hoeft echt niet metee de eerste dag. En misschien is er dan wel speciale dag dat je ze iets wilt geven als aanstaande opa & oma. Ik weet het ook nog niet goed. Mar denk wel dat ik het heel graag wil vertellen. Heb er nog niet met mijn mannetje over gehad. Onze ouders weten niet dat we gestopt zijn met de pil. Want wil niet steeds dat gevraagd word of als ik zeg dat ik me niet lekker voel e.d. jullie snappen het wel. Heb schatten van ouders hoor, maar kunnen soms ook overbezorgd zijn. En vind die geheimpje wel speciaal met mijn mannetje. En met jullie natuurlijk. Want het kletsen hier scheeld wel een hoop hoor.

Mannen zijn hierin veel luchter dan ons meis. Wij voelen van alles en hun kunnen zich daarin niet verplaatsen. Ze kunnen het wel een beetje proberen. Maar mannen en gevoel? Nee dat gaat moeilijk samen, en dalijk zijn ze nog blijer als een klein kind dat je misschien postief test, hihih. Je moet ze af en toe ff aanmoedigen.

Liefs Nathalie

nathalie,
dank je,

frieda,
ja, ik heb gezegd dat ik het graag tegen de ouders wil vertellen, en dat zij dan nog moeten zwijgen. ik wil het echt met iemand delen, zeker met mijn ouders, want ze merken het zeker weten aan me als er iets gaande is.
weet ik nu al, ik kan het erg moeilijk verborgen houden. dus denk dat ik daarover nog eens met vriendlief moet gaan praten.

nou, ik ben nog niet in de aanbieding om me bekend te maken, komt nog wel, wanneer ik zwanger mag zijn en familie en werk het weten.
hihi, dan maak ik mezelf bekend.

wat voor beeld heb je van mij dan frieda?

liefs

Meiden,

Ik maak er maar een vroege avond van. Met andere woorden ik ga lekker naar mijn bedje!!
Slaap lekker, vooral jij Nathalie!!

Tot morgen :)

Liefs,

Frieda

ik heb wel hyves, maar ja, dan moet ik hier mijn hyves doorgeven, en als er dan bekenden hier zijn, weten ze het ook meteen  
dillema.

liefs

Terug
Bovenaan