Zwanger worden of niet?

ik heb trouwens wel anoniem emailadres om te chatten of het op door te mailen.
x

Tja ik zie het ook niet zo zitten om hier mijn hyves gegevens neer te zetten.
Maar heb al een aantal meiden op hyves, dus misschien kunnen we elkaar via via vinden
Maar ja die meiden zitten in andere topics, dus daar hebben jullie niks aan.

Bloemetje ik wil wel graag dat emailadres, dan doen we het gewoon via daar ff en zo kunnen we elkaar ook vinden hè. Is dat een goed plan?

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie,
dat emailadres is bloemjes@live.nl
ik zit er niet vaak op hoor, af en toe eens om te kijken of er mensen van het forum online zijn.
nou ga nu werken.

liefs

Hoi hoi dames!

Wat een spannende tijd allemaal!
Vooral voor jou Bloemetje! Superspannend, maar laat je niet gek maken hoor! Ik had het voor 2 weken terug precies hetzelfde, alles wees er op dat ik zwanger was maar toen werd ik toch ongi :( Dus ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent, maar probeer er niet teveel aan te denken en er vanuit te gaan dat je ongi gaat worden. Duim wel voor je!
Vind je het goed als ik je ook toevoeg op je mailadres?

Fritz, super dat je geen last meer hebt van je spiraaltje! Eindelijk zeg! Heb de hele dag het forum bezocht gister om te kijken of je al gereageerd had! SUPER!

@Nathalie1984: Ik wil ook graag je Hyves zien! Misschien kunnen we dat ook op de een of andere manier uitwisselen ofzo?

Nou dames, ik ga weer aan het werk!

Groetjes,
Mitsj

Hi Mitsj,

Gezellig dat je met ons mee klets.
Misschien kun je eerst jezelf een beetje voorstellen
Of heb je al eens eerder hier gekletst?
In welke ronde zitten jullie nu en hoe gaat het met je?

Liefs Nathalie

mitsj,
prima hoor, vind het alleen maar gezellig.

nathalie,
ik heb gekeken hoor op je hyves, mooie vrouw ben je.
ik zal het mijne ook een keer geven als ik je online zie.

hoe gaat het met andere dames?

nou ik ga ff dorp in, om te kijken of ik makkelijke shirtjes kan vinden., die ik nu heb zijn allemaal te warm.

liefs

Hoi hoi!

Ja ik klets altijd mee op het 'Bijna 23 en zwanger worden' forum. De rest lees ik wel mee, maar ben niet zo'n trouwe schrijfster op de andere fora.
Ik ben 21 jaar, 4.5 jaar samen met mijn vriend en al een jaar van de pil af. We hebben eerst een tijdje intensief geklust, en toen hadden we besloten het even rustig aan te doen omdat we er erg veel mee bezig waren. Nu zijn we sinds 2 maandjes weer druk bezig. Vorige keer had ik heel veel symptomen van zwangerschap, maar het mocht helaas toch niet zo zijn. Morgen/donderdag heb ik mn ei als het goed is, dus uit voorzorg gister al geklust, nu ff een rustdag voor de zaadjes en morgen weer klussen.
Ben benieuwd!

Groetjes,
Mitsj

spannend hoor mitsj,
ik hoop voor je dat het deze keer raak is. zou erg fijn voor jullie zijn.

liefs

Terug
Bovenaan