Zwanger worden of niet?

Ik word er verlegen van bloemetje, dank je

Heb je ook ff toegevoegd op msn, dan zie ik je wel eens online verschijnen.

@ Mitsj, ohh vandaar dat ik je nog niet had gesproken meis.
Dat is nou een topic waar ik niet klets. Klets heel veel, hihih
Maar nee daar niet. Ben 24 dusss, hihih *knipoog*

Lekker weertje hè. Hier lag vanmiddag het internet eruit.
Zelfs tv signaal ook. Daar lag het dus aan, want als dat het niet doet
Doet internet het ook niet. Dus mijn vriend kon niet werken
Wij maar gras gemaaid, hahah. En toen we klaar waren deed internet gelukkig weer
Had @home gebeld en storing doorgegeven. Gelukkig kon het snel opgelosd worden.
Daarna naar fysio geweest. Echt intensief hoor. En erg wennen zo in een zaal.
Dus nu ff bijkomen hier. Dalijk ff ijsje halen bij de winkel.

Fijne middag nog! Liefs Nathalie

Goedenavond :)

Lekker van het mooie weer aan het genieten???
Ik zit nu lekker in de tuin met laptop op schoot! Echt heerlijk!
heb vandaag een erg drukke dag gehad op mijn werk! Ben dus nu ook erg moe.
Vanavond maar vroeg naar bed als dat lukt!

Nathalie, Hoe heb je geslapen vanacht?? Alweer wat beter of nog steeds veel woelen?

Mitsj, Leuk dat je ook meekletst! En lief van je dat je aan me gedacht hebt gister!! haha wel raar dat er ook mensen gewoon alleen lezen en niet reageren...
Wat heeft je dan over gehaald om nu eigenlijk wel te reageren??? niet dat de reden erg belangrijk is maar ben gewoon ontzettend nieuwsgierig. haha

Dit is het enige topic waar ik actief meeklets.... Aangezien ik op dit moment niet eens zwanger wil worden hoor ik hier niet eens thuis maar ja.. vind het zo gezellig dat ik hier lekker blijf!

Bloemetje, hoe was je dag? Ik heb je trouwens toegevoegd op msn... dan kunnen we dan wel ff de link uitwisselen van hyves als je dat goed vind tenminste??

Maike Sanne, Hoe gaat het nu met jou??? nog steeds druk??
denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat je hier wel gemist wordt!!

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, ik zie het dat je me hebt toegevoegd, haha. gezellig he?

maaike sanne, frieda heeft gelijk, we missen je hier. gaat het goed met je?
druk aan het werk?

nathalie, had je goed geslapen op je mannetjes zijn plaats? ik hoop dat je vanacht ook wat kunt slapen.

liefs

Hey allemaal!

@Fritz:  
Ik had nu al zoveel meegelezen, leek me weleens tijd worden om wat te zeggen hihi! Meestal lees ik op het werk eventjes wat, dus dan heb ik ook niet echt tijd om wat te gaan zitten typen, aangezien ik steeds collega's aan mn bureau krijg die wat willen weten enzo!

Mijn ei is dus als het goed is morgen of donderdag, erg spannend allemaal! Ben er alleen de eerste week na mn ongi niet zo erg mee bezig, maar de overige 3 weken van de maand wel!
Ik ben al een jaar van de pil af, en mn cyclus is vrij regelmatig. Af en toe wel uitschieters maar dat kan gebeuren. Meestal zit ik op 28-29 dagen. Vind het wel gek, want dan weet je dus het moment dat het kan gebeuren, dan klus je en dan gebeurd er toch nog niks. Mij lijkt dat het dan bij iedereen waarbij alles in orde ineens raak moet zijn ofzo.. Heel stomme theorie natuurlijk! Maarja zo denk ik dan!

Ik heb in het begin dat ik stopte met de pil ook erg veel getwijfeld.. We houden wel van wat leuke dingetjes doen enzo, dus niet echt van die spaarders :p En ik wil natuurlijk minder gaan werken als er een  baby'tje komt en  of we dan wel genoeg geld zouden hebben om voor zo'n ukkie te zorgen enzo. Maarja, het maakt zo'n kindje ook niet veel uit of hij/zij Mexx-kleertjes en Nike's aan heeft of dattie lekker een shirtje van de Zeeman onderspuugt.. Dus ook veel twijfels gehad hoor, en wat iedereen wel niet zou zeggen enzo.. Maarja, daar moet je niet te veel bij nadenken want het gaat er toch om wat je zelf wilt en niet wat een ander leuk vind!

En hoe gaat het met iedereen hier? Wanneer is jullie ei of NOD?

Groetjes,
Mitsj

Hoiiiii

Hier ben ik weer dames... DOet me veel dat ik hier gemist word !!!
OOk ik ben nieuwsgierig hoe jullie er uit zien hoor hihi..
Maar ook ik wil mezelf nog niet bekend maken.. niet eerder dan ik 12 weken zwanger ben hihi.. want strax leest een bekende dit ...

Word ff kort berichtje.. want heb pijn..Ben van mijn paard afgevallen !!   Ik rij al jaren en nog nooir gevallen ! n schrok ze en vloog ze weg en bokkte mevrouw waardoor ik keihard op de grond viel.   Het valt gelukig mee, niks gebroken maar een giga zere kont (sorry)
en ben erg stijf.   Ik lig nu op mijn zij op de bank. Zitten en op rug liggen doet me giga pijn ! Maar wou toch nog ff een berichtje deze kant op doen...

Frieda   SUPER!!! ben ect blij dat de pijn weg is!!! houden zo!

Bloemetje.. Ik bijf het spannend vinden meid ! Hoop dat je kwaaltjes niet voor niks zijn en kop op he !!!

Nathalie..k begin morgen met temp.. weet dak inmindels te laat benmaar ach.. t kan geen kwaad... ei heb ik toch nog lang niet !:(\

Voor de meide die ik niet genoemd heb.. sorry kan me niet echt goed concentreren... zal een pijnstiller nemen en op bed hou t niet uit hier..
Lekker slapn en ik kom morgen terug !!! hihi Liefssssss

maaike sanne,
klinkt pijnlijk, auw, dus ook niet gewerkt? of is het vanmiddag/vanavond gebeurd? wat ga je morgen doen? wel proberen te werken of thuis blijven?

dank je, ik probeer mn hoofd boven water te houden hoor, moet wel, want word er gek van.
nou ga zo op bed, ik ga normaal gelijk met vriend maar trek het nu echt niet, dus ga maar op bed. hij komt zo ook vast wel.

liefs

Ff kort berichtje van mij want ben ook bekaf. Maike Sanne fijn weer iets van je te horen. Doe je rustig aan meis. Jeetje van paard afvallen niet niks zeg.

Bloemetje ook al zo brak vandaag. Ik ben ook kei moe op het moment. Misschien van een hectisch dagje vandaag en alle emoties. Ik lig al vanaf 21.45 uur in bed. Was nog ff met mijn schoonmams aan het kletsen op msn. En dacht hier nog ff snel weltrusten zeggen.

Sorry meiden, morgen reageer ik wat langer.

Liefs Nathalie

Hoii

Ja heel pijnlijk !!! Vannacht ook niet goed geslapen, kon me niet omdraaien..
Uiteindelijk is mn nek ook pijnlijk en stijf...
Vandaag dus niet aan het werk.. als ik zit kan ik niet opstaan en net andersom !
Kijk het nog eventjes aan en anders maar de HA even bellen...

Hebben jullie wat kunnen slapen??
Dus nathalie.. ook al zo'n slechte dag gehad??   Hoop dat het vandaag beter is !
Het is schitterend weer (warm !!!) dus geniet er van meis !!
Ik wou anders in t hangmat liggen vandaag, maar dat word m niet :(

Weer ff korte reactie.. zal ha toch maar bellen of ie iets tegen de pijn heeft !
Nu merk je pas waar voor je je achterwerk voor gebruikt zeg.. Zelf met hatsjoeee dan span je je billen aan ! En dat doet zo zeeeer...
Ben normal nie zon aansteller, kan veel pijn hebben maar dit is niks !
-Nu begrijp ik jou ook Frieda !-

Terug
Bovenaan