Zwanger worden of niet?

Z
O
M
E
R
!!!!!!

Hey Meiden,

Heerlijk weertje hè!
Ik zit niet buiten hoor, alles dicht gedaan, anders word het hier heel benauwd. Ik heb vanmorgen uitgeslapen, totdat ik mijn bedje uit broeide, hihi. Sinds ik aan de kant van mijn vriend slaap, slaap ik beter, dus ik blijf lekker liggen. Ook ligt de mobiele telefoon/wekker aan zijn kant. Word wel wakker 's nachts, maar dat komt dan dat ik me ff verdraai wat niet fijn voeld.

Frieda hoe voel je je meis? Helemaal geen pijn meer? Ik hoop het zo voor je! En Mitsj heb je je ei al gevonden meis? Ik denk dat we idd allemaal zo onze onzekerheden hebben. Eerst of we wel zwanger mogen worden en of we het allemaal wel redden. Dan of we wel zwanger mogen blijven en goede mamam's zullen zijn. En dan begint opvoeding met onzekerheden, hihih. Maar we redden het vast allemaal! Daar ben ik van overtuigd. Mijn nod is 26 juli, dus rond 12 juli pas mijn ei. Maar heb het klusseizoen al geopend hoor, rd-tjes zijn weg en tis lekker zwoel weer dussss klussen maar, hihih. Als mijn cyclus 22 dagen zou zijn (zoals in ronde 1) dan is 6 juli mijn ei. Dus dat is het weekend. Maar ik zit nu na 4 rondes netjes op 29 dagen cyclus dus ga gewoon uit van 26 juli. Je moet je kanzen soms een   beetje verspreiden hè. Nee we genieten gewoon en als daar dan geen hele mooie liefdesbaby uit komt, tja dan moeten we weer een ronde verder hè.

Ohhhh Maike Sanne wou net vragen hoe het met je ging, maar zag je berichtje meis. Wat naar dat je zoveel pijn hebt. Ja pas als je ergens last van hebt ga je beseffen hoeveel je dat deel van je lichaam gebruikt, raar hè. Dan word het maar op je buik in de zon liggen. Maar ja hoe kom je dan overeind om te voorkomen dat je een kreeftje word hè, hihih. Hopelijk heeft de HA iets pijnstillends en voel je je de aankomende dagen wat beter. Hoe bevalt je nieuwe functie? Had je laatst ook al niet iets met je hoofd dat je tegen ergens was aangeknald?  Doe rustig aan meissie. Ja ik weet het zit niks anders op hè.

Gisteren had ik idd mijn dagje niet zo. Weer behoorlijk wat tegenslagen in mijn leventje en dan vraag ik me soms echt af waar ik dit allemaal aan verdiend heb. Ik weet dat ik zo niet moet denken, maar het leventje is soms zo oneerlijk. Had ik eindelijk weer een beetje leuke baan, waar ik plezier in had. Lekker werken met kids, onder de mensen zijn e.d. Maar kreeg gisteren te horen dat ik daar niet kan blijven werken helaas. Ik had 0 uren contract, maar iemand anders moet een contract van aantal uren op papier hebben en dan gaan ze dat niet allemaal redden. Ik heb er zo mijn gemengde gevoelens en gedachten over, die ik hier niet neer ga zetten. Maar had echt ff een beetje een baaldag. Beetje beduusd en verdoofd. Normaal moest ik dus vanmiddag werken en nu zit ik thuis. Jullie denken natuurlijk ohhh heerlijk meis met dit weer. En is aan ene kant ook wel zo. Maar werken was voor mij afleiding en ondanks veel inspanning ook weer onspanning. Even wat anders in mijn leventje dan alleen revalideren. Dat is het enige nog waar ik mijn bed moet uitkomen, teministe zo voeld het. Iedereen zegd: meis komt goed en concentreer je nu eerst maar eens op je auto dat je die mag houden en kom tot rust. Maar dat ik nou van thuis zitten tot rust kom. Maar goed moet ff mijn weg hier weer in vinden.

Ik ga hier in huis ff wat dingetjes opruimen en genieten van het weer denk ik. Heb nog niet bedacht wat ik vandaag ga doen. Tot strakkies denk ik, hihi

Liefs Nathalie

Jeetje Nathalie.. dat is niet niks !!!
En dan zit ik hier maar me een beetje aan te stellen over mijn spierpijn! :(
Hoop dat je snel ander werk vind meid !

Zal z de ha nog weerdenk ik  terug bellen.. Assistende deed nogal bot.. ze zei vanmorgen was spreekuur had je toen moeten komen.. Ik dus ja toen viel de pijn nog uit te houdem.. zegt ze dan moet je 1 uur naar ha zelf bellen ik beslis dat niet #%#^$^#
Zit nu te twijfele of ik nog zl bellen of t op zn beloop laat...

hoi,

maaike sanne, wat balen die pijn, heeft ha je wat kunnen geven?
ik hoop dat het snel weer wat beter gaat hoor, want dit is niet fijn, en klussen zit er dan ook niet in denk ik.
beterschap.

nathalie, ben blij te lezen dat je beter slaapt, heeft lang genoeg geduurd he.
Het gaat zo te lezen ietjes beter vandaag?
Het is inderdaad zeer moeilijk om alle adviesen van mensen op te volgen.
het is makkelijker gezegd dan gedaan.
maar ik ben er zeker van dat het je allemaal gaat lukken.
maar meis, je komt je bed uit voor ons?
we zijn altijd zo blij als we van jou weer wat te lezen hebben.
dank je daarvoor.

liefs

Maaike sanne,
BELLEN. je moet het niet op zn beloop laten, als het niet gaat dan gaat het niet.
en de assistente lekker laten joh, ze weet niet wat jij voelt.

liefs

Hahah Bloemetje !   Heb je advies opgevolgd en toch maar gebeld..
Kan er over half uurtje terecht dus zo die kant maar op.
Zal wel niks uithalen maar beter te vroeg naar dokter dan te laat !

Mn nek begint nu echt pijnlijk te worden ...

Dames ik hou jullie op e hoogte

enne Nathalie.. ja idd was twee weken geleden met mn hoofd tegen de deur geknald.. ook danzij het zelfde paard wat me er af gooide ^%@&*&^@%^
hahah... Ach.. zijn lieve beestjes hoor haha...
Ben blij dat het wat beter gaat nathalie !!
Bedenk maar zo.. Na regen komt zonneschijn !

Maike Sanne, BELLEN! en niet zo gek praten dat jij zit te zeuren over je spierpijn, vandaag is mijn pijn uit te houden en dat is heus niet erger dat van jou. Dus dat wil ik NIET meer horen okay! (*kom ik streng genoeg over, hihi*)

Maar meiden voor jullie hoef ik mijn bed niet uit, heb laptopje *knipoog*
Nee okay ik snap wat jullie bedoelen. Voel me idd vandaag iets beter.
Ga geleidelijk aan gewoon wat dingetjes doen. Morgen therapie zwemmen en 's middags afspraak dus dan heb ik ook geen tijd om me te vervelen. Vrijdag weer fysio. En anders ga ik wel ff de stad in of bij mijn opa & oma kijken ofzo. Volgende week met een vriendin afgesproken en krijg net een brief dat ik een ergotherapeute over de vloer krijg volgende week. Dus her en der probeer ik gewoon mijn afspraken te verspreiden. Dan hou ik het zelf beter vol en heb ik elke dag toch wat te doen. We zien het wel hoe het gaat lopen. Misschien heeft het idd zo moeten zijn en moet ik ff weer stappen terug doen voordat ik vooruit kan. Wie weet!

Liefs Nathalie

De zon is er al, nu de positieve dinge nog, hihih

Succes bij de dokter! En blijf wel bewegen meis. Ik zelf heb Whiplash en weet dus wat het is met de pijn in je nek. Maar neem aub niet teveel hooi op je vork, want je komt jezelf tegen. Ik weet er alles van. En toen ging he tmet mijn lichaam alleen maar slechter. Denk aan jezelf en geniet zoveel mogelijk. Hopelijk kun je wat pijnstillers krijgen en/of fysio, want als je eenmaal je spiertjes verkrampt hebt krijg je extra klachten.

Hou je ons op de hoogte? Liefs Nathalie

Hoi,

Maaike Sanne, fijn dat je naar dokter kan, en wat goed dat je geluisterd heb.
flink hoor. hahahaha.
maar hoe is het gegaan?

nathalie, misschien is het zo, dat het zo heeft moeten zijn, dat je stapje terug   moet nemen. dat het dan beter zal gaan.
ik ben ook blij dat het weer ietjes beter gaat.

en aaaaaaah, ik word echt gek hoor. ik weet het echt ff niet meer.
buikpijn nog steeds(trekkerig gevoel,rommelende darmen, maar heb ik wel vaker, maar nu toch net iets meer), zijkanten borsten:doen pijn.
heel veel trek in eten en honger.
pffff, je zou bijna denken he.
en ovutest was nog licht positief net, je zou toch denken dat die bijna negatief moet zijn?
lijntje was minder zichtbaar nu dan gisteren hoor.

nou dames, weer ff mn klaaguurtje hoor
sorry.

liefs

Terug
Bovenaan