Hi Meiden nog ff een berichtje van mij voor het slapen gaan. 9 juli is bijna alweer een dagje dichterbij dat scheeld, hihih. Frieda ik hoop dat je lekker geslapen hebt meis. Heeft het vannacht een beetje doorgezet. Hoe voel je je nu?
Maike Sanne, hoe was het bij de dokter meis? Hebje vannacht een beetje beter kunnen slapen? Ik hoop het voor je!
Meiden ik moet ff iets kwijt hoor. Ik ging net douchen, nog ff lekker afspoelen voor het slapen gaan. Kijk ik in de spiegel en kom tot de conclusie dat boven mijn navel ik echt een buikje begin te krijgen. Zat altijd wel beetje een vet randje, maar nu heb ik echt zo iets van nou nou Nathalie. En ineens zie ik dat ik heel veel aderen over mijn borsten heb lopen. Heb ik normaal niet. Toen ik vorige ronde zoveel kwaaltjes had, had ik wel hele gevoelige tepels, maar niet dat aderen duidelijk te zien waren.
Maar ik ben geen gevoelige tepels meer, lust weer koppie, heb de laatste dagenn meer eetlust, mijn neus doet weer normaal ivm alles sterk ruiken, heb geen steken meer in mijn zij, Ik sliep beter (behalve maandag nacht) kortom alle dingen (waren er nog een paar geloof ik) heb ik nu niet meer. Ohhh ja mijn temperatuur is 36,51 's ochtends dus ook niet heel hoog ofzo. Ik snap er niks van dus! Zal wel niks zijn.
Ik denk al van ohh zal wel gegroeid zijn, maar broeken passen goed, en moet zelfs een riem om mijn 3/4 broek anders zakt ie af. Maar ja zit ook boven mijn navel hè. Weet iemand waar je het eerste aan komt als je zwanger bent? Hhahah nee Nathalie het is nog lang geen 26 juli! Maar zet me toch wel ffies aan het denken, hè verdorie ik wil dit niet. Ik ga lekker slapen, morgen zal ik dit hopelijk uit mijn koppie hebben gezet. Zat vanmiddag nog tegen mijn vriendinnetje in kwebbelmeiden topic te zeggen dat ze rustig aan moet doen, niet teveel moet denken en anders voor zekerheid een test moet doen en nu haal ik zelf van alles in mijn hoofd, hahaha. Tis wat met me!
Meiden weltrusten! Liefs Nathalie