Zwanger worden of niet?

Geeft niks hoor bloemetje, wij luisteren wel.
Ben alweer vergeten wanneer je nod is, hihih

Die is 9 juli,
over een week dus.
Dus nog weekje spannend.
ik krijg meer en meer het gevoel dat het raak is. echt.
en het zal een behoorlijke domper zijn als het niet zo is.
ik voel zoveel nu, en ook dat anderen dit hebben gehad, en weet het, ik moet het niet vergelijken. maar toch. het is bij sommige zo herkenbaar.
ik voel me zo apart.
ik weet niet hoe ik dat uitleggen moet.
maar het is zo moeilijk.

liefs

Herken het gevoel hoor, dat had ik vorige maand ook
Ik had alleen niet het idee dat ik zwanger was
Maar voelde me wel heel anders en aparte kwaaltjes
Daar kan je soms behoorlijk van in de war raken
En die onzekerheid maakt het ook gewoon zo moeilijk
Steeds maar weer in de wachstand enzo. Pff tis wat!

Liefs Nathalie

Zo daar ben ik dan ook weer even... zit in bed met mijn laptop op schoot en ben echt helemaal verrot!! Heb net ook al een uur op de bank geslapen en nu ben ik lekker naar boven gegaan...
Ben vandaag ongesteld geworden.. na ja weet niet of het wel echt zo is want voor wat het nu lijkt is het erg oud wat er uit komt..... sorry voor de niet smakelijke details.....
Voel me ook lekker beroerd dus was van plan om lekker op tijd te gaan slapen.

Maike Sanne, Hoe was het bij de dokter??? Hoop dat je inmiddels al wat minder pijn hebt??

Nathalie, wat ontzettend vervelend dat je je baan kwijt bent... en wat ontzettend oneerlijk ook! plaats maken voor iemand die een contract nodig heeft met uren?? Jij niet dan??? grrrrrr!

Mitsj.... Hoop voor je dat je snel zwanger raakt.... had je nou een deze dagen je ei?? sorry ff vergeten...

Bloemetje.... tja.... valt er nog wat aan toe te voegen aan wat ik al een aantal x heb herhaald..... Hoop dat het snel 9 juli is want ik vind het nu ook te spannend worden...

Liefs,

Frieda

Hi Meiden nog ff een berichtje van mij voor het slapen gaan. 9 juli is bijna alweer een dagje dichterbij dat scheeld, hihih. Frieda ik hoop dat je lekker geslapen hebt meis. Heeft het vannacht een beetje doorgezet. Hoe voel je je nu?

Maike Sanne, hoe was het bij de dokter meis? Hebje vannacht een beetje beter kunnen slapen? Ik hoop het voor je!

Meiden ik moet ff iets kwijt hoor. Ik ging net douchen, nog ff lekker afspoelen voor het slapen gaan. Kijk ik in de spiegel en kom tot de conclusie dat boven mijn navel ik echt een buikje begin te krijgen. Zat altijd wel beetje een vet randje, maar nu heb ik echt zo iets van nou nou Nathalie. En ineens zie ik dat ik heel veel aderen over mijn borsten heb lopen. Heb ik normaal niet. Toen ik vorige ronde zoveel kwaaltjes had, had ik wel hele gevoelige tepels, maar niet dat aderen duidelijk te zien waren.

Maar ik ben geen gevoelige tepels meer, lust weer koppie, heb de laatste dagenn meer eetlust, mijn neus doet weer normaal ivm alles sterk ruiken, heb geen steken meer in mijn zij, Ik sliep beter (behalve maandag nacht) kortom alle dingen (waren er nog een paar geloof ik) heb ik nu niet meer. Ohhh ja mijn temperatuur is 36,51 's ochtends dus ook niet heel hoog ofzo. Ik snap er niks van dus! Zal wel niks zijn.

Ik denk al van ohh zal wel gegroeid zijn, maar broeken passen goed, en moet zelfs een riem om mijn 3/4 broek anders zakt ie af. Maar ja zit ook boven mijn navel hè. Weet iemand waar je het eerste aan komt als je zwanger bent? Hhahah nee Nathalie het is nog lang geen 26 juli! Maar zet me toch wel ffies aan het denken, hè verdorie ik wil dit niet. Ik ga lekker slapen, morgen zal ik dit hopelijk uit mijn koppie hebben gezet. Zat vanmiddag nog tegen mijn vriendinnetje in kwebbelmeiden topic te zeggen dat ze rustig aan moet doen, niet teveel moet denken en anders voor zekerheid een test moet doen en nu haal ik zelf van alles in mijn hoofd, hahaha. Tis wat met me!

Meiden weltrusten! Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Zo moe en dan nog niet normaal kunnen slapen, Mijn god wat was het warm zeg....
Had op een gegeven moment echt zo iets van.... probeer het nog 1x en als ik dan nog niet kan slapen dan ga ik wel weer naar beneden toe..... Gelukkig ben ik wel in slaap gevallen maar ben nog veel wakker geweest. Ik wordt meestal zelf al om half 7 wakker dus kon ook niet meer verder tukken. Zou ook niet handig zijn want ik moet straks met Kyra weer naar de kinderarts voor controle.

Eigenlijk is zo een forum helemaal niet goed voor je als je zwanger wilt worden.
We maken elkaar allemaal gek.
Nathalie... Als je met de anticonceptie stopt (waar hormonen in zitten) veranderd alles in je lichaam. Dus je kan wat dikker worden maar dunner is ook heel goed mogelijk.
Alles waar je eerder geen last van had komt tevoorschijn.   Dus maak jezelf alsjeblieft niet to gek....... (je snapt wel wat ik bedoel he)
Ik ben van het spiraal aardig aangekomen. Ik hoop dat dat er weer af gaat...

Ik ga me maar ff aankleden en dan zal ik de kleine draak weer eve uit bed halen.
(Kinderarts zal blij zijn om haar te zien.. Hij wil der altijd knuffelen...Komt omdat als ze weer eens ziek was en we waren daar ze geen kik gaf en altijd bleef lachen)

Liefs,

Frieda

Mitsj.... Hoop voor je dat je snel zwanger raakt.... had je nou een deze dagen je ei?? sorry ff vergeten...

Hoi hoi!

@Fritz
Ik heb indd ook wel de indruk dat we elkaar gek maken hier! Het is wel reuze gezellig, dat wel, maar als iemand een keer een rommeltje in haar buik voelt, en die blijkt zwanger te zijn dan voelt iedereen ineens een rommeltje in haar buik hihi.. Maar da's een kwestie van zelf nuchter proberen te blijven denk ik.
Ik heb idd mijn ei ja, ik voel het helaas nooit maar volgens de berekening van Predictor zou gister mn beste klusdag zijn, en vandaag mn ei. Dus gister maar ff goed geklust, en maandag ook alvast, en dan vandaag nog maar even als we niet te moe zijn! Dus we wachten braaf weer af!

Ga ik weer aan het werk hihi..

Groetjes allemaal! En een fijne dag!

-x- Mitsj

Goedemorgen meiden, ik ben weer down to earth hoor. Tuurlijk hebben jullie gelijk, mijn lichaam zal wel gewoon aan het veranderen zijn! Nachtje slapen doet wonderen, hihi. Hier ook benauwd weer. Toen we gingen slapen eindelijk een beetje regen en flinke klappen onweer, schrok ervan. Maar nu schijnt het zonnetje hier weer lekker en begint het alweer flink hothot te worden volgens mij. Warmte is niet erg, maar dat benauwde vind ik toch wel ietsjes minder.

Frieda hoe was het met Kyra bij de kinderarts? Is alles goed met haar?
Mitsj heb je wel je eisprong gevoeld of voel je die over het algemeen helemaal niet.

Zo ik heb me gisteravond ff laten gaan in mijn onzekerheid, ik kan er weer tegen! hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan