Zwanger worden of niet?

Hoi hoii

Jeetje wat word er veel gekletst als je bina 24 uur niet bnt geweest haha !
Maar wat kan er ook veel gebeuren in 24 uur !
Nathalie.. Mijn buurmeisje is nu al 29 weken zwanger en bij haar zie je nog bijna niks ! Lijkt net een flubber buikje ( heb k ook dus mag niet oordelen:p )
Maar mijn zus is nu 19 weken en die heeft al een mooi buikje. Dus het verschilt echt per persoon..
Ach meid.. wacht "rustig"   je volgende NOD af.. stel dat je dan al zwanger bent ben je misschien al een maandje verder dan 4 weken zwanger   hihih.. dan gaat t aleen maar sneller haha
Maar alle gekheid op een stokje.. meid laat je niet gek maken ! Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt maar lijkt me wel wat onwaarschijnlijk :S

Bloemetje.. Spannend !! Weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen, duim echt voor je !!!!

Frieda..Echt super dat de pijn weg is !!   Dus nu "veilig"   klussen??

Mitsj... ook spannend hoor !!! Ga maar lekker klussen hihi..

Nou hier gister dus naar ha geweest.   Ha vertrouwde het niet helemaal, dus meteen doorgereden naar het zh voor fotos van mijn bekken.
Gelukkig was er geen breuk te zien !!   Heb nu pijnstillers mee gekregen en deze helpen gelukkig goed !   Moet veel bewegen (nek nog wat rustig houden) maar bewegen om mijn stuit (is dit een nederlands woord?of een fries haha) (bedoel staartbeentje) in beweging te houden.. Gaat nu gelukkig al wat beter daaro...
Alleen als ik even heb gezeten en ga op staan heb ik ff pijn.
MIjn nek is nog stijf en gaat nu ook wat in mn rug zitten ..
Best wel irri !! En dat terwijl ik morgen ECHT ga beginnen op mn nieuwe job !
Het inrichten alles is nu klaar,dus morgen voor t eerst met de clienten werken .. Spannend ! Gelukkig ben ik samen met nog een collega, want anders had t niet gekund..

Nou weer een heel verhaal hier..
Denk niet dart ik hier vandaag weer terug kom.. Mijn beste vriendin (ze weet het van onze wens)   Komt hier zo, gaan we ff de stad in en dan even eind lopen en leuke fotos maken !   We hebben beide een goede camera (nikon) en onze hobby is sinds kort fotogravere, Zij gaat een cursus doen maar ik kan deze helaas niet volgen omdat het niet uit komt met mn werk.. dus ik pruts zo wat haha

Nou dames.. een goeie gezellige dag toegewenst en ben er vrijdagavond pas weer (denk ik) vanavond nog op verjaardagvisite en morgen hele dag werken...
Doei doeiii     Dikke kus Maike Sanne !!

ps; Vind jullie TOPPERS !!

Maike Sanne, dank je voor je woorden meis, maar denk niet dat ik zwanger ben hoor.
Schrok gewoon ffies gisteren, omdat het me niet was opgevallen. En dat vorige ronde toen ik al die kwaaltjes had niet had enzo. En ook maar heel kort ongi was, dus dan droom je ff weg hier hè. Was ik nu maar gewoon rustig gaan slapen, hihi. Want jullie zullen wel denken die haalt zich ook van alles in haar koppie, hihi.

Fijn dat de pijnstillers helpen meis. En dat je niks gebroken hebt zeg. Zijn er ook foto's van je nek gemaakt? Hou je je nek wel in de gaten? Anders weer ff terug naar HA voor fysio ofzo hoor.

Veel plezier vandaag en morgen. En succes met je nieuwe werkzaamheden. Hopen snel van je te horen hoe je het allemaal gehad hebt. En begin nu al nieuwsgierig te worden na je foto's hihih.

Liefs Nathalie

Nathalie,
Dus weer helemaal relaxt nu erover?
Hoe doe je dat?
Hier had het gistermiddag behoorlijk geonweerd. maar vind het nu weer benauwd hoor.
Moet zo strijken maar heb er geen zin in, maar het moet wel ff.

Mitjs, voel je helemaal niets van je ei?
Hier voelde ik het de eerste maand ook niet, nu weer wel.

Frieda, hoe was het bij kinderarts?

maaike sanne, gelukkig gaat het weer wat beter. en geen breuk.
succes morgen op je nieuwe baan. heerlijk hoor.
dank je voor je lieve woordjes.

nou, hier nog steeds zelfde, het is allemaal wel ietsjes gezakt, maar is nog wel aanwezig.
maar ga je de pijntjes allemaal wel voelen als het er niet is. vind ik zo gek. ik voel het echt.
brrr. je word er soms radeloos van hoor.

liefs

Hulptroepen voor jou Bloemetje, hihih
Tja heb mezelf ff toegesproken, want ik weet gewoon dat ik niet zwanger kan zijn
Dus kan ik nu wel gaan lopen onzeker zijn en stress op bouwen, maar dan word ik het zeker niet hè. Dus probeer het allemaal wat van me af te zetten. En ben weer geland hoor vanuit de droom wereld. Af en toe ben ik gewoon beetje onzeker en dan voel je dat ineens en zie je je lichaam veranderen. 26 juli duurt nog lang en als ik nu al van alles in mijn hoofd ga halen gaat het nog veellll langer duren. Net als wat hier gezegd word. Als het wel zo is, dan ben ik dan gewoon al langer zwanger. Maar ik weet gewoon dat het niet zo is. Dan voelde ik me nu wel anders, denk ik hihih.

Ik heb vanmorgen lekker gezwommen. Heb de sleutels ingeleverd dus ben er nu klaar mee. Na het zwemmen lekker ff buiten koffie gedronken en gezellig zitten kletsen. Volgende week mogen we introdusee (of hoe schrijf je dat?) meenemen. Dus ik zit ff te bedenken of ik iemand mee kan nemen.

Net lekker toasti gegeten en ga dalijk denk ik ff wat eerder naar de stad. Heb om 15.00 uur afspraak dus kan ik mooi voor die tijd ff kijken of ik nog leuk shirtje kan vinden ofzo. Want mijn tante word zondag 60. Ze belde gisteravond al ffies op, heel lief. Of wij ook kwamen. Ik had dat natuurlijk allang van oma gehoord dat we zondag middag zijn uitgenodig om daar in gezinsvervangendtehuis met elkaar het te vieren. Ze is helemaal zenuwachtig geloof ik. Ze heeft het prikbord al leeg gehaald voor alle kaartjes, hihih. Dus ik ga zo maar eens ff een leuke kaart halen.

Ik zei laatst toch dat ik het voorgevoel had dat een vriendin van mij zwanger zou zijn van hun 2e. Nou ik heb weer eens gelijk hoor. Elkaar al hele tijd niet gezien helaas. Maar ik kreeg op een of andere manier dat gevoel. Ik sprak haar ff op msn en toen vertelde ze het al. We zien elkaar volgende week, dus kunnen we ff gezellig bij kletsen. Ik mag wel uitkijken dat ik niet teveel vragen stel en uitkijk wat ik zeg. Kweet niet of me dat gaat lukken hoor. Ze heeft mij toen ook verteld toen ze met hun 1e kleine bezig waren. Ben erg benieuwd hoelang ze er toen over hadden gedaan, kweet het niet meer goed, maar best wel wat maandjes geloof ik. En nu geen idee. Maar ze is uitgeteld op de verjaardag van de 1e hihihih. Kweet niet of ze op een forum zit, van de 1e geloof ik iets met msn-group ofzo. Maar anders heeft ze me toch al herkend, want ik ratel hier zoveel, hihih. Zal volgende week wel de vraag krijgen of wij nog niet aan kids zitten te denken. Ik straal namelijk echt als ik daar ben, hihi. Heerlijk die kleine!

Meiden ik heb alweer heel wat gekletst. Spreek jullie later!

Liefs Nathalie

Hoi hoi!

Nee ik voel mn ei bijna nooit! Soms heb ik wel eventjes dat idee, maar ik weet het nooit zeker. Zoals nu ook, zou die vandaag moeten zijn. Ik voel soms weleens wat aan de rechterkant, maar ik weet niet of ik dat volgende week of vorige week bijvoorbeeld ook weleens voel hihi!

Nou we wachten af! Qua klussen zit ik wel goed geloof ik, dus hopen maar weer!

Groetjes,
Mitsj

Dank je voor de hulptroepen nathalie, haha.
nou, hier net gestreken, en zo ff dorp in, ff pomp zoeken voor een matras. en wat te eten voor vanavond halen.

mitsj, zou best kunnen dat dat eisprong is, maar wel jammer datje het niet voelt.

liefs

goedemiddag,

Maike Sanne, Gelukkig heb je niets gebroken zeg en dat je pijnstillers nu helpen is ook erg prettig!
Er word in 24 uur aardig wat getikt ja... nog even en we gaan een volgend topic beginnen!! Hahah

Nathalie, Fijn dat je weer terug ben in de realiteit :p (sorry kon het niet laten)
Ik ook wel dat je snel een positieve test in handen hebt want het zit de laatste tijd niet echt mij en ik (en de anderen natuurlijk ook) gunnen je het!!

Wat je zie over Maike Sanne over veilig vrijen ..... GRRRRRRRRRR ik haat condooms maar het moet maar.... Ik vind het niet erg om nog een kleine te krijgen al wacht ik liever nog iets langer met zwanger worden....

Bloemetje, is alles gelukt in het dorp??

MItsj, Spannende tijden hoor! Duim ook voor jou :)
Wat voor werk doe je eigenlijk dat je de kans krijgt om op internet te surfen... ik heb daar echt geen tijd voor hoor!

Ik ga zo ff wat schappies doen anders hebben we geen eten vanavond...

Liefs,

Frieda

Ow ja vergeet helemaal te vertellen... de controle bij de kinderarts was goed... heel goed zelfs!!
We hoeven niet meer terug dus dat is alleen maar beter.....

Terug
Bovenaan