Zwanger worden of niet?

Hoi,

Frieda, jeah, ooh wat heerlijk dat je niet meer terug moet, ooh wat fijn. het gaat dus de goede   kant op met jullie kleine meid?

Nathalie, fijn dat je weer geland bent, zo alleen daarboven in de lucht is niet fijn he. beetje eenzaam. hihi, ik kom ook weer landen hoor. ik probeer er wat nuchterder onder te zijn. het lukt wel beetje, mede dankzij jullie.
niettemin blijf ik wel alle klachten voelen, heb soms echt raar gevoel in me maag, en als ik dan gegeten heb zakt het weer wat weg, totdat ik weer honger ga krijgen. dan voel ik me weer zo.
borsten zijn minder vandaag, bijna niet gevoeld, enkel net ff.
we wachten nog verder af.

maaike sanne, leuke dagen gehad? wanneer je dit leest zijn de twee dagen voorbij

op het dorp is het gelukt hoor, wat make up gehaald, hihi, ben iemand die daar graag met experimenteerd, haha, maar bij de hema hoor, k zoek het wat goedkoper op, heb ook nog twee broeken en shirtje, bij de zeeman. hihi, lekker goedkoop maar zit wel lekker hoor.
bij zeeman zelfs maatje kleiner, what, ik eet enkel meer .
maar probeer er nu ook al op te letten om wat goedkoper te winkelen, dus die winkels, scheelt een hoop hoor. hihi, en dat andere geld kan ik dan gaan uitgeven wanneer ons kleintje er is, nou ja, eerst zwanger zijn he.

liefs

Hi, was ik ook weer ff. En Bloemetje ben je al geland?
Hhaha sorry kon het niet laten, komt door Frieda!

Hoeft Kyra niet meer terug naar kinderarts meis?
Ik las er niks over, maar zal je misschien ergens anders getypt hebben
Of lees ik er zo overheen?

Hoe zou het met Maike Sanne zijn en haar nieuwe functie, ben benieuwd
Hopelijk gaat het een beetje met haar spiertjes.

Ohhh Bloemetjeeee nog steeds niet gestreken, foeifoei!
Ik heb vanmiddag twee basishemdjes en een leuk tuniekje gekocht in de opruiming. Voor de verjaardag van mijn tante, staat echt leuk. Had ik niet gedacht, was veel afgeprijsd en had een aantal dingen aangetrokken. Bij het tuniekje had ik zo iets van ik weet niet of me dat wel lijk, maar die stond juist het leukste. Zo zie je maar weer, je moet het gewoon ff aanpassen. Ik kan heel snel hoor. Aanpassen, leuk, niet leuk, betalen, klaar! Heb al tijd niks voor mezelf gekocht. Vond dat ik dat nu wel ffies verdiend had.

Ben nu best wel moe en het eten smaakte me vanavond voor geen meter.
Ik hoef gelukkig de plantjes niet water geven vanavond, want het heeft behoorlijk geregend hier vanmiddag. Nu is het droog en lekker afgekoeld. Dus heb de deur lekker open staan.

Meiden fijne avond! Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie, ik zit nog in de lucht zo eenzaam daar.
elke keer dat ik bijna geland ben ga ik weer hoo pdingen voelen en stijg ik weer op.
zo irritant.

ik denk dat je bij frieda en maaike sanne erover hebt gelezen.
frieda had gemeld dat ze niet meer terug moeten, en maaike sanne is wat komen schrijven vanmorgen.

maar tuniek, leuk he, vind dat altijd zo lekker zitten. heb graag lange shirts die over me kont komen, haha. en me buik verhullen, maar vanaf ik zwanger ben en bolle buik krijg, dan niet meer hoor, haha.

liefs

Hhahaha ik droeg vroeger ook altijd shirt die over mijn billen vallen.
Maar sinds ik afgevallen ben en ander figuur heb gekregen hoeft dat niet persee meer voor me. Ga geen strakke dingen dragen, dat lijkt niet met flubber buikje vind ik. Het is een heel apart tuniekje/jurkje achtig iets. Had er mijn witte broek onder, erg leuk al zeg ik het zelf, hihih. Als ik idd zwanger mag zijn dan ga ik wel strakker dingen dragen hoor, leuke buikband enzo. Lijkt me zo gek om dat te dragen. Gaat nog leuk worden met broeken. Ik heb namelijk hele lange benen en draag nu meestal broeken van Long weare van Miss Etam, maar ja zwangerschapsbroeken zijn er volgens mij niet in lange maten. In de zomer is dat niet zo erg, maar in de winter. Ik hoop toch wel dat ik deze winter zwanger ben. Dan maar lange laarsen eronder of iets op verzinnen dat het langer gemaakt word, als er bijvoorbeeld hele brede zoom in zit. Maar dat is zorg voor later. Soms is het gewoon fijn om ff weg te zwijmelen. Als je maar wel weer terugland, hihih.

* Trekt Bloemetje naar beneden en bind gewichten aan haar voeten, hihih* Helpt het al?

Liefs Nathalie

Hoi,

nathalie, dromen mag toch? is alleen maar fijn.
buikband, lijkt me ook zo mooi. ik zwijmel nu ook ff weg hoor.

ik begin ook steeds zekerder en zekerder te worden van onze wens, al heb ik soms nog wel eens de gedachte, wat zal mn moeder zeggen.
kunnen we het. en redden we het financieel, maar dan geef ik graag paar dingetjes op die ik anders wel doe.

het werkt beetje nathalie, het gaat nu weer wat beter met me. ff avond alleen, vriend is de deur uit, en vind het wel lekker zo. even rust in mn koppie krijgen. heb ik echt nodig.

liefs

BLOEMETJE & alle MEIDEN natuurlijk ook!

Tuurlijk mag lekker wegzwijmelen af en toe wel. Maar niet te hoog vliegen. Als je al die lieve babykleertjes in de winkel ziet hangen of een grappige kleine ziet op straat, ja daar kan ik van genieten.

Hier regend het behoorlijk nu. Zal hopelijk ook wat frisser zijn boven.
Moet zeggen dat ik de laatste dagen gelukkig iets beter slaap.
Ik ga eens ff kijken of er een goede film ofzo op tv komt.

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, te hoog vliegen inderdaad niet, hihi, ik vlieg laag, dat kan wel he?
hihi.
fijne avond meiden.
xx

Lekker geslapen allemaal? Hoe is het met iedereen?
Hier wel redelijk geslapen, maar wel apart. Ik weet het niet goed uit te leggen. Voelmeook beetje anders. Geen idee hoe, maar anders, hahah

Ik zit nu nog lekker te luieren. Hoef vanmiddag pas de deur uit.
Vanmorgen was ik eerst klaar wakker, dus dacht ga er maar uit
En nu begin ik al weer een beetje slaperig te worden.
Het is hier frisser dan de afgelopen dagen. Maar eens kijken wat vandaag allemaal gaat brengen.

Ik kom jullie in elk geval hele fijne dag wensen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan