Zwanger worden of niet?

hoi dames,
ik wil jullie allemaal een fijn weekend komen wensen.
geniet ervan zou ik zeggen.

tot zondag, ik ga zo lekker weg.

x
misschien kom ik tussendoor nog,maar dat weet ik niet

Heel veel plezier dit weekend met je paps in Belgie meis.
Geniet er lekker van! Hoe voel je je op het moment?

Liefs Nathalie

Zo dames... hier was ik ook weer ff!!
Ik moet even gruwelijk van me afzeiken want ik voel me KUT!!!
letterlijk en figuurlijk. Begon vandaag al op mijn werk... had al zo een gevoel dat het zo een dag zou worden en ja hoor...
Maar goed... heb dus onwijs buikpijn maar het komt en gaat en het zijn steken.... weet niet of het me blaas is of last van mijn RD'tjes maar dit is echt niet stoer!!!
Ben ook in staat dat als het er morgen nog is toch even naar de dokter te bellen......
Kyra was vandaag ook al niet te genieten, ze heeft last van der tandjes......
Nadat ze vanavond een paar x wakker was geweest had ik me gedoucht en was lekker op bed gaan liggen... zo moe was ik. Ik lag denk om half 9 er in....
werd Kyra net weer steeds wakker.... heb er net maar een paracetamol gegeven en nou maar hopen dat ze doorslaapt. maar gevolg is dat ik nu niet kan slapen...... *#&)(#*$&
En ik ben al zo moe....... Voel me ook echt down... kan wel janken...
Ik ga het straks wel weer proberen maar ben nu ook te gejaagd dus dan kan ik gaan liggen maar dan val ik toch niet in slaap!

Dusssss....

hoe gaat het met jullie??? Leuke dag gehad???

Liefs,

Frieda

Hoi hoii

Jeeeeetje mina.. Ik heb tig minuten werk om alles te lezen ! hahaha Leuk !!

Hier gaat t goed !! Gaat stukje bij beetje beter !   Voel mn staartbeentje nog giga.. vooral als ik te lang heb gezeten..
En pak nog niks van de grond etc. Neem alleen voor de nacht nog een pijnstiller.. want t slapen doet zeer.. ja dat liggen he ...
Maar verder gaat t goed ! Rug en nekpijn gaat ook al over, het is r   nog wel en voel t nog wel maar niet meer zo pijnlijk.
Ben ook aan he twerk geweest vandaag ! Was ontzettend druk en intensief maar wel erg leuk !     Wel lang hoor,10 uur,maar wel erg leuk !
Moet nu noh 9 dagen werken en dan weer een vrije dag ! Yeaaahhh !!
Haha .. ach de 9 dagen zijn zo om, want het is afwisselend werk op 3 adresjes dus afwisseling zat..

Bloemetje.. je leest dit vast niet meer,maar goed weekend in Belgie !!!
(jullie natuurlijk ook goed weekend !!!)

Verder ff korte reactie, want ben doodop.. KOm net onder douche vandaan en wou toch nog ff op julie vragen reageren hihi...
Ik kom zondag weer.. Morgen weer werken en daarna naar mn zusje om de 20 weken echo op film te kijken !!!! LEUK !!!

Lekker slapen allemaal meiden !!! XXXX

Hi meiden, hier ook ff niet zo'n lang berichtje,
want ik heb hoofdpijn en voel me niet zo toppie.

Frieda wat balen meis dat je je zo voeld en dan zo'n dag ook nog
De kleine meid slaapt hopelijk nu door en hoop dat jij ook snel de slaap weer kan vatten
Ik zit er over te denken om ook maar in bed te gaan liggen. Lig nu met een deken op de bank.

Maaike Sanne, leuk dat je ff langs kwam meis om ons op de hoogte te houden. Jeetje nog 9 dagen achter elkaar werken en dan maar 1 dagje vrij? Mag dat wel? En 10 uur per dag werken? Hoeveel pauze heb je dan? Wel goed om jezelf en je lichaam denken hoor meis. Fijn om te horen dat het gelukkig iets beter gaat.

Fijn weekend allemaal! Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Jeetje Maike Sanne, Doe je wel rustig aan??? Heb jij nog wel eens tijd om te ontspannen??

Nathalie, Hoe voel jij je nu?? hoop al weer een beetje beter!! Hoofdpijn ook weg?

Ik heb vanacht slecht geslapen.. ben nu echt op maar kan niet lekker op bed gaan liggen want lief is weg en er moet toch echt iemand bij Kyra blijven.
Ik voel me verder wel weer wat beter gelukkig, heb daar straks voor lief weg ging nog ff lekker een potje gejankt en dat lucht behoorlijk op.

Misschien wil Kyra nog wel even slapen vanmiddag en dan ga ik ok even liggen.
Jullie verder nog plannen voor het weekend??

Liefs,

Frieda

GRRRR ik ben nu echt zwaar over de zeik!!! En ja dat wil ik graag even met jullie delen!

In mijn reacties hiervoor vertel ik telkens hoe moe ik ben.... Hier praat ik ook met mannetje over en hij zegt telkens ga dan naar bed.. lekker makkelijk gezefd als je nog een kleine hebt rondkruipen.
Maar goed... hij moest weg vanmorgen dus hij komt vanmiddag thuis en toen ben ik nog even naar een winkel hier gegaan om een kado voor mijn schoonzusje te kopen. Ik zei tegen lief: Als ik terug ben ga ik even op bed liggen. Even opladen. Nou dat was goed.
Kom ik terug ligt hij op de bank te slapen (niet dat dat erg is) 5 minuten later vraagt hij aan me of het goed is of hij even op bed gaat liggen.....!
Ik heb me rustig gehouden maar ben echt woest... ik kook van binnen.
Ik loop al dagen tegen mijn slaap te vechten en dan flikt ie me dit.... GRRRRRR
Hij mag hopen dat ik straks een beetje afgekoeld ben want anders kan ie hem krijgen...
Ik was toch erg duidelijk geweest dat ik als ik terug was wou gaan slapen.....

Hebben jullie ook wel eens zulke rare dingen met jullie man of valt het allemaal mee??

Liefs,

Frieda

Hi Frieda, mannen zijn soms niet te begrijpen meis. Ik ben er inmiddels achter dat ik veel duidelijker moet communiceren en als er iets is het idd zeggen. Proberen natuurlijk niet onwijs uit je slof te schieten. Ik vreet ook vaak mijn emoties op. Maar je hebt duidelijk aangegeven voordat je weg ging dat jij graag als je terug kwam ff wou liggen. En hij geeft zelf tegen je aan dat je dan maar naar bed moet als je steeds zo moe bent.
Ik vind dat je op een zo rustige mogelijke manier hem had moetn herhinneren aan jullie afspraak en wat hij gezegd heeft. En das moeilijk, maar je hoeft ook niet altijd alles te slikken van je mannetje hè. Praat erover, want anders stapeld het zich op.

Hoop dat je inmiddels toch nog wat hebt kunnen rusten en hebt uit kunnen praten met je mannetje.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan