Zwanger worden of niet?

Meiden hier gebeuren vreemde dingen. Mijn temperatuur stijgt de laatste dagen. Vanmorgen was het 36,74 ik vind dat wel heel vreemd hoor. Voel me ook anders, tis toch wat. Dan ga je wel denken hoor. Maar ik ga niet bij Bloemetje hoogd in de lucht vliegen en zal mijn hersenspinsels hier niet neer zetten. Want het kan gewoon niet waar zijn en 26 juli duurt nog erg lang, dus zekerheid heb ik voorlopig niet.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik ben echt heel erg boos geworden op mijn mannetje maar hij snapte het wel...
Ben nu een beetje over mijn moeheid heen dus voel me ook niet meer zo down.
Gelukkig maar :)
Kyra heeft nog steeds erg last van haar tandjes, ze heeft dan ook erg veel geslapen.
Nu ligt ze weer op bed maar heb vanmiddag eerst een ijsje gegeven en daarna een pijnstiller. Ze werd daar gelukkig een stuk vrolijker van.
Hopen dat dat morgen een beetje beter gaat!
Morgenmiddag ga ik trouwens lekker naar de bios met een vriendinnetje... ff lekker ontspannen.

Raar van je temp. Kan het niet je ei zijn??? ik opper maar wat he...
Als je je ei hebt gaat je temp toch ook omhoog??

Lekkere discussies zijn er trouwens gaande.... ik ga ff lezen ;-)

Liefs,

Frieda

Hhaha ja ik zag het ook al ja. Ik heb het opgegeven om te lezen.
Ga me er niet tussen mengen dat weet ik wel.

Fijn dat je het uitgepraat hebt met je mannetje.
Weet je al naar welke film je morgen gaat met je vriendin?

Ik heb steeds het idee dat het zondag is vandaag, heel gek.
Ik werd vorige week ongi, maar was niet veel en nu sinds al een paar dagen die stijging
Lijk me heellll gek als dat al eisprong zou zijn na een paar dagen.
Ik moet het meer loslaten, want dit gaat niet werken zo.
Dan duurt 26 juli nog wel erggg lang. En die spanning en stress om of het nou wel of niet iets bekekend is ook niet goed hè.

Liefs Nathalie

Ow ik vind het wel leuk om even te lezen maar op dit moment voel ik me ook niet geroepen om me daar in te mengen!!

Maar euhm... je was toch overtijd toen??? dan zou het best kunnen dat dit je ei is...
Ik zou het weekend maar eens in bed door brengen als ik jou was

Ik ga morgen naar Hoe overleef ik mezelf. Ik ben normaal niet van de nederlandse films maar ja vriendinnetje wil er zo graag heen dat ik wel mee wil...
Over een week of 2 komt een vriendin terug uit bali en dan gaan wij samen naar sex and the city.... ik wacht speciaal tot zij terug is!

Maandag komt mijn mama eindelijk weer in nl..... vanaf volgende week zaterdag slaapt ze dan hier...... ben zo blij

Liefs,

Frieda

Nee had cyclus van 29 dagen. Dat nu dus uitkomt na 4 rondes op 29 dagen.
Zitten nu in ronde 5. Ik probeer maar rustig af te wachten, ook al is dat enorm moeilijk soms. Maar kan mezelf wel zo onzeker maken, maar heb ik alleen mezelf mee hè.

Ik heb nog niet van die film gehoord. Fijn dat je vriendin over  2 weekjes terug komt. En je mams dus morgen in NL? Zie je haar dan ook al of pas volgende week zaterdag? Fijn voor je hoor. Geniet er lekker van. Hoelang blijft ze?

Liefs Nathalie

Mijn mama komt maandag aan.... dan haalt mijn zusje haar op en dan blijft ze daar een paar dagen. Woensdag zie ik mijn mama weer (na bijna een jaar) en dan komt ze vanaf zaterdag hier slapen...
Dan ga ik haar in de nacht van dinsdag op woensdag wegbrengen naar Duitsland. Ze vliegt vanaf weeze want dat is goedkoper. Ook komt ze daar aan. Ben blij dat ik haar niet op hoef   te halen. Kan ook niet want ik moet werken. Die week erna heb ik toch vakantie dus dan vind ik het wel leuk om haar weg te brengen!

Tis best rustig zonder bloemetje en Maike Sanne! Mitsj is ook weer verdwenen???

Weet trouwens nog steeds niet hoe jij er nou uit ziet.... ben nog steed benieuwd... Bloemetje heb ik nou wel gezien... haha
als je kijkt op hyves en dan frieda20 dan kan je me geloof ik wel vinden...
Kyra herken je anders wel...

Liefs,

Frieda

Echt leuke vooruitzichten dus. Jeetje bijna een jaar geleden dat je je mams gezien hebt, das wel erg lang.Kan je volgens weekend gezellig weer bijkletsen.

Ik heb je gevonden op hyves hoor. Ik denk niet dat Mitsj, Bloemetje en Maike Sanne zo stil zijn, maar dat wij zoveel kleppen op het moment, hahaha.

Bloemetje zit trouwens in België en Maike Sanne moet werken, die zou waarschijnlijk vanavond nog ffies komen buurten. Mitsj ken ik nog niet zo goed, die kletst geloof ik ook in ander topic.

Liefs Nathalie

Haai!!

Jou ook gevonden hoor en ook maar een berichtje terug gestuurd!! haha alsof we hier nog niet genoeg kletsen!

Een jaar is inderdaad lang maar ja ze heeft er zelf voor gekozen om daar te gaan wonen.
Mijn papa mis ik ook niet echt, komt omdat hij eigenlijk altijd weg is geweest dus ik weet niet beter!
Mijn mamsie mis ik echt heel erg! Gewoon de gesprekken en het winkelen enzo... ben blij dat ik er woensdag weer kan knuffelen :)

Bloemetje is inderdaad in Belgie!  Hoop dat ze een leuk weekend heeft en dat ze een beetje afgeleid wordt want ze heeft natuurlijk bijna haar NOD. Hoop dat ze natuurlijk positief test!

Maike Sanne is altijd druk... en dan bedoel ik dat niet negatief....
Al vind ik het dan wel weer jammer dat ze niet zo veel tijd heeft om hier te kletsen.

Mitsj ken ik ook nog niet zo goed maar zou het wel leuk vinden als er weer iemand bij komt... Hoe meer zielen hoe meer vreugd...

Ga je morgen nog wat leuks doen of hou je het het weekend rustig??

Liefs
Frieda

Terug
Bovenaan