Zwanger worden of niet?

Haai!!

Jou ook gevonden hoor en ook maar een berichtje terug gestuurd!! haha alsof we hier nog niet genoeg kletsen!

Een jaar is inderdaad lang maar ja ze heeft er zelf voor gekozen om daar te gaan wonen.
Mijn papa mis ik ook niet echt, komt omdat hij eigenlijk altijd weg is geweest dus ik weet niet beter!
Mijn mamsie mis ik echt heel erg! Gewoon de gesprekken en het winkelen enzo... ben blij dat ik er woensdag weer kan knuffelen :)

Bloemetje is inderdaad in Belgie!  Hoop dat ze een leuk weekend heeft en dat ze een beetje afgeleid wordt want ze heeft natuurlijk bijna haar NOD. Hoop dat ze natuurlijk positief test!

Maike Sanne is altijd druk... en dan bedoel ik dat niet negatief....
Al vind ik het dan wel weer jammer dat ze niet zo veel tijd heeft om hier te kletsen.

Mitsj ken ik ook nog niet zo goed maar zou het wel leuk vinden als er weer iemand bij komt... Hoe meer zielen hoe meer vreugd...

Ga je morgen nog wat leuks doen of hou je het het weekend rustig??

Liefs
Frieda

Hey hey!

Mitsj is er nog hoor, hihi.. Erg druk gehad van de week, en ik klets inderdaad ook op MSN met een paar meiden van hier, en op een ander topic hierzo!
Ben daar wel vrij actief, maar dat weten jullie dan misschien niet!
Ik zal nog ff voorstellen, ik ben 21 jaar, 4.5 jaar samen met mijn  vriend en al een jaar van de pil af. Eerst ff intensief geklust toen, maar op een gegeven moment was de lol er een beetje af. Ik was er ook echt veel mee bezig, dus we besloten het ff op een laag pitje te zetten na een maandje of 4. Ook echt veilig gevreeen enzo, om de druk er maar af te krijgen. Inmiddels zijn we alweer druk bezig!
Wat een drama op die andere topics he, echt ruzie aan het maken. Zo wazig, en totaal niet zo gezellig als het zou moeten zijn!!

Tot snel dames!!

-x- Mitsj

Hi Meiden, ik ga zo ff een ontbijtje bij mijn mannetje op bed brengen.
Gisteravond samen film gekeken. En vandaag lekker rustig dagje
Niet echt iets gepland ofzo.

Ik moest eerst ff kijken hoe het berichtje van mitsj stond geschreven, want dacht hè dat heb ik toch al gelezen, hihih. Maar dat was eerst het berichtje van Frieda en toen eronder van Mitsj, hihih. Ik klets idd niet mee bij het topic Bijna 23 .....
Dus tja dan kennen we elkaar ook nog niet zo goed hè. Knap van jullie dat je ff 4 maandtjes stoom van de ketel hebt gehaald.

Kom jullie allemaal fijne zondag wensen! Liefs Nathalie

Hallo allemaal!

Eerst even een voorstelrondje! Ik ben Piekerbol, 28 jaar en kleuterjuffie. En sinds een aantal maanden heb ik de kriebels! Ik woon samen in ons eigen huis, we hebben allebei een vaste baan, allebei in het onderwijs, kortom, de goede basis in mijn ogen!
Ik zou heel graag een kleine kruimel willen en mijn vriend wil dat ook erg graag, maar ik heet niet voor niks Piekerbol....Ik zie zoveel beren op de weg! Ik ben best een perfectionist, heb graag de touwtjes in handen en weet graag van te voren hoe iets gaat lopen...En dat is het hem nu juist, bij een zwangerschap kan dat dus gewoon niet! En dat weet ik ook heus wel, rationeel....Maar gevoelsmatig.. Ik moet vanavond mijn laatste pil slikken en dan heb ik geen strippen meer liggen. Dit is bewust hoor en ook in overleg met vriendlief, maar ik vind het ZOOOO spannend! Herkennen jullie dat?
Er schieten allemaal vragen door mijn hoofd als, kunnen we het wel betalen ( ik heb natuurlijk al laten berekenen wat ik ga verdienen als ik parttime ga werken...en dat kan dus makkelijk...), wat komt er allemaal bij kijken? Ik heb Anorexia gehad van 17e tot mijn 20e, dus het gewicht is ook een issue, de bevalling... Kortom, ik pieker me suf! En dat is vandaag hoor, maar andere dagen heb ik weer zoiets van "Het komt vast allemaal goed!".
Hoort dit erbij?
Bedankt voor het lezen!
Liefs, Piekerbol

Hi piekerbol, wat een toepasselijke naam zeg. Had ook wel een naam voor mij kunnen zijn. Meis allemaal heel herkenbaar, klets gezellig met ons mee!

Jullie hebben nu dus besloten om niet meer met een nieuwe strip te beginnen?
Hoe lang slik je de pil al ongeveer? Hoe is je cyclus tijdens de pil, heb je daar een beetje zicht in? Ik had er nooit op gelet eigelijk. Wel fijn dat jullie beide in het onderwijs zitten, ook op dezelfde school? Zijn meer meiden in het onderwijs hier op het forum.

Heb je vragen stil ze gerust en veel kletsplezier!

Liefs Nathalie

Grrr had ik net een hele reactie getikt lukte het niet om te plaatsen... kreeg een of andere fout!! Heel irritant. Nog maar een x dan!

Nathalie, Lekker rustig dagje gehad???

Bloemetje, Hoe was het in Belgie???

Mitsj, Dacht  toen ik het begin van je reactie las... goh.. dat had ik toch geschreven... moest dus even verder lezen... haha
Wanneer is jou NOD eigenlijk?? Of stond dat er al in??? (ik = vergeetachtige muts)

Piekerbol, Welkom!! Leuk dat je ook mee wilt kletsen!
Druk maken doe je sowieso, of je nou wil of niet.... de kunst is om dat een beetje te laten varen! Toen ik stopte met de pil voor Kyra was dat ook erg spannend.
Spannender was eigenlijk dat ik gelijk zwanger was. Nu ik hier aardig wat meeklets besef ik echt dat ik mazzel heb gehad... Hoop dat jullie ( en dan spreek ik ff tegen iedereen) niet lang (meer) hoeven te wachten op een positieve test!!

Liefs,

Frieda

Hi Frieda, hoe was de film? En hoe is ie met je?

Hier idd heerlijk rustig dagje. Wel dingetjes gedaan,
maar verder geen verplichtingen gehad.

Liefs Nathalie

Heyy Frieda!!

Vergeetachtig als ik ben, kopieer ik de tekst altijd eventjes, zodat ik weet wat ik ook alweer wilde typen!!
En dan heb ik dus getypt wat ik wilde, en dan vergeet ik dus alsnog om jullie tekst weg te halen hihi..
Ik heb afgelopen week mn klusweek gehad.. Volgens de berekening van Predictorsite zou ik 2 en 3 juli mn goede dagen hebben, dus intensief geklust.. Maar nu had ik vrijdag en gister best een beetje pijn in mn onderbuik, eergister veel gerommel en gister een steek aan de rechterkant. Dus we hebben vorige week zondag, maandag, woensdag, donderdag en gister (zaterdag) geklust. Dus maar ff kijken wat er van komt :) Mijn NOD is ongeveer 17 juli, mijn cyclus varieert ergens tussen de 28 en 33 dagen. Hoop zo dat het deze keer raak is, maar dat hoopt iedereen elke keer natuurlijk :p

Groetjes!!
Mitsj

Lekker he.... Een rustig dagje!!

Ik ben niet meer naar de bios geweest, helaas! Vriendinnetje is ziek!! Jammer dat wel maar het is niet anders!
Heb vanmiddag samen met een ander vriendinnetje een film gehuurd en bij haar thuis gekeken. Lekker ontspannen en rustig!
Heb vanacht ook heerlijk geslapen dus kan er weer even tegen aan!

Nog 1 weekje werken.... en dan lekker vakantie!!!

en nog 1 om af te tellen nog 3 nachtjes slapen en dan zie ik mijn mama weer... joehoeee!!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan