Zwanger worden of niet?

Je eisprong kan ook wat eerder en later zijn hè. In welke ronde zitten jullie nu meis?
Jullie hebben in elk geval flink geklust dus daar kan het niet aan liggen, hihih

Liefs Nathalie

Ohhh jammer zeg, maar lekker thuis bij een andere vriendin een filmpje kijken is ook gezellig toch. En het aftellen kan idd beginnen, leukleuk.

Liefs Nathalie

Aah mitsj, spannende tijden dus... maar nog even geduld... en das moeilijk!
je hebt in ieder geval voldoende tijd in bed doorgebracht ;-)

Ergens vind ik het wel jammer dat wij nu ook niet bezig zijn met echt klussen.... dat kan ik dan weer niet met jullie delen en ergens mis is dat wel... aan de andere kant.. Mijn tijd komt nog wel...

Nathalie, Heb jij nog dingen om naar uit te kijken deze week of???
Heb je trouwens alweer een update in je topic gezet over je auto??? ben erg benieuwd!!
Misschien kom ik nu weer met iets op de proppen wat niet helemaal de bedoeling was maar leef met je mee!!

Liefs,

Frieda

Hey Nathalie en Frieda!

Zeker genoeg geklust,, maar maak me alsnog zorgen of we het beter ook niet vrijdag hadden kunnen doen hihi.. Maar dan schijnt de kwaliteit van het zaad weer hard minder te worden, dus ja. Heb nu ook ovulatietesten gekocht bij Sensitest.nl. Gewoon ff 6 van die dingen om te proberen. Stond er eigenlijk wel van te kijken dat ik pas vrijdag en zaterdag dat pijntje kreeg. Weet natuurlijk niet of het mn ei was, maar lijkt mij best aannemelijk.
Ben al een jaar van de pil af, toen ff 4 maandjes hard geprobeerd, maar toen was ik er zo mee bezig dat het voor ons allebei heel niet leuk meer was. Dus toen een tijd bewust veilig gevreeen, zodat we er niet meer zo mee bezig waren. En dit is dan de 3e ronde dat we er weer echt voor gaan zeg maar! Dus hoefde niet te ontpillen etc.. Maar maak me wel zorgen, want mn vriend heeft maar 1 bal. We zijn er nog niet mee naar de dokter geweest omdat we het toch eerst gewoon willen proberen. Op internet zijn de verhalen ook heel verschillend, de een zegt dat het niks uitmaakt en volgens een ander heb je maar 20-30 procent om 'gewoon' zwanger te raken en volgens weer een ander kan het helemaal niet. Dus ff afwachten. Wil iig niet meteen de MMM in. Gewoon ff rustig aan.

Fritz, ik kan het ook niet allemaal onthouden wat hier gezegd wordt hoor! Als je ff 1 tel niet oplet heb je een bericht gemist hihi,, Waarom was jij eigenlijk nog niet gestopt met de pil? En Nathalie, hoe staat het er voor met je autootje inderdaad?

Groetjes!
Mitsj

Leuke vooruitzichten: ik ga woensdagmiddag gezellig naar een vriendin toe, ze heeft een zoontje van 1,5 jaar. En vrijdagavond gaan we naar vrienden die ik al hele tijd niet heb gezien. Dus zijn wel gezellige vooruitzichten. Verder veel therapie! En dingen die geregeld moeten worden. Waaronder idd met mijn auto. Nu uiterst uitstel tot 1 aug.
Heb woensdag ochtend weer een keuring. Dus spannend weekje voor me. Maar probeer te genieten van de leuke dingen en balans te vinden.

Ik ben midlife crisis aan het kijken op rtl 4. Nieuwe NL-serie op de zondag avond. Lekker op de bank zitte en dom tv kijken, hihih heerlijk!

Liefs Nathalie

Ohhh ja Mitsj ik wist eigenlijk ook wel dat jullie ene tijdje waren gestopt en nu er weer vol voor gaan. Hoevaak je dat nog uit moet leggen weet ik niet hoor, ik vergeet het steeds, hahaha. Jeetje je mannetje maar 1 bal, spannend hoor. Geen idee hoe dat zit met vruchtbaarheid e.d. Als je dat graag wilt weten zou je eens kunnen informeren bij de ha puur informatief, van stel dat we kinderen zouden willen over een tijdje, voorziet u dan problemen? Misschien geeft je dat wat rust. Verder weet ik niet meer wat ik wou zeggen, ships. Ohhh ja dat elke dag klussen idd niet goed is voor kwaliteit van het zaad. Er staan genoeg soldaatjes op wacht hoor. Zaad is langer ''houdbaar'' levensvatbaar''

Liefs Nathalie

Hallo Allemaal,

Wat fijn om te lezen dat ook jullie piekeren over dat soort dingen! Een zucht van verlichting...echt! Ik heb geen idee hoe mijn cyclus is, ben geloof ik rond mijn 17e de pil gaan slikken, da's dus ongeveer 11 jaar... Ik ga het wel zien! Nu kan ik de klok gelijk zetten op mijn ongesteldheid, na 4 dagen  in de stopweek  rond een uur of 19.00.. Dus ik hoop dat dat doorzet! Hoeveel dagen moeten er tussen je ongesteldheden zitten? Stom he, dat weet ik dus niet eens meer!! Vind het fijn om mee te lezen met jullie verhalen en ik hoop voor iedereen die ook in spanning zit, dat het gauw een spannende 9 maanden mag worden! Ondertussen vuur ik de nodige vragen wel op jullie af!
Liefs, Piekerbol

Hi Piekerbol, wat fijn dat je nu zo'n mooie cyclus hebt. Die kan misschien, met nadruk op misschien wel iets anders zijn nu je gestopt bent met de pil. Laten we eerst je nod eens ff vaststellen. Laten we uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Dag 1 is de dag waarop je ongi bent geworden. Welke datum was dat? Als je kijkt op predictor.nl kun je je eerste menstruatie/cyclusdag invullen en dan 28 dagen. Dan berekend die wanneer je ongeveer weer ongi moet worden. En dat is dus je nod dag. Nod staat voor Niet Ongesteldheids Dag. Dus de dag dat je menstruatie weg blijft ook wel rd-tjes genoemd. Die we dus liever niet willen! Snap je het nog een beetje, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan