Hey Nathalie en Frieda!
Zeker genoeg geklust,, maar maak me alsnog zorgen of we het beter ook niet vrijdag hadden kunnen doen hihi.. Maar dan schijnt de kwaliteit van het zaad weer hard minder te worden, dus ja. Heb nu ook ovulatietesten gekocht bij Sensitest.nl. Gewoon ff 6 van die dingen om te proberen. Stond er eigenlijk wel van te kijken dat ik pas vrijdag en zaterdag dat pijntje kreeg. Weet natuurlijk niet of het mn ei was, maar lijkt mij best aannemelijk.
Ben al een jaar van de pil af, toen ff 4 maandjes hard geprobeerd, maar toen was ik er zo mee bezig dat het voor ons allebei heel niet leuk meer was. Dus toen een tijd bewust veilig gevreeen, zodat we er niet meer zo mee bezig waren. En dit is dan de 3e ronde dat we er weer echt voor gaan zeg maar! Dus hoefde niet te ontpillen etc.. Maar maak me wel zorgen, want mn vriend heeft maar 1 bal. We zijn er nog niet mee naar de dokter geweest omdat we het toch eerst gewoon willen proberen. Op internet zijn de verhalen ook heel verschillend, de een zegt dat het niks uitmaakt en volgens een ander heb je maar 20-30 procent om 'gewoon' zwanger te raken en volgens weer een ander kan het helemaal niet. Dus ff afwachten. Wil iig niet meteen de MMM in. Gewoon ff rustig aan.
Fritz, ik kan het ook niet allemaal onthouden wat hier gezegd wordt hoor! Als je ff 1 tel niet oplet heb je een bericht gemist hihi,, Waarom was jij eigenlijk nog niet gestopt met de pil? En Nathalie, hoe staat het er voor met je autootje inderdaad?
Groetjes!
Mitsj